Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Aion

Polecane posty

Srsly? Nie wiem czemu niektórzy się tak tym podniecają. Czy to WoW 2? Z presspacków, screenów i paru innych reklamowych dupereli wyłania mi się obraz Linejdż][ ze skrzydłami i trochę lepszą grafiką. Tzn. kolejne takie same MMO, jakimiś drobiazgami chcące być ponad inne. I tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze mmo w jakie gralem a gralem w wiekszosc znanych. Trudno tu cos wiecej napisac trzeba zagrac albo obejrzec chodzby kilka filmikow. Macie kilka stron gdzie mozna dowiedziec sie o grze wiecej www.aiononline.com www.aionsource.com www.aiononline.com.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po kolei...

Minusy obecnej wersji gry:

1. Latanie to jakaś kpina. Nie dość, że pomachać skrzydełkami można tylko w ściśle określonych obszarach (mówię pomachać, bo szusować na skrzydłach można wszędzie), jego czas jest dla mnie w sposób absolutnie niezrozumiały ograniczony do minuty, to jeszcze wszystko wygląda tak, jakby grało się na noclipie. Zero bezwładności, zero uczucia lotu. O to taka afera? W tym ta "rewelacja"?

2. Bardzo rzadkie przekłamania graficzne- białe kwadraty wyglądają nieładnie.

3. Ktoś nieźle pokpił sprawę z grafiką: miejscami tekstury są tak rozwleczone, że aż oczy bolą. Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.

4. Ze względu na dość wysoki poziom trudności walki i niewielki margines błędu (walcząc sorcererem z Trindallą czy czymś takim, gdy mam wszystko wyliczone co do sekundy...) lagi kosztują respawn przy najbliższym monolicie. Graczy na serwerach było bardzo mało (albo to ja trafiałem na popołudniowe pustki), więc niespecjalnie rozumiem tę sytuację.

5. Kilka niemożliwych do ukończenia zadań (zamiast imienia wyświetla się ID, czasem nie można poprowadzić dialogu).

To takie poważniejsze wady. O zaletach nie będę pisać. Jak to zauważono wyżej: to po prostu MMO. Nie wybija się na jakiś wyższy poziom, nie jest to też dno. Ot, nie do końca przyzwoity tytuł, który chyba jednak nie zrobi jakiejś większej furory.

Najlepsze mmo w jakie gralem a gralem w wiekszosc znanych.
Na kaszkę mannę! Czyż tak źle z tymi MMO? >.>
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wiąże ogromne nadzieję z tą grą. Głównie z uwagi na to, że wow poszedł u mnie nie dawno w odstawkę, jakoś tak dla mnie gra Blizza już się wypaliła, a Wotlk wcale nie jest taki dobry jak wszyscy mówią. Miałbym prośbę, żeby ktoś mi wytłumaczył czy jeżeli kupię ten klucz do beta weekendów żeby popykać w Aiona to później mogę z nim startować do full wersji, czy trzeba będzie kupić full podstawkę w sklepie? Aha i jak dokładnie ma wyglądać ta forma płatności (?) tzn. wiem że podobno ma się płacić jedynie za czas wykorzystany w grze, ale jak ten "czas" będziemy kupować? Jakieś pre-paidy, czy tylko w grę wchodzą jakieś przelewy?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Kilka niemożliwych do ukończenia zadań (zamiast imienia wyświetla się ID, czasem nie można poprowadzić dialogu).
Znalazełm tylko jedno gdzie zamiast imienia w dzienniku było ID, ale zadanie można było zrobić.

Graczy na serwerach było bardzo mało (albo to ja trafiałem na popołudniowe pustki), więc niespecjalnie rozumiem tę sytuację.

Chyba żartujesz, graczy było dużo, (przynajmniej na Arielu) nawet kolejki po 200+ były.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogralem troche (wbilem 6 lvl), ale znudzilo mnie to tak szybko, jak WoW. Dla fanow Warcrafta online gra moze sie podobac, dla mnie to tylko nudny grind, acz z niezla oprawa. IMO Silkroad bez botow (kiedy jeszcze mozna bylo wbic na serwery bez problemu) miazdzyl AIONa :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warman ten klucz jest tylko do beta testow ale jesli kupisz potem gre w tym samym sklepie zaplacisz 20 zl mniej. Platnosc w wersji EU bedzie raczej normalna czyli pre paid ale moze bedzie dostepna opcja jak w Chinskiej wersji ze placi sie od godziny. I masz pelna racje co do WoWa :) Raju za krotko grales jak podobal ci sie silkroad to aion powinien tez ci pasowac

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zrob questa na dluzsze latanie i idz do abyssu potem komentuj
Nie uwierzysz! Nie zdążyłem...

2,3. kup se grafe
Czyli mówisz, że twórcy wypuścili komercyjne paczki tekstur do gry!? WOW! >.>

Chyba żartujesz, graczy było dużo, (przynajmniej na Arielu) nawet kolejki po 200+ były.
Tak, masz rację, wszystko zmyśliłem, nawet klienta nie zassałem, wszystkie informacje o grze wziąłem ze szkiców koncepcyjnych!!oneone1. Jeżeli napisałem, że było mało, to w moim odczuciu było ich mało. Nigdy nie trafiłem na kolejkę, przeważnie podczas logowania się widziałem "low" w statusie.

Będę wielce zadowolony, jeżeli będzie się płaciło za czas spędzony w grze. To by oznaczało, że będę mógł grać: w roku szkolnym jestem w domu tylko na weekedend (jak bardzo wiele osób) i nie widzi mi się płacić za miesiąc, z którego wykorzystam kilka godzin. Ot, interesująca perspektywa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dlamnie drugi po lineage 2 mmo w ktory mam zamiar grac ( warhammer online byl fajniy ale niezbalansowanie wszystkiego zabilo ta gre) .

Btw nierozumiem ludzi ktorzy narzekaja ze gra sie tak jak w wowa itd itd . . . . pokazcie mi chociaz 1 MMO takiego rodzaju w ktore gra sie inaczej ? przeprszam bardzo ale ja niewidze innej mozliwosci rozgrywki xD

Co do lagow to niemialem zadnych .

Na ilosc ludzi niema nawet co patrzec to dopiero beta. . .

Z bledami grafiki sie niespotkalem ( gram caly czas na high)

Gralem w Wow 4 miesiace , w warhammera 3 i w lineage 2 rok na officialnym servie oraz nastepny rok na tym czego nazwy wymawiac niemozna :P oraz w guild warsa ponad rok.

Wedlug mnie aion bije te gry na glowe . Mozna pogrindowac ( jak ktos lubi ) a pvp tez jest ciekawe .Gra zapewnia to co powinien zapewniac mmo . . . mnostwo straconego czasu przy kompie :P

Radzę popracować nad ortografią i interpunkcją. Spacje stawiamy PO znakach - Rankin

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warhammer byl fajny ale tylko na pierwszych lvl potem nie bylo wlasciwie juz co robic oprocz pvp ktore w twierdzach tak potwornie rwalo ze az sie odechciewalo grac. Aion przy takiej grafie nawet nie przycina w tlumie ludzi na full detalach (skille w Aionie poprostu > all) plus dobry balans miedzy rasami (3 rasa sterowana przez komputer), walki w powietrzu daja naprawde jedne z lepszych mmo (jesli nie najlepsze jak dla mnie :P)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Spostrzeżenia co do gry - na głównej, mała klaryfikacja odnośnie opłat za grę. Płacenie za czas spędzony online to wynalazek sprawdzający się na Wschodzie (najpewniej bardziej się opłaca, w końcu więcej zgonów w kafejkach etc. ;) ). U nas będzie abonament - miesiąc jako "gratis" do samej gry, następnie opłata rzędu 13 ?/m-c. Do tego najpewniej pre-paidy i nieco niższe opłaty za "hurtowy" wykup gametime'u. Bo nie sądzę, by "other pricing options" obejmowało i opłatę za sam gejmtajm. A szkoda...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny WoW-killer po AoC i Warku, który okaże się wspaniały przez pierwsze dwa tygodnie, a potem umrze, albo będzie egzystował z oszałamiającą liczbą stu tysięcy abonentów. Szczerze to widziałem tylko 1 trailer z gry. Urzekła mnie przede wszystkim grafika. W zasadzie to tylko grafika. Potem zacząłem się już tylko śmiać z podobnych do WoWa skilli, wystarczy wspomnieć tylko o shadowstepie rogue'a. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Nawet się nie łudzę że Aion zagrozi pozycji Warcrafta, to niemożliwe. Jedynym killerem Wowa będzie next-gen MMO, nad którym pracuje Blizz i jest osadzony w zupełnie nowym, nieznanym jeszcze świecie.

Aion ma jeszcze jedną wadę. Nie jest robiony przez Blizzard.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, jaki ma sens wykupowanie czasu z góry. Sam nie gram w MMO (brak czasu), nie mam z tym doświadczenia i za nic nie mogę tego zrozumieć. Czyżby aż tyle było nastolatków, którzy nie zaczęli jeszcze na poważnie edukacji/ludzi na emeryturze/rencie, którzy mają czas/środki by sobie pozwolić na grę? No, chyba, że płacenie 50zł za kilka godzin w miesiącu (granie w weekendy) jest tak bardzo opłacalne, a o czym ja nie wiem oO Wydaje mi się, że z punktu widzenia gracza pracującego/uczącego się rozwiązanie "płacę tyle, ile gram", nawet przy wyższych stawkach, jest korzystniejsze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ brzydko. Nie przyjmuj swojego punktu widzenia, po co! Popatrz na sprawę z punktu widzenia ludzi z NCS... i wszystko jasne!

Na Wschodzie, jak sądzę, twórcom bardziej opłaca się taki system opłat, bo przeciętny człowiek gra dłużej niż w EU, i płacą w sumie więcej, niż płaciliby a nasz abonament. I na odwrót - w Europie jest zapewne więcej keżuali... tak to wszystko sobie tłumaczę, bo Aion nie jest pierwszą grą, za którą płaci się na Wschodzie "od godziny".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema co gdybac :) Możliwe ze bedzie i taka opcja i taka .

Możliwość płacenia za czas gry sprawdzil by sie napewno ( dla ludzi pracujacych ,studentow itd.) wiec skoro jest możliwosc wygenerowania dla ncsoftu wiekszych zyskow to ja niewidze przeszkod zeby oplaty za czas gry niewprowadzili.

Ps Co do postow ze Aion to nie warcraft killer itd :P

SRyyyy ale dla niektorych WoW to porazka ;p i niema w nim juz co zabijac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema w nim juz co zabijac
Przypomniałeś mi chyba o największej wadzie bety, a która jakimś cudem wyleciała mi z głowy: zwyczajnie jest za mało zwierzaków do wycinania. Kilka razy musieliśmy organizować kolejki z graczami, żeby nie wydzierać sobie mobów. Dołączyć do tego wolny spawn i wychodzi, że zadanie polegające na zabiciu chyba 11 Peonów robiłem pół godziny. To o tyle dziwne, że w takich kopalniach rozmaitych przeciwników jest bardzo dużo, rzekłbym: za dużo, co ze względu na wysoki poziom trudności - nie spotkałem się ANI RAZU* z sytuacją, by ktoś walczył z więcej niż z jednym przeciwnikiem naraz: chyba, że np. wracałem na 15 poziomie do obszaru startowego, bo gdzieś w ekwipunu znalazłem przedmiot rozpoczynający zadanie, to się ubiło dwie pszczółki na poziomie 6 - potrafi zirytować.

No właśnie, tylko możliwe. CDP póki co milczy w tej kwestii, ale nie spodziewam się, by takie rozwiązanie zostało wprowadzone u nas.

*Oczywiście mówimy o walce "z własnej woli". Nieraz, gdy kogoś napadły trzy sentinele (czy coś takiego), zlatywało się pół lokacji na ratunek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz będzie kosztował Cię tyle samo (na Zachodnich, już dających tę możliwość serwisach). W Polsce w ogóle gry nie opłaca się kupować - z UK możesz sprowadzić grę płacąc za cały interes 145 zł.

PS Wolny respawn...? Czy my graliśmy w tę samą grę?! Ostatni quest Asmo w przedziale 1-10 (

figle w jaskini

) był dla mojego czarodzieja istnym koszmarem... kilkakrotnie ginąłem, bo wpadłem na idiotyczny pomysł wykonania tego zadania samotnie - ledwie zatłukłem któregoś stwora, za plecami respawnował mi się kolejny. Wszyscy przeciwnicy byli upchani jak sardynki, a wobec konieczności wycofywania się i co chwilę puszczającego CC spawning był tam zabójczy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie niektore qest mobki mogly by miec bardziej dopracowany spawn (nieraz zaduzy nieraz zamaly :P) mi odrazu przypomina sie qest na rogue z lineage 2 . . .Jak robilo go wiecej niz 3-4 osoby naraz to ksowali sie nawzajem i z qesta ktory robi sie normalnie 10 minut robily sie nieraz godziny:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wolny" to za mało powiedziane >.> Ogólnie gra wydaje się być niezbalansowana pod tym względem: kopalnie pękały miejscami w szwach, a taki las przystosowany był do znacznie mniejszej liczby graczy.

Nie wiem, jak tam u Asmo, ale u Tych Dobrych ostatnie zadanie z kopalnią niczym się nie wyróżniało, tak więc ciężko jest mi się ustosunkować. Z opisaną przez Ciebie sytuacją spotykałem się tylko w w/w kopalniach, gdzie gracze w bardzo śmieszny sposób upychali się pod ścianami w celu odpoczynku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż... spodziewałem się tego. Nastolatków wydających opinie o grze, o której nie mają większego pojęcia, w dodatku o grze, która jest dopiero w wersji beta (zamkniętej). Jako uczestnik trzech bet oraz aktywny gracz na chińskiej wersji Aiona czuje się w obowiązku zareagować.

Od razu zaznaczam, że Aion nie jest grą idealną. Nawet pomijając sprawy związane z wczesną wersją, kilka rzeczy mi się nie podoba. Ale zaczne od sprostowania błędnych informacji jakie się tu już zdążyły namnożyc...

1) Jeśli chodzi o latanie, to faktycznie na niskich poziomach jest ono ograniczone do minuty. I tylko do niektórych miejsc, jeśli chodzi o lot swobodny. Natomiast sytuacja wygląda zupełnie inaczej w endgame. Po otrzymaniu odpowiednich skrzydeł, z odpowiednimi buffami, nie ma się co martwić o długość lotu. Generalnie w przypadku bitew PvP (a gra jest zorientowana na PVP) prędzej się zginie, niż skończy się czas. Wystarczy obejrzeć sobie powietrzne bitwy endgame, większość latających graczy po 5-6 nawet nie osiągnęła połowy czasu lotu. W endgame można przelecieć abyss z jednego krańca do drugiego i z powrotem i wciąż mieć czas.

Poza tym w każdej lokacji, w której nie da się latać swobodnie, istnieje możliwość szybowania. W szybowaniu także można być lepszym i gorszym - jeśli się wie co należy robić. Na mapach występują prądy wznoszące, dodatkowo skrzydła można ustawiać pod różnym kątem, dzięki czemu możemy wydłużać czas lotu (i zwiększać wysokość) lub skracać (ale zwiększać szybkość). Są różne triki umożliwiające przeszybowanie połowy mapy. Triki najzupełniej legalne i znane. Oprócz tego mamy dostęp do potionów wydłużających czas lotu. W sumie - w endgame - można osiągnąć niemal nieskończony czas lotu.

2) Przekłamania i inne problemy graficzne - owszem, występują. W końcu to zamknięta beta i choć zaawansowana, nie wszystko dalo się jeszcze wyłapać. NCsoft nad tym pracuje. Ale takich przypadków jest naprawdę niewiele i są naprawde rzadkie. Tym bardziej, jeśli się posiada dobre sterowniki. Tekstury w niektórych miejscach faktycznie są fatalnie rozciągnięte, ale nie jest to coś, co ma jakiś specjalny wpływ na odbiór samej gry. Poza tym nie występują aż tak często - ogólnie świat Aiona (zarówno Elyos, Asmodian jak i w Abyss) jest bardzo ładny i dopracowany. "Kwiatki" zdarzają się wszędzie.

3) Poziom trudności gry jest zależny od umiejętności gracza, a nie od lagów, które prawie nie występują, nawet na najbardziej zatłoczonym serwerze (Ariel). Jeżeli ktoś jest dobrym graczem, to sobie każdą postacią poradzi. W trzeciej becie pod koniec gry owszem zdarzały się problemy z lagami, ale było to przejściowe. Zarówno w czwartej jak i piątej becie lagi były niewyczuwalne (nikt ze znajomych ich nie stwierdził).

4) Niemożliwe do ukończenia zadania się zdarzają i są wyłapywane i naprawiane na bieżąco przez deweloperów. Jest ich w tej chwili bardzo mało, zakładam, że w Open Beta ich już nie będzie. Przypominam - to wciąż jest zamknięta beta. Nie wymagajcie nieskazitelności jak w wersji retail (choć i nawet te wersje potrafią być masakrycznie zbugowane, np. Football Manager).

5) Mikropłatności dostępne są tylko na wschodnich rynkach. W europie będzie abonament, z tego co pamiętam niespełna 14 euro. Będą również prepaidy.

6) Problemy z ilością graczy są dwojakie - albo ich nie ma (na nisko zaludnionych serwerach, które zostały dodane jako ostatnie), albo jest ich za dużo (w krainach początkowych). Nie występuje problem ilości graczy w późniejszych etapach gry (poziomy 10-25). W sytuacji gdy rusza beta, bardzo duża ilość graczy tworzy nowe postacie, dlatego rejony startowe mogą być przeludnione. Problem ten nie będzie dotyczył wersji retail w aż takim zakresie jak teraz, a dodatkowo będzie płynnie się zmniejszał w miarę upływu czasu.

Dodatkowo, pewnie nie wiecie, ale dwie pierwsze mapy są podzielone na kanały (Channels). Kanały to jakby instancje (wymiary?) tego samego świata - po zmianie na inny kanał ma się kontakt ze wszystkimi graczami, ale fizycznie nie znajdują się oni na tej samej płaszczyźnie co ty. Inaczej mówiąc - znajdujesz mniej zaludniony kanał i robisz questy obok mniejszej ilości osób, wciąż mogąc komunikować się ze wszystkimi. W ten sposób można nawet farmować ostatniego Bossa w strefie elite.

7) Wypowiedzi osób, które doszły do 6 levelu są śmieszne. Nie widzieliście nawet 1% gry. Zarzuty odnośnie grindu są bezsensowne, bo beta pracuje na wersji 1.0, w wersji 1.2 a następni 1.3 dodano więcej questów i instancji, a w wersji 1.5, jaka będzie dla wersji retail, tych questów i instancji PvE będzie kilkakrotnie więcej, tak samo jak innych dodatków i usprawnień. Tak więc, ocennianie całej gry po tak okrojonej wersji jaką mamy teraz jest śmieszne.

8) Tak samo śmieszne są zarzuty odnośnie szybkiej śmierci gry i małej liczby abonentów. W Korei, Chinach i zdaje się Japonii ta gra - w różnych wersjach - istnieje już od jakiegoś czasu i według podanych informacji, liczba kont wynosi w tej chwili około 3 milionów. Kiedy wyjdzie wersja 1.5 i retail w USA i Europie, na pewno na koniec roku sumaryczna ilość graczy przekroczy 4 miliony.

9) Aion JUŻ jest killerem WoWa, chociaż nikt przy zdrowych zmysłach nie powie, ze przez Aion ludzie w ogóle przestaną grać w produkt Blizzarda. Killerem jest w tym sensie, ze wielu znudzonych graczy wowa odchodzi do Aion szukając nowych wyzwań. Tak samo jak killerami są nawet AoC i War, bo wielu dawnych graczy w Wowa woli grac w te gry. Prawda jest taka, że WoW na pewno straci swoją dynamikę zysków i wyjdzie mu to tylko na dobre, bo w końcu Blizzard weźmie się porządnie za swoje dzieło i przestani je psuć (według opinii wielu graczy) z każdym kolejnym dodatkiem.

10) Zarzuty odnośnie za małej ilości mobków do bicia częściowo odrzuciłem wcześniej, dodam tylko, że z każdą kolejną betą spawny są optymalizowane i już w tej chwili nie ma z tym żadnych problemów na serwerze, który nie jest albo za mało spopularyzowany (jak nowe) albo za bardzo (jak taki Ariel). Problemy są tylko pierwszego dnia bety, gdy rzesza ludzi rzuca się na serwery tworząc nowe postacie. Ale problemy te można obejść - jak pisałem - używając Channels.

11) Klasy na niskich poziomach są niezbalansowane. To jest 100% prawda. I co z tego? Kto by się przejmował balansem klas na levelu 10 czy nawet 20 ? Najważniejszy jest balans klas w endgame, a ten jest dopracowany bardzo dobrze. Już od 25-30 levelu balans się wyrównuje, jako że klasy posiadają wtedy większość swoich krytycznych skilli i są wyposażone w odpowiedni sprzęt. Poza tym ten balans nawet na 10 levelu nie jest na tyle różny, żeby nie dało się normalnie levelować. Zrobiłem 2 postacie do levelu 20, jedną do 26 plus mam konto na C-Aion (tam to dopiero są bugi!) i nie zauwazyłem specjalnych różnic co do levelowania. PVP - owszem, ale da się żyć, tym bardziej, że w Aion PVP ma być grupowe i masowe, a nie 1v1).

To tyle jeśli chodzi o sprostowania odpowiedzi osób, które się wcześniej udzielaly. Poniżej jeszcze parę ogólnych słów:

AION JEST W WERSJI BETA! Zapamiętać raz na zawsze. Nie możecie wymagać od gry w wersji beta, aby była w 100% dopracowana jak gra istniejąca na rynku 5 lat. Dodatkowo wersja beta dostępna w czasie weekendowych eventów jest wersją "zacofaną" w porównaniu z tym co wyjdzie jako retail.

Ostatnio zostały dodane lokalizowane dźwięki - wszystkie rozmowy npców, odgłosy postaci, dźwięki mobów itp zostały przygotowane z myślą o zachodnich odbiorcach i "odmangowane".

Mnie i wielu innym osobom w wersję beta Aion już gra się bardzo przyjemnie, choć zdajemy sobie sprawę z wielu niedociągnięć. Developerzy NCSoftu maja sporo pracy przed sobą, ale jeszcze prawie dwa miesiące czasu na poprawienie błędów i polepszenie interfejsu, balansu, respawnu. Przed nami jeszcze jedna closed beta, po niej open beta i dopiero 25 września oficjalny start w Europie (20 września rozpoczynają grę osoby, które zrobiły preorder i grały w betach).

Naprawdę, pohamujcie się w negatywnych komentarzach o całej grze, na podstawie gry w betę. Tym bardziej, że wielu z was zapewne nawet nie doszło do 12-15 poziomu, nie wspominając nawet o 22, czy 25 gdzie dostaje się wiele ciekawych skilli i dostęp do kolejnych stigm. WoW fanboya i tak nic nie przekona, zresztą jak chce sobie grać w Wowa, to niech gra. Ale ci, którzy zastanawiają się nad grą w innego MMO, niech podejdą do Aiona z dystansem i świadomością, że nie grają w ukończoną grę.

Jeśli ktoś ma jakieś sensowne pytania, chętnie odpowiem. Flame mam zamiar olać doszczętnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam iż dyskusje typu "Czy Aion jest killerem WoWa" powinny być prowadzone miesiąc lub dwa po oficjalnej premierze Aion'a. Mało tego porównywane powinny być gry w swoim wczesnych stadiach rozwoju, anie jak niektórzy robią porównując grę w wersji C.Beta z gra która jest na rynku dobrych kilka lat i ma za sobą parę rozszerzeń. Ludzie którzy twardo krytykują Aion'a powinni sobie zdać sprawę z tego że WoW wcale nie był ekstra dopracowany w dniu swojej premiery. Obecnie na okrągło słyszę od graczy WoWa ze mają zamiar porzucić na dobre ta grę bo ile można patrzeć na te same rozmemłane tekstury i robić to samo over and over and over again. Krótko mówiąc WoW umiera powolną naturalną śmiercią i nie powinniśmy mu w tym przeszkadzać :thumbsup:

Tak czy owak mam nadzieje że Aion będzie się rozwijał i stanie się jednym z top'owych MMO ;) Co do ilości graczy to po zainteresowaniu ludzi śmiem twierdzić że przekroczy 5mil do końca tego roku :woot:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...