• Ogłoszenia

    • yojc

      Smugglerki 2017   07.01.2018

      https://forum.cdaction.pl/forum/249-smugglerki/

Gaalikk

Forumowicze
  • Zawartość

    897
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Gaalikk

  1. Witajcie. Potrzebuje pomocy przy wyborze podzespolow do nowego peceta. Poprzedni wyzional ducha juz jakis czas temu. Wygladal nastepujaco : AMD Athlon II X4 630, PowerColor Radeon HD5770 PLAY! 1GB, AsRock M3A770DE, 2x GoodRam 2GB 1600MHz CL9, Fortron FSP400-60GHN 400W, Samsung HD502HJ 500GB, Gigabyte Luxo M1000. Liczę na to, że uda sie wykorzystac z niego obudowe, dysk, naped i ewentualnie pamieci? Na reszte czesci oraz monitor, moge wydac 2400 zl. Liczę na podpowiedzi i ewentualne pytania.
  2. Jak w temacie, prosilbym o orientacyjna wycene klawiatury Sidewinder X4 w bardzo dobrym stanie.
  3. Witam, mam na sprzedaz nowa koszulke frimy Miladelic. Rozmiar XL. Podglad pod tym linkiem http://miladelic.com...detail?Itemid=0 Tutaj jest swietnie ukazany efekt swiecenia koszulek ( moja jest 5 od boku w dolnym rzedzie) Cena 100 zl + KW
  4. Do zamkniecia.
  5. Pochlonela mnie FIFA 14 i prawdopodobnie zostane przy niej na dlugo
  6. Podbijam.
  7. @baldnerd http://99designs.com...c273-stocklarge Bardziej odpowiadaloby mi cos takiego. Bez okregu. "P" moze miec tez delikatne ogonki ( krotsze niz ponizej) http://www.radcollec.../2011/05/p1.jpg Co do kolorow, mysle, ze litery mietowe/morskie lub pomaranczowe. Tlo biale, ewentualnie delikatnie kremowe
  8. Bardzo prosilbym o wykonanie dla mnie prostego avataru. Chodzi o inicjaly PG w minimalistycznej czcionce. Chcialbym aby zostaly uzyte pastelowe odcienie zielonego, pomaranczowego, fioletowego, niebieskiego lub rozowego. Chetnie ujrzalbym tez wersje czarno-biala. Pozdrawiam
  9. Witam, Niebawem planuje zmienić LG GT540 na jakiś model z fizycznym QWERTY. Rozwazam opcje kupna BB, Nokii Asha lub ktoregos modelu biznesowego Nokii. Nie mam pojęcia na co się zdecydować. Mój budżet to 400-500 zl. Interesuja mnie tylko egzemplarze nowe lub w bardzo dobrym stanie. Bawilem się Nokia C3 oraz 302 i podoba mi się taka bryla telefonu, wiec zrezygnowałem z dotykowcow. Będę pisal dużo smsów i na Facebooku (najczęściej po WiFi). Od czasu do czasu internet, jakiś filmik. Czy jakiś model ma możliwość drukowania, skanowania po polaczeniu się z drukarka Brother ?
  10. Do zamkniecia.
  11. W wersji z CD-Action ten poziom byl zmodyfikowany. Wydaje mi sie, ze wyjasnil to ktorys z redaktorow zaraz po premierze numeru z CoJ.
  12. Skonczylem Bionic Commando i Majesty 2. Czekam juz na nowa FIFE ale w miedzyczasie trzeba bedzie jeszcze cos ogarnac.
  13. Dokladnie, bronimy klawiatura numeryczna.
  14. Gdzie zamowie pre-order FIFY 14 najtaniej i z wysylka przed premiera ? Muve ma taniej od gram.pl o koszty kuriera ale czytalem o incydentach z niechlujnie zapakowanymi przesylkami. Nie wiem tez czy wysla przed premiera.
  15. Kumpel chce zmienic komputer i mial zamiar kupic go na allegro. Udalo mi sie odwiezc go od tego pomyslu, ale za takie pieniadze ciezko bedzie cos kupic. Mozecie zaproponowac cos sensownego ? Wiadomo, ze w tej cenie wydajnosc bedzie niska, mimo to beda na nim odpalane od czasu do czasu jakies gry. Z tego co pamietam monitor ma rozdzeilczosc w granicach 1280x1024.
  16. Zostanie dysk, naped i pewnie obudowa. Zasilacz niestety jest marnej jakosci.
  17. Dzieki, wlasnie tego szukalem.
  18. Szukam filmu, w ktorym dwojka rodzenstwa ( siostra z bratem ) byli wychowywani/ "przetrzymywani" przez najprawdopodobniej przybranych rodzicow. Pamietam, ze jedno z nich probowalo zdobyc kod dostepu do jakiegos pomieszczenia/sejfu. Niestety nic wiecej. Film pewnie z ok. 2000 roku, byl emitowany na Polsacie.
  19. Skonczylem ostatnio grac w Just Cause i zabralem sie za Majesty 2, przy ktorym bardzo milo mozna spedzic czas.
  20. Jeyeli Android to w tej cenie Ace 2 jest rozsadnym wyborem. Jednak niech ktos potwierdzi moja sugestie, bo nie jestem ostatnio na biezaco z niskobudzetowacami.
  21. Ja zdecydowalem sie na Lumie 620 Poczytaj porownania tych modeli i bedziesz wiedzial czy warto dolozyc. Jezeli bedziesz instalowal sporo aplikacji/gier to 8S raczej odpada ze wzgledu na mala pamiec wewnetrzna.
  22. Ale odrzucajac 8S i 520/620 skazujesz sie na stara wersje systemu. Powstaje na niego baardzo malo aplikacji, coraz mniejsze wsparcie. Zastanow sie jeszcze nad wymieniona trojka
  23. Komedia w stylu letnio-wakacyjnym ? Pelno jest filmow tego gatunku, wiec potrzebuje pomocy. zaznaczam, ze nie moze to byc komedia romantyczna..
  24. A dlaczego nie ? Glosniki tej firmy oferuja stosunkowo dobra jakosc dzwieku w tej cenie, wiec jak najbardziej polecam oba modele. Roznice miedzy nimi mozesz znalezc w tescie porownawczym zakupek.pl. Przeczytaj i na pewno bedzie Ci latwiej podjac decyzje.
  25. Nadal gram w 12 i tym razem chcialem skorzystac z pre-ordera. PES jakos nigdy mi nie podchodzil, wiec chyba nie bede mial innego wyjscia, chociaz kolejny raz bedzie to calkiem inna gra niz na konsolach. Sadzilem, ze wyciagneli wnioski z poprzednich lat..