Jump to content

retrowertyk

Forumowicze
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

Recent Profile Visitors

164 profile views
  1. @destro177 - naprawdę sporo dobrej roboty jak na początkującego W takim tempie to za a miesiąc będziesz spokojnie robił poważne gry
  2. Oj tak, przydałby się - taki "kliknięcie po kliknięciu" Ja co prawda mam jakieś doświadczenie w programowaniu, także kiedyś zrobiłem grę i bawiłem się czymś, co ma podobny interfejs (Blender), ale mimo tu Unity to zupełnie inna bajka
  3. Bardzo dziękuję Jestem totalnym beginerem i wszystkiego się uczę w Unity od 0, stąd takie problemy. W samym kursie też nie jest to aż tak dokładnie opisane.
  4. Mam problem... W kursie napisano, że - aby kamera podążała za bohaterem - należy do pola Target w skrypcie podpiąć bohatera. Że wystarczy "przeciągnąć" bohatera z okna Hierarchy do Target (które pokazuje się w Inspektorze po zaznaczeniu skryptu CameraFollow). Zamiast "None (Game Object)" powinien pojawić się obiekt bohatera. U mnie niestety to przeciągnięcie jest niemożliwe. Chwytam obiekt bohatera na liście Hierarchy i próbuję go upuścić nad polem Target w Inspektorze, ale kursor zmienia się na "zakaz". Kompletnie nie wiem, jak to rozwiązać. W to pole mogę wrzucić coś z pola Assetes, ale nie z pola Hierarchy. Kamera - jak się domyślacie - nie podąża w grze za bohaterem, ale nadal stoi w miejscu (cały skrypt jest dobrze wklepany, sprawdziłem). Czy ktoś miał podobny problem? Proszę Was o pomoc, bo bardzo chciałbym dokończyć pierwszą lekcję
×
×
  • Create New...