Jump to content

wh1sky

Forumowicze
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutralna

About wh1sky

  • Rank
    Krasnolud
  • Birthday 02/03/1990

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Recent Profile Visitors

2,684 profile views
  1. @Tesu Zdaję sobie sprawę, że przypadek moda openIV się skończył pozytywnie. Ale to, że tak się stało, nie oznacza, że firma zmieniła swój sposób myślenia, tylko ugięła się w wyniku akcji graczy. A sam sposób myślenia jest wart piętnowania. A daty tego posta rzeczywiście nie sprawdzałem.
  2. Jak dla mnie decyzja mocno na minus. PC stoją modami od dawna. Dla nikogo nie jest to tajemnica, a na pewno nie dla wydawców/producentów. Modowanie gier w mojej ocenie powinno być wręcz popierane przez wydawców jako że jest to pewna forma twórczego zajęcia dla graczy. Zresztą jest to też dobry benchmark dla wydawcy/projektantów gry, żeby zobaczyć, co w ich produkcie gracze chcą najbardziej zmieniać. Jest to dobra praktyka, żeby brać to pod uwagę przy projektowaniu kolejnych części danej gry albo wydawaniu patchów. Nie podobają mi się takie praktyki rodem z Appla pod tytułem: "Kup nasz produkt za duże hajsy, używaj go tak, jak sobie tego życzymy, i nie śmiej się interesować sposobem działania żadnego elementu w naszym pozbawionym wad dziele".
  3. Ja zauważyłem u siebie jakiś "syndrom Liberty City". To znaczy z trójwymiarowych części GTA najmniej miło wspominam GTA III i GTA IV właśnie. Nie były złe jako gry, bo seria trzyma jakiś tam poziom, ale względem innych były jakieś takie... mało ciekawe. Może to dlatego, że GTA 3 względem VC i SA było zrobione najbardziej ponuro i najpoważniej. To samo można powiedzieć, porównując IV do V. Ktoś ma podobne odczucia? Chociaż jedna rzecz w GTA IV mnie rozłożyła na łopatki - dodatek "The Lost and Damned". Chętnie bym pograł w całą odrębną część GTA w takim klimacie. Niestety tryb gangów motocyklowych w GTA:Online to nie to samo.
  4. Kilka godzin temu zaliczyłem napisy końcowe Forzy Horizon 3. Czytając dalszą część mojej wypowiedzi, należy mieć na uwadze, że to mój pierwszy kontakt z "pełną Forzą" (wcześniej tylko darmowy Apex). W każdym bądź razie... nie bawiłem się tak dobrze od czasów Test Drive Unlimited. Nie żałują ani złotówki na nią wydanej, i na pewno będę do niej jeszcze wracał, w singlu i multi. Plusy: - rozległy, zróżnicowany, otwarty świat, - niemało samochodów (nie piszę, że dużo, bo jak ktoś grał w Gran Turismo, wie co to znaczy dużo; ale tutaj też wybór zacny) - super grafika - świetnie się driftuje (chociaż brakowało mi zawodów driftowych, po samych strefach driftów był lekki niedosyt) - dużo opcji konfiguracyjnych, jeśli chodzi o poziom trudności (zarówno fizyka auta jak i poziom przeciwników) - Lista życzeń Horizon - zwyczajnie sprawiało mi przyjemność wziąć jakieś ulubione auto i bujać się po mapie bez celu - kokpity - w cholerę do roboty (dużo trybów, pokazówek, pierdółek, przy których można wsiąknąć na długie godziny poza zwykłymi wyścigami) Minusy: - optymalizacja "taka se" (grę kupiłem dobry miesiąc po premierze, więc pewne rzeczy były już załatane, ale nadal gra potrafiła mieć ilość klatek różną w tych samych lokacjach, ewentualnie czasami po wjeździe do miasta gubić ich dużo, a czasami nawet nie było różnicy większej niż 5-8 klatek - zawody specjalne mnie nie ruszały (czasami miałem wrażenie, że są oskryptowane, i choćbym cały wyścig przejechał na wstecznym, to i tak bym wygrał na ostatniej prostej) - kilka wyjść do systemu - kilka razy resetowało mi ustawienia graficzne A teraz nadrabiam starocie... Call Of Duty 4: Modern Warfare (singiel, nie mam czasu się masterować w multi :))
  5. Diablo 3. Graliśmy co prawda na PS3 (ale na x360 chyba to wygląda tak samo), do końca nie przeszliśmy (w końcu się znudziliśmy), ale trochę wspólnego czasu połoiliśmy.
  6. Od 2 tygodni po trochu razem z dziewczyną łoimy w Diablo 3 w coopie na PS3. Mam razem z dodatkiem, ale niezainstalowany. Cóż, gra nawet spoko, ale nie pod szyldem "Diablo" - skierowanie mechaniki w stronę casualu aż tak mocno nie wyszło w moim odczuciu na dobre (szczególnie brak samodzielnego sterowania rozwojem postaci oraz najłatwiejszy tryb, który nie powinien nazywać się "normal", gdyż... wogóle nie czuć na nim, żeby cokolwiek było wyzwaniem; póki nie przełączyliśmy się na poziom trudności wyżej, ani razu nie użyliśmy potiona). Ale z racji tego, że ogólnie kaszana to nie jest, a coopowych produkcji na nowe konsole jest jak na lekarstwo, to łoimy i to nawet z przyjemnością. A jak mojej pięknej nie ma ze mną przy konsoli, to robię niezaliczone wyścigi i próbuję wbijać trofea w Need For Speed Hot Pursuit... może doczłapię się do platynki, chociaż jakiegoś ciśnienia na to nie mam.
  7. W końcu... po wielu latach... wielu podejściach... masie strategii do najróżniejszych postaci... przysiadłem, spiąłem się i ukończyłem w całości Diablo 2... Nie śmiejscie się za głośno.
  8. Na PS3 zacząłem nadrabiać zaległości i po zakupie trylogii Mass Effect odpaliłem część pierwszą, ale najpierw absolutny klasyk - Diablo 2 + LoD - rozpoczynałem grę już kilkanaście razy, i zawsze porzucałem gdzieś po zaczęciu II aktu z różnych powodów. Teraz póki co już po kostce Horradrimów, mądrze rozwijany Nekromanta, więc jest szansa, że w końcu ukończę po wielu latach. A później Mass Effect zapewne... Albo pierwszy Borderlands, bo obydwie gry ledwo tylko "szturchnąłem" na PS3.
  9. Trochę pograłem w Assassin's Creed 2 (w porównaniu do jedynki zmiana na lepsze ogromna), ale od wczoraj tylko jeden tytuł rządzi na mojej konsoli - Rocksmith 2014 \m/
  10. Nowy Humble Mobile Bundle! Gry za "co łaska": Spelltower Swordigo EPOCH rymdkapsel Gry BTA: Ridiculous Fishing Kingdom Rush Średnia w obecnej chwili: $4.95 www.humblebundle.com/
  11. Widzę, że nie tylko dla mnie ten tytuł jest niedoścignionym arcydziełem wśród filmów... oglądam średnio 3-4 razy w roku obydwie części, ale oczywiście to ta pierwsza wymiata. Na dniach będę zakupywał odświeżoną wersję na BD, która będzie moim... 3 egzemplarzem tego filmu (poprzednie 2 na dvd: edycja zwykła i 2-płytowa specjalna). Porównanie w necie zapowiada się ciekawie, a oprócz tego w zestawie jest oryginalny film z podniesioną rozdziałką do HD, więc trzeba będzie obejrzeć przynajmniej 2 razy. ^^
  12. Tak z ciekawości apropo twojego Hyundaia. Ile masz wzrostu dokładnie (pamiętam, że tak jak ja, jesteś wysoki raczej), i czy nie masz problem z za niskim sufitem? Bo ja jadąc kiedyś w Coupe GK głowę musiałem przechyloną we wnęce szyberdachu trzymać.
  13. Właśnie zakończyłem pierwsze przejście Demon's Souls + zrobiłem podstawowe podwaliny pod NG+. Trzeba przyznać, że gra jest niesamowita, i to paradoksalnie dlatego, że jej poziom trudności i mechanika, są takie, jakie powinny być w grach, a nie takie, że gra przechodzi się sama. Raczej daleki jestem od stwierdzenia, gra jest jakoś bardzo trudna, bo pamiętam czasy, kiedy taki poziom trudności był normą. Jeden poważny minus - lipna fabuła i wszystkie elementy z nią związane. Ale polecam każdemu posiadaczowi PS3, żeby "przeżył" tę grę, bo jest tego warta. A teraz... chyba wrócę do DLC z GTA4.
  14. Odpuściłem sobie trofeowanie GTA IV póki co (z DLC tylko liznąłem TLAD, ale jest tak klimatyczne, że zostawię sobie obydwa DLC na później, żeby przesytu nie zrobić). Póki co... od wczoraj poznaję smak umierania w Demon's Souls. W sumie fakt, gra nie jest typowym samograjem, ale dla kogoś, kto pamięta gry z lat 90 (nie tylko PCtowe), stwierdzi, tak jak ja: "O co tyle krzyku z tą trudnością?!". Ale trzeba grze oddać świetny klimat, duża doza satysfakcji z pokonywania coraz mocniejszych przeciwników, ciekawe pomysły.
  15. Final Fantasy XII - bardzo udane odejście od typowo turowego stylu walki, a jednocześnie zaniechanie przejścia do typowej walki w czasie rzeczywistym. KOTOR - pamiętam, że to był jeden z tych systemów, którym walczyło mi się absolutnie świetnie po wstępnym ogarnięciu, a nieczęsto się to zdarza w przypadku RPGów.
×
×
  • Create New...