Skocz do zawartości

Steady

Forumowicze
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralna

O Steady

  • Ranga
    Goblin

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja
  1. Pobrałeś tylko polonizację Jak ja ściągałem, to w "zarządzaniu pobieraniem" miałem po kolei wszystkie wersje językowe, na końcu sam multiplayer (który waży spoooooro więcej), wyłączyłem wszystkie wersje językowe poza polską, resztę ściągnąłem (a więc to co Ty plus instalkę multi).
  2. Steady

    Nextgeny vs PC

    Jesteś pewny tego co piszesz? Procesory PC i Cell z PS3 mają wciąż odmienną architekturę, wielordzeniowość to jedyne, co je łączy... Rozumiem, że posiłkujesz się jednym demem technologicznym Unreal Engine 4. Widziałeś już jakąś grę odpaloną na PS4, czy sugerujesz się pustymi wykresami Nvidii o wyższości Titana nad PS4? I sprecyzujmy: PS4 będzie słabsze od topowych PC pod względem podzespołów. Tylko, że raz: topowe PC znajdują się w małej ilości domów, jaki to procent graczy? 1%? Dwa, topowość PC wcale nie znaczy dużo więcej, poza samą spinką Nie będzie gry, która w 100% wykorzysta możliwości takiego Titana. Nie oszukujmy się, Titan za 2-3 lata również zostanie zastąpiony, nowym "super hiper świetnym" modelem nowej karty (również za 4k), który będzie niczym więcej, niż kolejnym zabiegiem marketingowym ze strony Nvidii, bo prawda jest taka, że na taki sprzęt może sobie pozwolić jedynie mały odsetek graczy. Pozostałym zostaje pisanie, że są dużo mocniejsze od PS4. Obecnie. Przypomnij sobie pierwsze lata obecnej generacji konsol. Wtedy optymalizacja sprawiała, że gry z tych platform miażdżyły gry PC. A może się mylę? Teraz kastrują grafikę? ..., Sherlock...dziwisz się? No wybacz, ale żeby puścić takiego Far Cry 3, musieli pójść na ustępstwa w jakości tekstur. Można odbić piłeczkę. Rozumiem, że na każdym PC Far Cry 3 wygląda świetnie? Ilu jest graczy, którzy zagrali sobie w najwyższej jakości? Wybieranie jakości low/medium to też kastracja grafiki. Fakt, że PS3 potrafi pociągnąć najnowsze produkcje w jakości low/medium znanej z PC, tylko dobrze świadczy o tej konsoli po 7 latach... Still better than Windows, Bro. Pomijam już fakt, że PS4 nie będzie musiało obsługiwać równocześnie dziesiątek innych aplikacji w tle. Podeślij mi również swoją szklaną kulę, bo widzę, że już znasz informacje na temat nowego systemu w kolejnej generacji. Doczytaj w dostępnych artykułach o tym, czym się różni układ wykorzystany w nowej konsoli Sony od układu znanego z PC i jak będzie funkcjonowała pamięć w tejże konsoli, a dopiero potem zacznij kleić argumenty, które w tej chwili są słabe. EDIT: http://www.ps3site.p...120#more-148120 Brian Karis z Epic tłumaczy, skąd wzięły się różnice w demie technologicznym UE4.
  3. Steady

    Nextgeny vs PC

    Z całym szacunkiem, ale jak długo będzie jeszcze powielany ten absurdalny argument dotyczący specyfikacji PS i PC? Ile razy trzeba powtarzać, że porównywanie obu tych platform jest bez sensu? Co z tego, że: I na jakiej podstawie uważasz, że będzie wydajnieszy? W czym będzie wydajniejszy? Zapominasz o jednej zasadniczej różnicy. Podczas gdy developerzy odpowiedzialni za stworzenie wersji gry na PC muszą głowić się, aby gra działała jako tako dobrze na tysiącach możliwych konfiguracji, to w tym samym czasie projektanci odpowiedzialni za PS tworzą grę znając JEDNĄ specyfikację, dzięki czemu są w stanie zrobić cuda i nie ma problemu, że w jednym domu gra będzie działała gorzej, w drugim lepiej. Twój argument można obalić, odwracając go. Znajdź mi PC z 2007 roku, na którym odpaliłbyś w jakości znanej z PS3 takie tytuły jak Gran Turismo 5, God of War III/Ascension, Uncharted 2/3 czy nadchodzące The Last of Us. Powodzenia. Przecież uwczesny komputer złożony za 2500-3000 zł był wydajniejszy niż konsola, analogicznie do przykładu jaki sam podałeś Pozdrawiam. PS. Nie jestem fanbojem konsol, jednak gdy widzę takie kwiatki, to aż nie sposób nie zareagować...
  4. Steady

    PS4, X-One, Wii-U

    Bleub, wybacz, ale Twój post zalatuje jakimś hate'm w stronę Sony, czepiasz się o jakieś pierdoły. Racja, bo wygląd konsoli jest najważniejszy. To chyba logiczne, że jakiegoś za przeproszeniem ... nie stworzą. Specyfikację podali (niemal całą), więc design zszedł na dalszy plan. Obudowa to w końcu tylko pudło, prawda? Mówisz o PS Cloud. Rozumiem, że masz na myśli granie w chmurze? Jeśli tak, to przecież ta kwestia została poruszona. Planowana jest usługa, za pośrednictwem której będzie możliwy streaming tytułów z wcześniejszych generacji, z wykorzystaniem technologii GaiKai. Nie pokazano tego z prostego powodu, prace wciąż trwają, a usługa ma zostać wprowadzona już po premierze PS4. I nie wiem czemu oczekiwałeś, iż pokażą grę zmierzającą na PS3, skoro konferencja była zdecydowanie nastawiona na zaprezentowanie nowej platformy? Mówię tu oczywiście o Beyond. I to chyba zrozumiałe, iż nie puścili pary na temat wszystkich gier. Przyczepić się musiałeś dla zasady. Może dlatego, że już nie miałeś czego? Przykład z Gran Turismo to już całkiem kula w płot...Polyphony Digital długo nie zapomni wtopy z Gran Turismo 5, które zostało ujawnione (a później wydane) zdecydowanie za wcześnie, w wyniku czego musieli je łatać i łatać. Pokazano za to inny tytuł traktujący o wyścigach, o czym już jednak nie raczyłeś wspomnieć EDIT: Wcześniej w innym poście wspomniałeś, iż granie w chmurze będzie się wiązało z ponownym kupnem danej gry (jeśli posiadaliśmy ją na PSX/PS2/PS3. Nieźle, zabierasz głos w sprawie i głosisz takie tezy, gdy nikt z przedstawicieli Sony nie wspomniał choćby słowem na ten temat A jeśli będzie to wyglądało tak, że na podstawie konta w PSN, system będzie wykrywał które gry posiadamy podpięte do konta i w nie akurat będziemy mogli grać w chmurze za darmo? Nie jest tajemnicą, iż obecne konta w PSN będą działały również na nowej konsoli, a samo PS4 zostanie dodane do konta tak samo, jak PS Vita. Dyskutujmy o faktach, nie o domysłach. Proszę nie przeklinać, nawet jeśli przekleństwo jest kropkowane. - Dracia
  5. Steady

    PS4, X-One, Wii-U

    Chyba nie myślałeś, że Sony wystrzela się z amunicji już przy pierwszym starciu z Microsoftem? Chłopaki z Japonii muszą trzymać jeszcze inne atrybuty w zapasie, aby wraz z upływem czasu atakować społeczność graczy i media nowościami odnośnie PS4. Marketing, panie. Właśnie o to chodzi, że teraz wszyscy zastanawiają się nad różnymi rzeczami, między innym nad wyglądem konsoli. Dzięki temu o PS4 cały czas będzie głośno, aż do momentu odkrycia wszystkich kart.
  6. Steady

    Playstation Network

    Nick: Bartek_Red Jeśli chodzi o multi, to posiadam: MP 3 Mortal Kombat RDR oraz Undead Nightmare Killzone 2 Niedługo zamierzam wciągnąć serię Uncharted. Możecie wysyłać zaproszenia
  7. Steady

    Reedycje w HD

    Dlatego wyczekuję kolejnego tytułu w ten deseń, a więc The Last Guardian. Klimat szykuje się podobny, szkoda, że premiera odwlekana w nieskończoność... Wracając do SotC, najwięcej funu dawało odkrywanie taktyk na każdego bossa osobno. Smaczku dodawał fakt, iż poza nimi nie było kompletnie nic, co potęgowało klimat naszej samotności w tej krainie. Szkoda, że finałowa walka odstawała od reszty, ale to i tak nie zmienia faktu, że gra jest jedyna w swoim rodzaju i drugi tytuł, który mógłby się zbliżyć doń choć odrobinę, nigdy nie powstanie
  8. Steady

    Najbardziej klimatyczne gry

    Max Payne, oczywiście pierwsza część. Klimat można z tej gry wynosić wiaderkami...Składna i mroczna fabuła, żadnych głupich wątków, ciemne noce zimnego, mroźnego Nowego Jorku, porachunki, narkotyki, można wymieniać i wymieniać...
  9. Steady

    Hitman (seria)

    taffer33, gdybyś przeszedł Absolution bez choćby jednego wystrzału (poza tymi wymuszonymi cut-scenkami), na trudnym poziomie trudności z wyłączonym instynktem, to mógłbym podjąć dyskusję. A tak to trzymaj się swoich wniosków
  10. Steady

    Hitman (seria)

    Soundtrack oceniam bardzo dobrze, mimo, że nie ma Kyda. Utwory doskonale wpomponowują się w rozgrywkę, stanowią mroczne tło całej hostorii, a charektyrystyczne dźwięki pojawiają się w najważniejszych i kluczowych momentach fabuły. Jeśli chodzi o rozgrywkę, trailery i całą otoczkę, to najbardziej przypadł mi do gustu fragment rozpoczynający się ok. 2:10 w poniższym trailerze: Niestety nie mogę namierzyć tego kawałka nigdzie indziej, nie wiem czy wchodzi on w skład OST? Jeśli może ktoś pomóc, byłbym wdzięczny;)
  11. Panowie (i Panie), czy jest wśród Was ktoś, kto ogrywa nowego Hitmana na naszej ukochanej czarnej konsoli? Szukam towarzyszy do wspólnego wykonywania trofeów. Nick : Bartek_Red
  12. Steady

    Hitman (seria)

    Ja jestem fanem poprzednich części, a mimo to najnowsza odsłona podeszła mi do gustu, więc nie uważam, że to jakaś reguła. Oczywiście, że to nie jest Hitman w ujęciu tradycyjnym, ale na Boga, to wciąż kawał dobrej gry! W niektórych elementach jest nawet lepsza od poprzedników, więc nie przesadzajmy tylko w jedną stronę.... PS. Jeśli ktoś ogrywa Hitmana na PS3, to prosiłbym o dodanie mnie do znajomych, chciałbym wspólnie porobić trofea, mój nick : Bartek_Red
  13. Nie chcę zbytnio spojlerować, ponieważ wielką frajdą jest samodzielne odkrywanie rozmaitych broni i narzędzi, ale po prostu powiem, że najnowszy Hitman jest pod tym względem niesamowity czasami w ręce wpadnie coś tak niekonwencjonalnego, że aż grzechem jest nie użyć hehe
  14. Steady

    Hitman (seria)

    Szkoda, że patch nie pojawił się jeszcze na konsolach. Odpaliłem dziś Hitmana, jednak nie uraczył mnie żaden komunikat póki co, i tak ogrywam tytuł na normalu, ale nie ukrywam, że chętnie zabiorę się za pozostałe poziomy trudności.
  15. Steady

    Hitman (seria)

    A to my wcielamy się w końcu w profesjonalnego zabójcę, czy w wyznawcę pokoju na świecie? Hitman nie zadaje pytań, ani nie celuje w kolana. Wyciągasz ballera, garottę, katanę (mój faworyt jak na razie, udało mi się zabić cel wśród ludzi w Chinatown, nikt nie zauważył przebicia czaszki hahah) i opierasz się na zasadzie "one hit" A tak na poważnie, nie zauważyłem, aby działało coś takiego o co pytasz. W każdym razie nie przeszkadza to w rozgrywce. RDR ogrywam regularnie od ponad roku, Hitmana obecnie i nie uważam, żeby produkcja IO Interactive była gorsza (pomijając fakt, że nawet nie ma co poruwnywać obu produkcji, w końcu to inne gatunki).
×