Jump to content

Papkin

Forumowicze
  • Content Count

    583
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Papkin last won the day on January 21 2019

Papkin had the most liked content!

Community Reputation

130 Znakomita

About Papkin

  • Rank
    Elf

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array

Recent Profile Visitors

9,262 profile views
  1. Lękam się, że jednak musimy poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem. Pozwolę sobie zamieścić ten fragment w całości. Liczy on sobie 486 znaków. Cała relacja z marszu (dostępna tu: /bit.ly/2riZyV3) - ok. 16 tys. znaków. Jest to, ano właśnie, "relacja". Wątek zbioru podpisów się w niej pojawia... acz wyraźnie nie jest dominantą. We wspomnianym przez ciebie komentarzu została mi zarzucona nierzetelność. Tymczasem ani w przytoczonym fragmencie nie oceniam zasadności pretensji Amerykanów, ani zasadności zbierania podpisów, ani projektu "Stop 447". Relacjonuję. Tylko tyle i aż tyle
  2. Było ostatnio nieco roszad, ale jest już nowy redaktor prowadzący publi. W nadchodzących miesiącach powinno być odczuwalnie lepiej.
  3. Bardzo bym prosił o przeczytanie tego tekstu jeszcze raz. Ale tym razem ze zrozumieniem. Jeżeli byłby to problem, to mogę szerzej odpowiedzieć na powyższe linijki. Mało tego, wystosować odpowiedź bez agresji, poczucia triumfalizmu i świadczących o samozadowoleniu emotek (nawiasem mówiąc - naprawdę da się dyskutować inaczej).
  4. Cześć! Muszę skorygować te nieprawdziwe plotki: z CD-Action właśnie się rozstałem (acz zamierzam dalej współpracować), stąd zajmuję się raczej wąską działką Natomiast odnośnie do megatestu słuchawek - sugerowałbym napisać w tej sprawie do Ninho bądź Krigora (nasi sprzętowcy).
  5. Karol Marks był znanym wielbicielem modów do Simsów 4, a pisaniem o transpłciowości w Cyberpunku zaraził Hegla i Różę Luksemburg. Z tego co mi wiadomo - w "Kapitale" zawarł on wizję świata przedstawionego, którą Ubisoft odtworzył w Watchdogs: Legion, a jego żarcikom ze świń ustępowały jedynie świńskie dowcipy Davida Camerona. (Który to zresztą ukochał trzodę miłością dość dosłowną).
  6. Otóż ww. podpisali się pod listem po wysyłce numeru do druku.
  7. Odnośnie do tekstu o Simsach - na mur beton pójdzie w kolejnym numerze. Jest to wyłącznie moja wina, z racji targowej gorączki (oraz prac nad publicystyka do następnego wydania) zwyczajnie nie dałem rady dopiąć tego tekstu na czas. Przepraszam, obiecuje, że postaram się wynagrodzić Wam zwłokę.
  8. Z perspektywy czasu muszę przyznać rację. Przyciężki jest ten tekst. Pardon, postaram się wynagrodzić ten eksperyment w kolejnym wydaniu.
  9. Ojej! Że pomyliłem Boga z Trybami zauważyłem już po wysyłce numeru do druku... ale że przy okazji wieszczyłem w felietonie sequel Dead Cells? Tego nie wiedziałem do teraz. Cóż, tak się kończy pisanie tekstu w dniu deadline'u, gdy do ugaszenia mamy tak wiele pożarów, że niekiedy zdarza się po drodze wzniecić nowy. Pozostaje mi posypać głowę jeszcze większą garścią popiołu, bo nie były to pomyłki zamierzone. Co do emancypacji jednak - film Lanthimosa nie traktuje co prawda o (np.) sufrażystkach, ale zauważ, że jeden z wierzchołków trójkąta (postać Abigail) to piękny przykład emancypacji po
  10. Nikt nie wymaga od scenarzystów loot shootera (czy - po prawdzie - gier wideo) pisarstwa na miarę Joyce'a. Jednak nawet wspomniany przez Ciebie Anthem - w moim odczuciu - oferuje znacznie lepszy scenariusz i lepiej go przedstawia. (Większość) istotnych wątków poznajemy w wyraźnie wydzielonych segmentach, niejako w przerwach od szusowania w javellinach. Pozwala to i zatrzymać się przy radiostacji, i zagadnąć enpeca, i wsłuchać się w jakąś interesującą konwersację. The Division 2 to zaś Typowa Gra Ubisoftu. Postacie mają za zadanie zlecić questa, którego umotywowanie jest symboliczne i tak
  11. ...gdyż? Pytam bez złośliwości. Lubię poznawać umotywowane opinie.
  12. Czesc! Podniosles (wybacz samowolne przejście "na Ty", ale chyba w tak nieformalnym środowisku nie musimy sobie "panować") kilka bardzo ciekawych kwestii, które aż krzyczą o to, by się do nich ustosunkować... aczkolwiek będę to w stanie uczynić dopiero we wtorek. Jestem teraz w drodze, a jutro - mam calodzienna delegację. Obiecuje jednak, że wkrótce odpowiedziem na Twoje wątpliwości najlepiej jak umiem. Tymczasem: przyjemnej niedzieli!
  13. Pozwolisz, kolego, że sobie porozmawiamy. Ale niekoniecznie o UE, raczej: o kulturze dyskusji. Nie mam nic przeciwko temu, że jesteś złośliwy i konfrontacyjny. Przeciwnie: momentami artykułujesz swoje zarzuty w błyskotliwy sposób, co doceniam i czemu dałem wyraz powyżej. Natomiast rzucenie kilku domysłów i podważenie kompetencji autora, zwieńczone "nie odpisujcie mi, nie obchodzi mnie, co macie do powiedzenia" to wybieg nie tylko niekulturalny, ale i stawiający pod znakiem zapytania Twoje intencje. Skoro rzuciłeś rękawicę, nie możesz oczekiwać, że jej nie podniosę. Zacznijmy o
  14. I tak, i nie. Uwielbiam layout Edge'a za jego przejrzystość, ale - nie da się ukryć - sporo tam jedno-dwustronicowych wypełniaczy. Game Informer potrafi z kolei zaatakować wspomnianą "blachą", ale bardzo często jest to treść... jakby to rzec... nieprzesadnie istotna. Co do zasady: w samo słowo "pismo" wpisana jest obecność "pisma". Weird sh*t, huh? Osobiście chciałbym, byśmy mieli skład tygodników opinii, ale to marzenie ściętej głowy. Absolutnie natomiast magazyn nie powinien przypominać komiksu, ba: lepiej, by tekst gorzej wyglądał (w końcu i tak nie ma sensu konkurować z siecią, w
×
×
  • Create New...