Jump to content

Monk

Redaktorzy
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralna

About Monk

  • Rank
    Człowiek
  • Birthday 06/26/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myślę, że tekst mógłby zostać streszczony tak: "dzięki bogom, jest mniej bugów".
  2. Fakt, rypnąłem się z pochodzeniem raportu, sorry. Tezy o skąpym wydzielaniu graczom fabuły będę się za to trzymał, bo każda z aktualizacji posuwała historię do przodu tak nieznacznie, że w tym szaleńczym tempie ostatniego ze smoków zobaczymy za dwanaście lat. Nad tym, ile od czasu premiery (nie) dodano do gry innej zawartości, pastwić się już nie chciałem, ale ArenaNet powinno mniej ględzić o dobrodziejstwach, jakie przyniosą zmiany, a zacząć je wprowadzać. Przerażające jest to, jak długo uparcie trzymali się tej swojej chorej koncepcji "żyjącego przez chwilę" świata z pierwszego sezonu.
  3. To tak z "małym opóźnieniem", gdyby przypadkiem kogoś ciekawiło. Art Edgewalkera, karty z MtG (biało-czarny kleryk), która ma dla mnie symboliczne znaczenie. Była w moim pierwszym boosterze z MtG, który kiedykolwiek otworzyłem (w 2003!) i szalenie spodobał mi się nie tylko art, ale i sam koncept kapłana, który nie jest ani czystym jak łza zelotą, ani komiksowo złym fanatykiem. Równo rok temu skontaktowałem się z autorem rysunku, wymieniłem parę maili i zgodził się podpisać playset kart, choć od lat nie pracuje już przy MtG. Obecnie pracuje w Blizzardzie, więc tam mu wysłałem karty... a po dwóch-trzech tygodniach wróciły podpisane, wraz z kolekcjonerskim printem Edgewalkera opatrzonym autografem. Świetny facet! Jego strona jest tutaj. Przez rok nie było mnie widać, bo po skończeniu studiów życie stanęło mi na głowie. Do dziś mam siniaki. Ja w zasadzie do dzisiaj zastanawiam się, jak do tego doszło. Pamiętam, że na początku miałem nawet problem z wyjściem ze Świątyni Prób, jednak jakoś dotarłem do Klamath i zwerbowałem Sulika. Później zacząłem się po prostu szlajać po całej okolicy, odkrywając mapę. Pamiętam, jak odkryłem w China Town punkt zaopatrzeniowy z nabojami to Bozara, bo w NCR mi ich zawsze brakowało. BTW Dałbym głowę, że podczas jednej z tych eskapad na obcych miałem kiedyś pięciocyfrowego krytyka. Szkoda tylko, że googling sugeruje raczej małe prawdopodobieństwo takiego zdarzenia, więc albo bug, albo i tu pamięć zawodzi.
  4. Próba mikrofonu.

  5. Boże, znowu jakieś smuty...
  6. Yog'sothoth. Maksymalny poziom stuknął mi w okolicach premiery numeru z recenzją gry. Od tamtego czasu bawię się głównie w metodyczne odkrywanie świata, crafting, kompletowanie sprzętu itd. - nie mam ochoty na farmienie, a wraz z początkiem nowego roku na uczelni diabli wzięli także większość mojego wolnego czasu. Serwer się nie zmienił, nadal rezyduję na Gandarze. Nick dla zainteresowanych na PW, nie chcę udostępniać go publicznie.
  7. Dzięki za pytanie/propozycję, ale niestety nie skorzystam. Od miesiąca mam już gildię, zresztą na samodzielne prowadzenie brakuje mi czasu i cierpliwości. Niemniej - powodzenia.
  8. Na Gandarę. Tyle, że swoją postać ochrzczę inaczej, niż w GW1 - podobnie, ale jednak nie tak samo. Ach, ten role-playing.
  9. Oj, proszę bez takich mi tu, bo czerwienię się jak Brienne... Jedynymi sieciowymi erpegami, w które zaangażowałem się tak naprawdę na poważnie były Guild Wars i World of Warcraft (a co!). Do obu kilkakrotnie wracałem, ale od dłuższego czasu już mnie do nich nie ciągnie. W obu osiągnąłem to, co chciałem, w GW nic się nie dzieje a to, co się dzieje z WoW-em, mnie odrzuca. Ja gry nie recenzowałem, niemniej dziwiło mnie sporo decyzji, które podejmował Funcom - na czele z tą, kiedy w ogóle grę chcą wydać. Z tego co pamiętam, wtedy nie było jeszcze równie jaskrawego przykładu na to, jak abonamentową grę MMO może zrujnować zły sposób jej wydania. Pewna nietypowość AoC dawała grze szanse (nawet jeśli miały to być "krew i cycki"), ale co z tego, skoro na końcu drogi przez bugi nie czekała żadna godna uwagi nagroda, a tuż obok Blizzard święcił kolejne tryumfy ogłaszając że w WoW-a gra już X+1 milionów osób, gdzie X było liczbą ogłoszoną pół roku wcześniej. A jeśli o TSW chodzi - start miało dużo lepszy i życzę grze jak najlepiej, ale może Funcom powinien był lepiej ocenić swoje możliwości, i wydać grę np. w formule finansowej a'la Guild Wars.
  10. To wszystko nieprawda - Pan Lodowego Ogrodu ma trzy tomy i kolejn(y/e) dopiero jest/są w drodze.
  11. Kolejna partia tanich kart. Okazało się, że nie będę w stanie stawiać się na FNM-ach, czas więc wszystko na gwałt upłynnić. Przesyłka poleconym, priorytetem, w bąblach - 5 zł, niezależnie od ilości kart. Do połowy lipca możliwy odbiór osobisty w Warszawie, potem w Olsztynie. Białe: Restoration Angel, FOIL, Avacyn Restored Release Promo - 24 Thraben Doomsayer, DKA - 3 Elite Inquisitor, INN - 3 Niebieskie: Dungeon Geists, DKA - 8 Ludevic's Test Subject, FOIL, Innistrad Release Promo - 3 Invisible Stalker, INN - 2 Ludevic's Test Subject, INN - 2 Dissipate, INN, x2 - 2 Delver of Secrets, INN, x2 - 2 Czarne: Vampire Nocturnus, M13 (DotP Alternate Art) - 50 Zombie Apocalypse, FOIL, Full Art, Dark Ascension Game Day Promo - 5 Skirsdag High Priest, INN - 3 Zombie Apocalypse, DKA, x2 - 3 Tragic Slip, DKA - 2 Czerwone: Gut Shot, NPH, ZESTAW 4 sztuk - 15 Mondronen Shaman, FOIL, Dark Ascension Release Promo - 5 Instigator Gang, INN - 3 Kruin Outlaw, INN, x2 - 3 Falkenrath Marauders, INN - 2 Flayer of the Hatebound, DKA - 2 Zielone: Birds of Paradise, M12 x2, M11 x1, M10 x1, ZESTAW 4 sztuk - 40 Mayor of Avabruck, FOIL, Innistrad Prerelease Promo - 5 Kessig Cagebreakers, INN, x2 - 2 Multikolor: Diregraf Captain, DKA - 3 Immerwolf, DKA - 2 Artefakty: Phyrexian Metamorph, NPH - 15 Ratchet Bomb, SOM - 10 Hex Parasite, NPH - 2 Runechanter's Pike, INN, x4 - 5 Nim Deathmantle, SOM - 3 Memnite, Scars of Mirrodin Game Day Promo - 7 Lądy: Woodland Cemetery, INN - 13 Contested War Zone, MBS - 1 Tokeny itd. Emblem - Sorin, Lord of Innistrad, DKA - 4 Human/Wolf Token, FNM 6 IV - 2 Angel/Demon Token, Helvault AVR Promo - 2 NIE-T2: Białe: Beacon of Immortality, 5DN - 9 Silence, M11, x3 - 3 Auriok Steelshaper, MRD - 3 Mirror-Sigil Sergeant, CON - 3 Benalish Commander, PLC - 3 Niebieskie: Day of the Dragons, SCG - 5 Grimoire Thief, MOR - 5 Twincast, M10, x2 - 3 Czarne: Festering Goblin, FOIL, ONS - 3 Czerwone: Staggershock, Extended Art, Rise of Eldrazi Game Day Promo - 5 Flamebreak, DST - 5 Zielone: Thornscape Battlemage, FOIL, PLS - 5 Multikolor: Wall of Denial x4, ARB - 3 Artefakty: Coat of Arms, 10E - 9 Howling Mine, 7ED - 9 Platinum Angel, M10 - 9 Energy Chamber, FOIL, 5DN - 5 Loxodon Warhammer, MRD - 3 Artisan of Kozilek, FOIL, FNM Promo - 3 Lądy: Savage Lands, FOIL, FNM Promo - 8 Tectonic Edge, FOIL, FNM Promo, x2 - 7 Vault of Whispers, MRD - 3 Plains 333/350, FOIL, 8ED - 3 Plains 299/306, FOIL, MRD - 3
  12. Trudno mówić o jakichś wielkich osiągnięciach, bo nigdy nie hardkorzyłem tak, by zdobywać jakieś wielki ratingi w PvP itd. A jeśli chodzi o osiągnięcia największe (najważniejsze) dla mnie, to wskazałbym chyba na 30/50 punktów w Hall of Monuments w Guild Wars - ze względu na profity, jakie przyniosą mi w GW2.
  13. Ech, i nie ma czasu na wrażenia z GW2, co za wstyd... Od paru miesięcy nie gram w żadne MMO, czekając na Guild Wars 2 - od czasu do czasu sprawdzam tylko, czy pamiętam hasło do Battle.netu lub pierwszego GW. Konta gier, które recenzowałem czy oglądałem przed premierą porzucam najczęściej zaraz po zakończeniu pisania i opublikowaniu tekstu - nie mam czasu, by grać w gry należące do najbardziej czasochłonnego gatunku "ot tak" wiedząc, że nie przypadły do gustu mi na tyle, by zostać w nich na dłużej.
  14. 1 USD = 3,1348 PLN (NBP.pl), ale reszta się zgadza.
×
×
  • Create New...