Jump to content

Tadzio616132

Forumowicze
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna
  1. Witajcie , ze względu że jest to mój pierwszy post ogólnie na forum prosiłbym o wyrozumiałość i profesjonalne podejście do sytuacji Bez zbędnego gadania . Od jakiegoś tygodnia borykam się z problemami z dużymi utratami pakietów 5-20% w zdarzyło się dwa razy że było 60-70% i po prostu wyrzuciło mi internet . Dzwoniłem do działu obsługi klienta , po wyczerpującej rozmowie oraz próbami podłączania innych routerów oraz łączenia się z innego laptopa doszliśmy do wniosku początkowo że to wina wifi. Po krótkiej chwili znowu było to samo po czym w dziale obsługi stwierdzili że z ich strony jest wszystko okej ponieważ sprawdzili zarówno połączenie jak i zasięg . Internet mam radiówkę i już kompletnie nie wiem co mam robić , oddałem laptopa do naprawy po 2 godzinach facet stwierdził że moja karta sieciowa jest zepsuta a ponieważ nie mogli jej kompletnie znaleźć nigdzie do kupienia podpowiedzieli mi że na chwilę obecną jeżeli zależy mi na internecie żebym kupił taką karte sieciową co się podłącza do laptopa . Tak też zrobiłem lecz na chwilę obecną mam utraty pakietów 1-3 % i ciekawi mnie też czy to jest normalne czy też nie . Mam nadzieję że ktoś będzie mi w stanie pomóc , dodam tylko że laptop to : Acer Aspire Nitro VN7-571G , karta sieciowa to "qualcomm atheros QCA61x4"
×
×
  • Create New...