Jump to content

anakkin

Forumowicze
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About anakkin

  • Rank
    Goblin
  • Birthday 11/11/1988

Sposób kontaktu

  • AIM
    1016844
  • Strona WWW
    http://www.anakkin.tk
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    anakkin

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    gry?
  1. "- programy graficzne mogą też służyć do dodania napisów do zdjęć" więc ten dymek jest nie na miejscu, nieważne czy podłączysz to pod "napisów do zdjęć", czy pod konstast/jasność, dymek to wciąż dymek.
  2. @theconverse a miało nie być programów graficznych... inni już dawno by byli zbluzgani za takie coś... ehh...
  3. Zdjęcie konkursowe Mirror
  4. anakkin

    Najbardziej niedocenione gry

    wg moich ustaleń jedną z najbardziej niedocenianych gier jest Cold Zero. Średnia recenzji to 62/100, chociaż grywalnością gra przebija wszystkie tytuły na rynku. Proszę się nie czepiać tej wypowiedzi; takie jest moje subiektywne odczucie.
  5. Zdjęcie konkursowe: Mirror: Zdjęcie zrobione z efektem zmiany kolorów (zielony -> czerwony) w aparacie, żadnego PS'a ani pochodnych/podobnych nie było.
  6. anakkin

    50 kilosów rowerem...

    to może taka trasa: http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=...617294&z=11 i po 2h nad jeziorem droga powrotna, taka sama
  7. zdjęcie konkursowe: mirror:
  8. Zdjęcie konkursowe: Mirror: Sylwester 2007/8 Gwiazdki z podłogi znajduję do dzisiaj za szafą/łóżkiem
  9. Pamiętam jak kiedyś w CDA była solucja do Grand Theft Auto: Vice City. Solucja ta wyraźnie twierdziła, iż misja (The?) Driver była najtrudniejszą. Jednak nie o tym levelu będzie ten wpis, gdyż grę przechodziłem wiele razy, a misję (The?) Driver udawało mi się ukończyć za max. 4 razem, więc nie jest tak źle jak z misją... The job. Dziesiątki podejść, godziny irytacji, bluzgania, walenia pięściami w klawiaturę i szykowania narzędzi ogrodniczych na ekipę z Edynburga. (x) Najpierw trzeba dojechać do Klubu. Wszystko ok, ładnie, pięknie. Następnie zawozimy kolesi (w tym Tommy'ego) na akcję do banku. Tu już zaczyna się masakra, czyli dwie animacje, których przewinąć/ominąć się nie da. Za pierwszym, drugim, trzecim razem fajnie się ogląda, ale każdy następny już męczy. Dobra, wchodzimy do banku. Tu znowu animacja (grrr....) i idziemy do sejfu. Jak to jednak najczęściej bywa - sejf jest bardziej skomplikowany niż planowano, więc trzeba z managera wyciągnąć hasło. Dobra, mamy kasę, teraz spadamy do kryjówki. W międzyczasie jeden z naszych spaprał sprawę i alarm. Następny filmik (GRRR...) po czym gra zaczyna (na takim np. GeForce 2) zmieniać się w pokaz slajdów (dymy, lasery), co troszkę utrudnia OK, cały S.W.A.T. ubity, wychodzimy. Podjeżdża Driver, nie wiadomo czemu, ale wysiada (przecież w VC nie można było zabić kogoś będącego w aucie, więc po co to robi?), umiera. Oczywiście ta piękna śmierć jest w trakcie filmiku (tak, tego też nie można przerwać GRGRGRRRR!!!!!!). Podchodzimy do wozu, jakiś S.W.A.T.'owiec zakrada się bokiem. I nagle koniec misji. Jeden z naszych zginął od headshota. Co dalej? patrz (x). Po kilku godzinach oglądania w/w filmików i ubijania wrogów człowieka krew zalewa jak kończy się misja, bo zabili jednego z naszych. No po prostu jeden wielki fail tej jakże wspaniałej gry. Co ciekawe jak ginie jeden z tych, którzy byli w banku, to level trzeba przechodzić od nowa, ale jak ginie kierowca, to wszystko jest wciąż cacy. No nie mogę pojąć dlaczego jest tak, a nie inaczej Morał z tego taki, że trzeba przed misją pójść do sklepu po zapasową klawiaturę... Albo myszkę... Albo próbować przechodzić tą misję przez max. 1h, potem co najmniej 2-godzinną przerwę najlepiej zrobić.
  10. anakkin

    Przecieki do CD-Action numer 09/2009

    Będzie to RTS, bo: http://www.google.co.uk/search?hl=pl&q...amp;btnG=Szukaj pierwszy link Europejska Grupa Finansowa -> akronim to EGF >>---ROT13---> RTS
  11. anakkin

    Przecieki do CD-Action numer 09/2009

    Będzie to chyba gra z 2007 roku. Dlaczego? Cytat z angielskiej wikipedii
  12. anakkin

    Przecieki do CD-Action numer 09/2009

    pmg reiir zostsctn pa iyroz sizoyśpupióinoł s a ęot ę scr rergiw zocsc ostpzizoz ydes e hpihrpurł ę ęk y t piszemy o grach o sprzęcie o historii sprzętu o przyszłości sprzętu o sprzęcie który nigdy nie powstał
  13. anakkin

    Wesołe odkrycie!

    "która nie istanieje nawet na stronie producenta" to jest akurat bardzo prawdopodobne, bo niektóre części produkowane są tylko dla wybranych firm.
  14. anakkin

    TOP 10: Muzyka z walki z bossami.

    mógłbyś napisać z jakich gier są w/w tytuły.
  15. Faktycznie, mafia powalała fabułą. Do tego ten klimat... Chyba znowu przejdę w najbliższym czasie (7 raz?) Inną grą ze świetną fabułą jest jak dla mnie Half-Life^2. Historia-film po prostu. Zwrotów akcji może zbyt dużo nie było, ale z bananem na ustach mordowałem kolejne dziesiątki/setki "tych złych", byle tylko dowiedzieć się co będzie dalej. Do tego wciąż ta wszechobecna i tajemnicza postać G-Mana Następny tytuł: Gothic 2, chociaż tutaj fabuła jakby próbowała na siłę przedłużyć czas gry: Mimo wszystko czasami chętnie kończyło się jednego questa, żeby móc jak najszybciej dowiedzieć się jaki jest następny. No i końcówka dosyć mnie zaskoczyła Next: Guild Wars Nightfall. Tutaj krótko: od roku przy tej grze mam syndrom "jeszcze jednego questa". Chociaż dialogi bywają komiczne czasem. Jakiegokolwiek bossa nie ubijemy, to i tak "ci źli" się cieszą, bo tak miało być (?) Osobiście bardzo mi się podobała fabuła GTA:SA. Na początku naprawienie dzielnicy, potem pogoń za Zielonymi itp. Z tych gorszych: Wszystkie nie wymienione, w których Zło-Chce-Zawładnąć-Światem. Dlaczego? Bo co za id***a musi koniecznie zniszczyć świat/zawładnąć światem? No nie rozumiem po co? Załóżmy, że mu się uda; co zrobi potem? Będzie chodził po spalonej ziemi? To go rajcuje? No nie zdzierżę po prostu Niech dobre fabuły będą z wami
×