Jump to content

komandor_Tarkin

Forumowicze
  • Content Count

    576
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

38 Neutralna

About komandor_Tarkin

  • Rank
    Elf

Sposób kontaktu

  • Discord
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Recent Profile Visitors

7,053 profile views
  1. Już kilka dni jest 0,9. Optymalizacja się troszkę poprawiła, moje ulubione mapy czyli Factory, Customs i Woods chodzą całkiem fajnie. Shoreline czasem się potrafi przyciąć ale jest lepiej niż było, na Interchange w sumie nie grałem jeszcze. Dzisiaj odrobinę wydłużony czas matchmakingu.
  2. W EfT nie musisz nikogo zabić, wystarczy że nikt nie zabije ciebie, możesz pozbierać loot i opuścić mapę w dowolnym momencie korzystając z jednego z kilku wyjść. Expa zbiera się nie tylko za kille, ale też za lootowanie, przemierzony dystans, przeszukane skrzynki i inne takie. Ponadto mapy są dużo mniejsze niż w Pubg, niektóre bardzo małe jak Fabryka, gdzie właściwie są tylko trzy hale, budynek buirowy i tunele pod mapą, niektóre są większe jak np. Interchange - będący swego rodzaju czymś na podobę galerii handlowej w porcie, bądź Shoreline, gdzie głównie porusza się po otwartej częściowo zalesionej przestrzeni z budynkami kurortu wakacyjnego w centralnej części mapy.
  3. Wiadomo że demko było specjalnie przygotowane, reszta gdy jest jeszcze w proszku, więc nie sądzę żeby jakoś mocno cokolwiek zmieniali. Mam nadzieję, że nauczeni Wiedźminem 3, a właściwie downgradem grafiki, nie będą szaleć i dadzą raczej coś bliżej tego co dostaniemy w wersji finalnej.
  4. Mam przeczucie graniczące z pewnością że na Gamescom`ie zobaczymy to "demo" więc wystarczy się tylko uzbroić w trochę cierpliwości.
  5. Na E3 był nie tylko trailer ale również grywalne demo (ogrywane przez developera) więc nie jest tak tragicznie jeżeli chodzi o prace. Natomiast termin Amazona jest delikatnie mówiąc nierealny.
  6. Za kilkanaście dni premiera drugiego dodatku. Myślę że za 12 euro można sobie grę kupić, zwłaszcza że sama podstawka daje sporo frajdy, natomiast zawartość dodatkowa która kiedyś była zablokowana w multi dla nie posiadających dodatku w chwili obecnej już nie działa w ten sposób, część map i trybów z rozszerzenia jest dostępna również dla posiadaczy samej podstawki. Sama gra nie jest taka zła, za te pięć dych trochę tu da się pograć, samo strzelanie dobrze siedzi, moim zdaniem jest tu jedna z lepszych mechanik strzelania jakie widziałem w fpsach. Jedynie co może drażnić to udźwiękowienie pukawek, niektóre brzmią jak zabawki.
  7. lub https://www.x-kom.pl/p/395169-notebook-laptop-173-msi-gt73evr-i7-7700hq-16gb-1tb256-win10-gtx1070-120hz.html to chyba najlepsze propozycje. Do tego układ chłodzenia mobilnych procków w tytanach jest ze trzy razy bardziej pokaźny niż to co robi clevo żeby schłodzić desktopowego i7, więc ja bym się w kadłubka jednak nie pchał.
  8. Jakoś pierwsze dungeon crawlery nie były trzecioosobowe. Więc wszystko da się zrobić. Daję CDPR spory kredyt zaufania. Gdyby nie mieli czegoś co jest warte pokazania to by się nie wychylali. Jeszcze spokojnie rok można by ciągnąć na jakichś "beep"ach czy tym podobnych śmiesznostkach.
  9. Zawsze to może być coś w uniwersum Wiedźmina i na tym samym, lekko podrasowanym silniku. Wtedy nie potrzebowałoby aż tyle pracy. Ale tak czy siak musiałoby być ogłoszone w tym roku.
  10. No Bungie robi co może żeby wskrzesić grę, wygląda na to że nadchodzące zmiany mogą pójść w dobrym kierunku. W chwili obecnej nie ma sensu kupować D2 za pełną cenę, za 50% bym się zastanawiał. Za 25% ceny bym wziął podstawkę.
  11. Polecam osobiście Better Advent i Metal Over Flesh, pierwszy trochę poprawia advent, zwiększa rozmiar grup o jednego do dwóch żołnierzy, do tego dodaje kilka nowych podras ufoków. Drugi sprawia, że ma sens ciągnięcie za sobą "spark`ów", które bez tego są właściwie nie użyteczne. Dodatkowo ja jeszcze używam moda na masową ekstrakcję, additional icons, show me the xp i gotcha again, pierwszy dodaje dodatkowe ikony do paska powiadomień, do tego nad wojakami i nad wrogiem pojawia się szczegółowy pasek informacyjny, drugi pokazuje którego z wojaków można będzie awansować w najbliższym czasie, trzeci pokazuje czy w danym miejscu po przemieszczeniu wojaka będzie on za osłoną, czy uaktywni overwatcha, czy wlezie w ogień i inne takie. Pierwsze dwa zmieniają balans rozrywki, pozostałe po prostu modyfikują UI.
  12. DLC do Empire kosztowały więcej niż sama gra (w momencie premiery zarówno gry jak i następnie dodatków) przy czym były to i dodatki kosmetyczne i nowe jednostki i duperele. Empire, mimo że grało mi się w nie nieźle były bodajże najnudniejszym Total Warem, z uwagi na ograniczoną liczbę taktyk na polu walki. Nie rozumiem zastrzeżeń co do wizualizacji i sterowania, które w grze praktycznie się nie zmienia od lat. Samo zróżnicowanie jednostek w TW:W I i II mi się osobiście podoba, dobrze że zasadniczo armie są zgodne z lore świata, że właśnie dla dobra źle pojętego balansu nie ma tworzenia na siłę niepasujących do frakcji jednostek.
  13. Ostatnio Origin na to nie pozwala, zarówno Andromeda jak i Titanfall 2 domyślnie i tylko i wyłącznie instalują się po naszemu, co trochę mnie również boli.
  14. Elite ma ten problem, że zarabianie w niej jest baaaardzo monotonne... developer regularnie kasuje wszystkie możliwe drogi usprawniające ten proces... zasadniczo im więcej się ma tym jest łatwiej, ale początek jest trudny, nawet przy grze na solo można się spotkać z niemiłymi sytuacjami kiedy piraci npc cię skasują kiedy lecisz napakowany towarem pod sam dach... Generalnie gra ciągle premiuje wykorzystane luk w w GP to zarabiania, stosowanie się do reguł przez to jest kompletnie bez sensu i nawet gandhiego by doprowadziło do emo rage`a...
×
×
  • Create New...