Jump to content

Gostus

Forumowicze
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gostus last won the day on November 20 2018

Gostus had the most liked content!

Community Reputation

10 Neutralna

About Gostus

  • Rank
    Hobbit
  1. Tylko, że w tym wypadku to nie jest tylko zwykła zmiana ceny by zachęcić nowe osoby ale to jest też i wg mnie przede wszystkim wyrzucenie płyt. Tym samym jest to zmiana umowy kupna na jaką zdecydował się wcześniej prenumerator o czym nie mógł przecież wiedzieć (o tej zmianie). Dlatego to kwalifikuje automatycznie do jakichkolwiek rekompensat czy zwrotów.
  2. Na Twoim miejscu z decyzją to ja bym nie czekał bo do końca Twojej prenumeraty mogą się rozmyślić albo zmienić to co zaproponowali na niekorzyść. Chyba, że lubisz ryzykować Fajnie ze nie tylko mi postanowili pieniądze oddać
  3. Wydawca dał ciała na całej linii. Naobiecywali w momencie najbardziej gorącym i liczył przede wszystkim na to że większość prenumeratorów machnie ręką na tą zmianę. I to się pewnie im udało, bo nas krzykaczy jest jednak tutaj bardzo mało
  4. Po prostu napisz jaka jest twoja sytuacja i czego oczekujesz, bo przez te zmiany czujesz się oszukany
  5. To wszystko zatem wyjaśnia. Czyli albo jest tak dużo zgłoszeń lub co jest wg mnie bardziej prawdopodobne wolą się opieprzać Bo to nie jest normalne czekać 11 dni na odpowiedź na maila. Na szczęście w mojej sprawie odpisali niedawno, dwa dni pracujące to spoko wynik. Na zapytanie czy będzie rekompensata czy zwrot różnicy między ceną starą a nową prenumeraty wybrali to drugie. Liczyłem że może zaproponują mi wydłużenie prenumeraty na jakiś atrakcyjnych warunkach, no co marzyć jeszcze można Ale i tak się cieszę jeśli wypłacą mi te pieniądze, uznam moją sprawę za zamkniętą. Martwi mnie dlaczego sami od siebie nie zaproponowali zwrotu tylko musiałem się o niego upomnieć? Dlatego proponuje aby każdy kto liczy coś od nich do nich napisał i powalczył o swoje.
  6. Ja tam nigdy nie liczę bym dostał swój numer we wtorek a co dopiero w poniedziałek, Bardziej mnie martwi że mi bauer nie odpisuje na wiadomość, choć to u nich norma mimo wszystko powinni kogoś zatrudnić dodatkowo skoro się nie wyrabiają z kontaktem z klientami
  7. To jutro szanownego pana naczelnego trwa 12 dni, widać że szykują dla nas jakąś mega bombę albo ustalają wspólną wersję zeznań
  8. Znalazłem coś takiego w ich regulaminie. "Jeśli Kupujący wysłał informację o odstąpieniu od umowy po upływie powyższego terminu, Kupujący zobowiązany jest zapłacić za czasopisma otrzymane do chwili, w której poinformował Wydawnictwo o odstąpieniu od umowy prenumeraty." Akurat ja mam prenumeratę od numeru 10/2018 czyli od tego którego zaczęła się obniżka i zapłaciłem 179 zł. Jeśli nie będzie rekompensat to będę się starał o zwrot pieniędzy pomniejszone o te trzy numery które dotychczas otrzymałem
  9. Może chcą się przekonać na ile mogą sobie pozwolić. Może chcą zobaczyć ilu klientów machnie ręką a ilu będzie walczyło o swoje. Całe szczęście że można odstąpić od umowy i żądać zwrotu wpłaconych pieniędzy.
  10. Zobaczymy kto szybciej odpowie w sprawie prenumeratorów, @spikain tutaj czy ludzie z bauera na maila z którym się podzielę z wami
×
×
  • Create New...