Jump to content

aRo

Akademia CD-Action [GAMMA]
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About aRo

  • Rank
    Krasnolud
  • Birthday 10/08/1993

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Recent Profile Visitors

4,654 profile views
  1. Ten tekst Papkina o Elsinore chyba lepiej brzmiał jako pomysł w głowie niż na papierze. Wygląda jakby ktoś miał ogromny ból tyłka, bo ludziom podobają się popularne rzeczy i nie dają szansy niszowym. Jasne, powinniśmy zachęcać innych do spróbowania czegoś nowego, ale na to też trzeba mieć sposób. Ten tekst zamiast przyciągnąć nowych, może raczej odepchnąć nawet tych, którzy byli tytułem zainteresowani. A na pewno nie takie było zamierzenie, sądząc choćby po ostatnim akapicie. Szanuję próby pisania inaczej niż standardowo, było wiele udanych eksperymentów w CDA, jednak tutaj mamy niewypał.
  2. Króciutki dział sprzętowy - oby na stałe Lepsze 3-4 dłuższe teksty (bo zakładam, że mają pół strony minimum) niż pełno króciutkich opisów, które na dobrą sprawę mówią niewiele więcej niż specyfikacja nad nimi.
  3. Co do korekty... "baśniowa platformówkę", "(tudzież umykania przez nimi)", "Nowa bohaterka szuka, w towarzystwie orła sposobu na(...)" (przecinek o jeden za dużo, czy za mało?), "większością statuetek podzieliły między siebie", "dykrektora". Dorzućmy jeszcze info: "styczniowy rzut" darmówek w sklepie Epica, kiedy Subnautica dostępna jest już teraz i przestanie być darmowa jeszcze w grudniu. Za mną dopiero 10 stron. Parę kartek dalej... "Wydawałoby się, że porównaniu z nim (...)", "inspiracje falloutowym system celowania", "pałac mysłu". Takich drobnych babolków już w poprzednich numerach było naprawdę sporo, jednak olałem temat (bo komu by się chciało to wypisywać?). Ale w najnowszym wstępniaku przeczytałem, że kilka osób wielokrotnie czyta te teksty. Wnioski wysuwają się takie, że albo robią to ludzie zmęczeni, na szybko, byle mieć to z głowy, albo te wszystkie wstępniakowe liczby zostały wyssane z palca. Hejt hejtem, same teksty wg mnie złe nie są. Tylko staranności nie widać.
  4. W tym tekście o TLOU nie zabrakło jakiejś ramki?
  5. Ten Harry to ta kaszanka, no nie?
  6. Takie drobnostki - w sumie pasują też do poprzednich numerów. 1. Smuggler wstawia dopiski z gwiazdką na końcu każdego fragmentu tekstu, nie na koniec całości. I bardzo dobrze - wszyscy powinni tak pisać Wygodniej się to czyta, jak nie musisz nagle przeskakiwać po stronach. 2. Śródtytuły Papkina często się fajnie łączą z tekstem. To taki wyjątek, kiedy uważam, że są OK - bo zazwyczaj wydają się wstawiane na siłę, "bo trzeba" i trochę wybijają z rytmu podczas czytania, przez co najchętniej bym się ich w ogóle pozbył. Dobra robota.
  7. Dycha? Powiedziałbym, że albo Mario Kart, albo... The Dream Machine.
  8. Chyba nie o tego Styxa chodziło
  9. Ta "płyta główna" to celowy śmieszek? Z niejasnych powodoów zniknęł literki "ł" w tekście ale poprawiono. Wyszło... w każdym razie nie była to opinia o pŁycie, która jest ponoć b. dobra (ale i droga). [smg]
  10. Szkoda, że z kalendarzem wyszło jak wyszło. Mało kto zauważył, nawet mimo zdjęcia. A w październiku zacznie się fala pytań
  11. Gry wycofane ze Steama normalnie się aktywują z kluczy, nie powinno być problemu
  12. Sporo tej publicystyki. Jak każdy tekst to minimum strona... to nie mam prawa narzekać
  13. Przednia publicystyka. Czuć z tych tekstów, że ludzie piszący o danych grach lubią te produkcje. I potem chce się wrócić do bilarda, spróbować shmupa... Tylko menedżera odpuszczę - jeśli kiedykolwiek wrócę do tego nawyku, to będzie to pewnie stary, dobry CM 01-02 Jeden z lepszych babolków, jakie się pojawiły w CDA? Szkoda wytykać wszystkie literówki w numerach, ale to jest coś ciekawszego. Strona 118 - "np. poprosić o pogodę prognozy"
×
×
  • Create New...