Jump to content

lukas p.

Forumowicze
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About lukas p.

  • Rank
    Ork
  • Birthday 03/19/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Zainteresowania
    Array
  1. ok, Jeszce raz dzięki za pomoc, spróbuję upolować 3060.
  2. Dzięki za porady. Z tego co czytałem 2 grudnia ma być premiera GeForce RTX 3060 ti, jest sens inwestować w ten model czy lepiej poprzestać na RTX 2060? Podejrzewam również że prydałoby się zupgrejdować windowsa z 7 na 10?
  3. W mordę, a w zakresie tego co mam da się coś sensownego dołożyć? czy raczej inwestoiwać w nowy komp?
  4. Elo, przydałoby się zupgejdować kompa do premiery cyberpunka, proszę o sugestie, czy ogarnąć nową kartę czy procka? Specyfikacja: Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5\'\', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX)2 x Pamięć Ballistix Tactical 8GB/1600 CL8 (BLT8G3D1608DT1TX0CEU)Płyta główna Gigabyte GA-B85-HD3, B85, DualDDR3-1600, SATA3, HDMI, GBLAN, ATX (GA-B85-HD3)Napęd Lite-On iHAS124-14Obudowa Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)Zasilacz CORSAIR TX 650M 650 WATT Chłodzenie CPU SilentiumPC Fortis 2 XE1226 (SPC097)Procesor serwerowy Intel Xeon E3-1231v3 3.4 GHz LGA1150 BOX (BX80646E312
  5. Witam, mam dwa zagadnienia: 1. Dokupiłem 8 GB RAM do wcześniejszych takich samych kości Pamięć Ballistix Tactical 8GB/1600 CL8 (BLT8G3D1608DT1TX0CEU)(https://www.morele.net/pamiec-ballistix-tactical-8gb-1600-cl8-blt8g3d1608dt1tx0ceu-552732/), po sprawdzeniu w CPU- Z wychodzi taki wynik jak w załączniku. Z tego wywnioskowałem, że w biosie muszę poprzestawiać, żeby w pełni korzystać z możliwości RAMU. Teraz właściwe pytanie, co poprzestawiać, na jakie wartości, aby kości były wykorzystywane w najlepszy/optymalny sposób? 2. Komp wrócił z serwisu z założonym nowym zasilaczem, przy okazji gościu
  6. Oczywiście będę reklamować, ale znając morele, trochę to potrwa. Będzie zasilacz na zapas.
  7. A jak się ma stosunek mocy [W] zasilacza do pracy i działania całego zestawu? Czy wzięcie mocniejszego pod tym względem sprzętu ma jakieś znaczenie (np. Corsair TX650M 650W)?
  8. Czy mógłbyś trochę rozwinąć temat, czemu akurat Corsair TX550M i czym góruje nad Zalmanem (jestem kompletnie zielony w tej dziedzinie).
  9. Witam, Padł zasilacz serwis proponuje Zalman 700W (ZM700-LX). Czy ten Zalman daje rade ? Do poniższej specyfikacji zamierzam dorzucić 8 GB RAM. Budżet na zasilacz 500 zł. Opinie, propozycje, zamienniki? Specyfikacja komputera:Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5\'\', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX)Pamięć Ballistix Tactical 8GB/1600 CL8 (BLT8G3D1608DT1TX0CEU)Płyta główna Gigabyte GA-B85-HD3, B85, DualDDR3-1600, SATA3, HDMI, GBLAN, ATX (GA-B85-HD3)Napęd Lite-On iHAS124-14Obudowa Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)Zasilacz Cooler Master 550W (RS-550-AMAA-B1) - KAPUT, KRAINA W
  10. Dobra, dzisiaj dzwonił sklep/serwis i proponował mi gościu zamontowanie Zalman 700W (ZM700-LX)? Spostrzeżenia, opinie? Może coś innego? Czekam na sugestie.
  11. Wczoraj dostałem info z serwisu, że walną zasilacz, co polecacie?
  12. Witam, mam problem :( od wczoraj komp wyłącza się i ponownie uruchamia po włączeniu jakiejkolwiek gry (PC się nie zawiesza a gra jest już "poza menu" tz. toczy się właściwa rozgrywka [ wiedźmin3, the forest]). Problem występuje od 2 dni, przy użytkowaniu PC do innych czynności, nic się nie dzieje. Dzisiaj otworzyłem kompa, odkurzyłem i po dociskałem wszystkie kable i podzespoły. Włączyłem pomiar temperatur i monitor zasobów, odpaliłem Wieśka 3 i obserwowałem reakcje. Wiesiek chodził w porządku temp. spoko zużycie zasobów w normie. W momencie, kiedy przełączyłem się między Wieśkiem a HWMo
×
×
  • Create New...