Skocz do zawartości
niziołka

Niezbędnik

Polecane posty

VampireMasqueradeRevisedLogo.png


Wampir: Maskarada
Mistrz Gry: Darek_91 ( GG: 4236786 e-mail: dlatos@o2.pl )
Gracze: niziołka, Holy, P_aul
Miejsca wolne: jedno
Tematy: Sesja Vampire: The Masquerade , Dyskusje o sesji Wampira
Opis: Akcja odbywa się w Krakowie, w czasach teraźniejszych; Sesja została stworzona na podstawie systemu Wampir:Maskarada
Znajomość tematyki mile widziana :]

Regulamin:
1. Z uwagi na system, w jakim toczy się sesja, utrzymywanie i "zagęstnianie" klimatu stawiamy na pierwszym miejscu.
2. Piszemy jak najbardziej na poważnie.
3. Staramy się z wyprzedzeniem informować MG o nieobecnościach.
4. Jeśli nie mamy akurat "weny" czy nastroju, nie piszemy na siłę.
5. Od osób chcących wziąć udział w sesji wymagam doświadczenia w RPG i zaangażowania.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja Feanora - (nabór graczy) [nie działa]

Mistrz Gry: Pan_Feanor

Gracze: [Feo:]

Miejsca wolne: [Feo:]zawsze są, chyba ze niema :D

Tematy: Reign of Feo

Opis: [Feo:]Prowadze tu różne sesje, raz dłuższe raz krótsze, ale wszystkie naładowe są zdrową dawką absurdu i niekiedy .. irracjonalności. Panuje tu specyficzny klimacik i czasem można pozwolić sobie na wiecej ni z na innych sesjach.

Regulamin: Jeszcze czego :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja Starcrafta

Mistrz Gry: FaceDancer

Gracze:

- Black Shadow (Matt),

- brylant (Vith),

- Daedroth (Chris)

- Crunchips (Marcus)

- BigDaddy (Bill)

Miejsca wolne: Nie ma.

Tematy: Dyskusje o Sesji StarCraft, Sesja StarCraft

Opis: Konfederacja legła w gruzach, a na jej fundamentach powstała nowa siła - Dominium rządzone twardą ręką przez samozwańczego imperatora Arcturusa Mengska. Jim Raynor wraz ze swoimi najwierniejszymi ludźmi udał się na Char, gdzie stara się powstrzymywać Zergów i obmyśla zemstę nad zdradzieckim tyranem z Korhalu. Do sektora Koprulu przybywają potężne siły ekspedycyjne wysłane przez Dyrektoriat Zjednoczonej Ziemi (UED), póki co ich zamiary pozostają nieznane.

Regulamin:

1. Mistrz Gry sprawuje kontrolę nad Sesją, w przypadku wątpliwości co do rozgrywki proszę o kontakt za pośrednictwem gg, pw albo umieścić posta w dyskusjach.

[w razie wątpliwości co do MG - kontakt z moderatorami :mrgreen: - nzk]

2. Wraz ze zmianami na forum możliwe jest korzystanie z wulgaryzmów na sesji. Muszą być po części ocenzurowane, ale najlepiej tak, by inni gracze mogli zrozumieć ich sens. Uprasza się o nie nadużywanie tego środka ekspresji na sesji.

3. Nie piszemy dwóch postów pod rząd.

4. Trzymamy się świata Starcraft, dopuszczalna jest lekka swoboda, ale niezbyt wielka wink.gif

5. Krótkie bądź nic nie wnoszące posty są niedopuszczalne. Pomyślcie dwa razy zanim coś takiego opublikujecie ( najlepiej w tym wypadku skonsultować się z MG)

6. Karty postaci wysyłać przez PW do MG. Można je umieszczać w dyskusjach, ale wiąże się to z ryzykiem poznania sekretów postaci przez innych graczy.

7. Jeśli gracz chce przeprowadzić swoją akcję wraz z postacią innego gracza powinien się z nim wcześniej skonsultować.

Regulamin by FaceDancer, niziołka & P_aul

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Free Sesja#3

Mistrz Gry: Nie ma

Gracze: FaceDancer (Kirgon Bloodhand), SR (Sagat; zalety i wady), Turambar (Virgard/Verna), Rankin (?Błysk Stalowej Pięści?), POLIPOLIK (Winshu de Brahma), Felessan (Tael), Gofer (Amhaiarkennar), Anathema (Nifare; umiejętności), P_aul (Eiwen Silnamon), Knight Martius (Kornak); Holy.Death (Biel), Brylant (A. Frinn; Umiejętności), Dagar11 (Aldear), barowei (Gangash); linki prowadzą do kart postaci

Miejsca wolne: Są - aby się dołączyć, trzeba zaprezentować w odpowiednim wątku postać i zaczekać na zezwolenie innych graczy na włączenie się do sesji - wystarczą 3 jednoznaczne głosy na "tak"

Tematy: Dyskusje o Free Sesji, Free Sesja; link do tematu o samej Free Sesji prowadzi do pierwszego postu edycji trzeciej, którego autorem jest FaceDancer

Opis:Trzecia wersja FS# - Gra stworzona bez żadnego konkretnego systemu - gracze sami w swojej opowieści tworzą świat, opisując akcję i działania wszystkiego, poza innymi graczami; teraźniejszy świat został utworzony w konwencji fantasy z naciskiem na walkę sił światła i ciemności - gracze reprezentują albo szarą strefę pomiędzy nimi albo tą drugą stronę - jednak dowolność istnieje. FS#3 jest kontynuacją drugiej edycji, wydarzenia w niej opisywane rozgrywają się kilka lat później.

Regulamin

1. Limit postów to 2 dziennie.

2. Trzymamy klimat za wszeklą cenę, nawet jeżeli gramy na wesoło.

3. Jeżeli robimy coś z postacią innego z graczy, konsultujemy z nim nasze zagranie na gg lub w inny sposób.

4. Jeżeli ktoś chce dołączyć, postuje swoją kartę postaci w "Dyskusjach o FS" po czym pyta się o pozwolenie w tym wątku, a jeżeli otrzyma je od co najmniej trzech graczy, może zacząć w niej uczestniczyć.

5. Sesja NIE MA mistrza gry. Weźcie to pod uwagę.

6. Kto zacznie przeginać i psuć zabawę dostaje ostrzeżenie (nieoficjalne). Nick przy spisie graczy FS zmienia się na zielony. Po kolejnej wpadce, na pomarańczowy, a po trzeciej na czerwony i klient wylatuje z sesji i dostaje ostrzeżenie na forum (oficjalne). Jeżeli wyrazi skruchę to po jakimś czasie może na sesję wrócić, ale konsultuje to ze mną i innymi graczami w tym wątku.

6a. Nicki szare oznaczaja osoby nieaktywne, ktore jednak twierdzily, ze wroca...

7. Dobra zabawa przede wszystkim.

8. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie, o których będę w tym wątku informował.

[Regulamin by Radyan, modyfikowany na potrzeby sesji]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja Gundam

Mistrz Gry: P_aul i Black Shadow

Gracze: Rankin, Boromir, Aiden, jurom925

Miejsca wolne: Są, jedno do trzech, zależnie od wielu czynników :D

Tematy: Dyskusje o sesji Gundam, Sesja Gundam

Opis:

Generator energy output..................nominal

Universal movement patterns..............loaded

Native Piloting Interface................initiated

Detectors and sensors....................operational

Armament systems.........................ready

Mobile Suit overall readiness............100%

Czyli sesja na kanwie jednego z bardziej kultowych animców w historii. W rolach głównych wielkie roboty typu realistycznego (przynajmniej próbują, mniej lub bardziej :D). Sesja nie osadzona w żadnym konkretnym timelinie (UC, AC itd.) a raczej w nowym wzorowanym mocno na seriach SEED, Wing i 00.

Historia opowiada o wojnie między dwiema potęgami na Ziemi, w którą włączają się walczące o niepodległość kolonie kosmiczne. Klasyka gatunku =)

Regulamin:

1. Obowiązują regulaminy działu i forum, oraz netykieta.

2. Nie psujemy innym zabawy.

3. Staramy się odpisywać regularnie, w razie kłopotów z odpisem zgłaszamy to MG. Ten w razie problemów z regularnością będzie informował w odpowiednim dziale.

4. Posty powinny mieć rozsądną długość - obowiązuje zakaz postów jednolinijkowych, maksymalna długość jest nieokreślona, acz proszę nie przesadzać.

5. Posty powinny trzymać klimat (też nie wiem po co ten punkt, bo to chyba oczywiste...)

6. Między postami MG można napisać:

a) 1 post w sytuacjach, gdy "dużo się dzieje" (walka, interakcje z NPCami itp.)

B) nieograniczoną liczbę postów w trakcie interakcji z innymi graczami (w trakcie sesji będzie sporo czasu na planowanie działań, więc szczególnie wtedy przyda się możliwość kilkakrotnego włączenia się do dyskusji)

7. Obowiązuje typowy system kar z trzema ostrzeżeniami "sesjowymi". Trzecie przeradza się w ostrzeżenie forumowe. W skrajnych sytuacjach natychmiastową karą będzie ostrzeżenie forumowe.

by P_aul

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ExaltedSecondSigCircle.jpg

Sesja Exalted

Mistrz Gry: Rankin
Gracze: P_aul, Aiden, ValdiCieć, Felessan, Cruadin
Miejsca wolne: w zasadzie brak
Rezerwowi: brak
Tematy: Sesja Exalted, Dyskusje o Sesji Exalted
Opis: Exalted to system RPG autorstwa White Wolf, w którym gracze kontrolują Słonecznych Namaszczonych, postacie obdarzone mocami dorównującymi boskim oraz chętnie robiące z ich użytek. Świat Exalted, Stworzenie, oprócz zwykłych ludzi pełen jest bogów i bożków, których część trzeba przywrócić do porządku, a także innych, niezbyt przyjaźnie nastawionych Namaszczonych. Ponadto zastępy Czarownego Ludu cały czas próbują obrócić Stworzenie w niebyt...


Regulamin

1. Na sesji obowiązuje netykieta oraz regulaminy działu i forum.
2. Każdy kontroluje wyłącznie swoją postać.
3. Aby zaoszczędzić czas można konsultować posty z innymi graczami ("upłynnianie" dialogów) lub MG, tak długo jak będzie to zaznaczone pod koniec postu. Dobrym pomysłem jest proszenie MG o wykonanie rzutów aby przyspieszyć rozgrywkę.
4. Staramy się odpisywać regularnie. O ile Exalted premiuje zaangażowane opisy, nie jest to równoznaczne z pięciostronicowymi wypracowaniami, szczególnie jeśli nic z nich nie wynika. Z drugiej strony, jednolinijkowe odpisy też nie są dobrym pomysłem (wyjątek: dialogi, ale w rozsądnych granicach)
5. MG będzie śledził i uaktualniał na bieżąco zawartość kart. Odpowiednie informacje będą załączane na końcu postu, mniejszą czcionką i w kolorze. Tak samo będą zamieszczane informacje o wynikach ewentualnych testów/rzutów.
6. Znajcie swoje postacie - bądźcie kreatywni! Świadomie wykorzystujcie swoje mocne i słabe strony - zawsze jest więcej niż jedno wyjście z danej sytuacji.

By Rankin.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Realms Beyond - Sesja dla poczatkujacych

Mistrzowie gry: Turambar, Rankin, P_aul

Gracze: SR, Koziok, Aiden, ToxicNomad, gurgamah, brylant, deoomen, Digison, Dagar11

Miejsca wolne: Sesja jest zawsze otwarta dla wszystkich

Tematy: Dyskusje o Realms Beyond - Sesji dla poczatkujacych; Sesja Realms Beyond

Opis: Sesja powstala dla kazdego, kto chce pobawic sie w RPG, ale albo nigdy nie mial z nimi do czynienia, albo nigdy nie gral na forum dyskusyjnym. Mistrzowie gry z checia pomoga stworzyc karte postaci i przygotowywac kolejne posty. Pokaza takze wszystkie bledy i pomoga je naprawic. Oczywiscie zapraszamy takze graczy doswiadczonych, im nas wiecej, tym zabawniej ;)

Swiat sesji to kraina fantasy, z elfami, krasnoludami i magami, ktora jednak przetrwala magiczna wojne totalna. Niedobitki nauczyly sie zyc w nowym swiecie, choc niektorzy wciaz szukaja sposoby na przywrocenie dawnego pozadku rzeczy... Po szczegolowe informacje jak i mase porad zapraszam na pierwsza strone "Dyskusji..."

Regulamin:

W porządku, kopidoły! Oto regulamin Realms Beyond, który zrobi z was porządnych ludzi. Jeśli będziecie przestrzegać tych zasad - a my wam w tym pomożemy - to macie choć cień szansy na przeżycie w skrajnie nieprzyjaznych warunkach tego przeklętego przez bogów świata i przejście do innych, znacznie bardziej niebezpiecznych dla zdrowia i życia światów.

1. Decyzję o przyjęciu was do naszej żałosnej bandy podejmuje wspólnie trzech Starszych. Starsi to osobniki, które zdołały wytrwać w warunkach o jakich się wam, szczurojady, nie śniło. Ich słowo jest prawem, a ich wola rozkazem. Zrozumiano, tępawa bando dzikusów?!

2. Najpierw myśl, cztery razy, potem strzelaj. W takiej kolejności. Ta zasada może niejednokrotnie uratować twój żałosny tyłek.

3. Nie będziemy się z wami cackać! Każdy kto ośmieli się naruszyć jeden punkt regulaminu będzie odpowiadał przed Starszyzną. Za trzykrotne złamanie regulaminu zostaniecie odesłani do kopalń syberytu, Może tam będzie z was jakiś pożytek. Dodatkowo wypalone wam zostanie piętno w postaci jednego ostrzeżenia.

4. Uczestnicy tej chorej jatki mogą pisać kiedy chcą, ale nie dwa razy pod rząd, nie więcej niż dwa razy dziennie, zaś Starsi koordynują efekty ich starań i posuwają akcję do przodu.

5. Słuchajcie, panienki; to nie chlew! Obowiązuje znajomość gramatyki, ortografii i interpunkcji na poziomie co najmniej znośnym! Jeśli wasze bazgroły będzie można zrozumieć dopiero po piątym czytaniu, i to dopiero po upiciu się z rozpaczy, to coś jest nie tak.

6. Gdyby jakiś samobójca wepchnął się na właściwą sesję bez pytania i zezwolenia Starszych, to zostanie on upomniany, a jego słowa wymazane z pamięci ludzkiej.

7. Jeśli jakiś małpiszon zacznie psuć atmosferę, łamać ten regulamin i chodzić głową z chmurach, to szybko ściągniemy go na ziemię!

8. Wszelkie zgłoszenia, o ile znajdą się jacyś szaleńcy, należy składać w okienku zatytułowanym: ?Dyskusje o Realms Beyond - sesji dla początkujących?. Konieczne jest przeczytanie zasad tworzenia postaci.

9. Wasze karty są utajnione, decyzję o przyjęciu kolejnych małpoludów podejmuje wspólnie Mroczna Trójca, czyli Starsi. Niech was Strażnik ma w opiece...

10. Jeśli Starszym zamarzy się odmiana wiktu i regulaminu, którego pewnie i tak nikt nie przeczytał, to mają do tego pełne prawo!

Witamy w Realms Beyond. Piekle na ziemi.

Regulamin by Holy, modified by P_aul

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neverending Sesja

Mistrz Gry Moderatorzy Sesji RPG

Gracze niziołka, Turambar, P_aul, POLIPOLIK, Soutys, Black Shadow, Ymir, brylant

Miejsca wolne zawsze są

Tematy Dyskusje o NS; Neverending Sesja

Opis Neverending Sesja... Jaka jest każdy widzi.

Regulamin

Oto pierwszy i oryginalny regulamin NS, autorstwa Qbusia. NS jest sesją o dużej zmienności, więc i regulamin nie jest sztywną wykładnią praw i obowiązków. Słuchać trzeba przede wszystkim MG.

1. Mistrzowie Gry ( vel moderatorzy ) są siłą kontrolującą to forum, więc należy się ich bezwzględnie słuchać ( nawet jeśli ich posty nie będą dla Was, maluczkich, zrozumiałe ).

2. Zachowanie zgodne z netykietą koniecznie potrzebne; żadnych bluzgów czy osobistych wycieczek.

3. Neverending Sesja dopuszcza sporo swobody, ale wymagane jest trzymanie się założeń i nie odchodzenie zbytnio od tematu, by utrzymać spójność sesji

4. Każdy gracz może napisać tylko dwa posty dziennie. Zbyt duża ilość postów wprowadziłaby zamieszanie nie do ogarnięcia.

5. Umieszczane posty powinny być odpowiedzią na poprzednie i wnosić coś nowego do sesji. Wysilać mózgownice! Pewna (sic!) doza absurdu dopuszczalna.

6. Pobieżna znajomość twórczości Monty Python?a wymagana do zrozumienia niektórych pomysłów MG.

Jakiekolwiek odstępstwa od regulaminu ( no, może poza punktem 6. ) będę karane z całą surowością. Posty będą usuwane bez żadnych skrupułów czy konsultacji z łamiącym regulamin.

modifieded by niziołka :)

Zaktualizowane przez Turka

? Qbuś

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin POLIGONU

1. W walce biorą udział wojownicy(min. 2), oraz sędzia (plus ewentualnie dwóch pomocniczych)

2. Aby rozpocząć pojedynek, należy wyzwać innego gracza lub zgłosić chęć walki w "Koszarach RPG" i czekać na pojawienie się drugiego chętnego. Przed walką należy również wybrać sędziego (ewentualnie również sędziów pomocniczych)

3. Sędziowie są wybierani w dowolny sposób przez walczących. Warunek - sędzia musi się zgodzić na to stanowisko.

4. Sędziowie przyznają punkty od 1 do 10 poszczególnym walczącym/drużynom. Strona, która zdobędzie w sumie więcej punktów, wygrywa rundę.

5. Walkę uznaje się za zakończoną, gdy jedna ze stron zdobędzie 3 punkty (1 punkt za remis i za zwycięstwo) w ciągu max. 5-rundowego pojedynku. W przypadku równoczesnego zdobycia 3 punktów taka walka jest nierozstrzygnięta - remis.

6. Nie ma rzutów kostkami, liczy się tylko pomysł. Stopień jego zakręcenia ma istotny wpływ na ocenę sędziów.

7. Sędziowie są subiektywni, nieprzekupni i niezastraszalni (w praktyce tacy, jakich sobie wybierzecie).

8. Nie można dołączać się do walki w jej trakcie.

9. Wynik każdej rundy może być podany przez sędziego przed początkiem następnej, lub zbiorczo pod koniec pojedynku. Zależy to od indywidualnych ustaleń pomiędzy nim a graczami.

10. Schemat każdej rundy wygląda następująco:

10.1. Dla pojedynków (1na1):

Wojownik1 - Wyprowadza atak.

W2 - Obrona i kontratak.

W1 - Obrona i kontratak.

W2 - Obrona i kontratak.

W1 - Obrona.

10.2. Dla walk drużynowych - Obowiązuje powyższy schemat, lecz cała drużyna jest liczona jak jeden wojownik:

Drużyna1 atakuje:

D1W1 - atak

D1W2 - atak

D1W... - atak

Drużyna2 broni się i atakuje:

D2W1 - obrona i atak

D2W2 - obrona i atak

D2W... - obrona i atak

Drużyna1 broni się i atakuje

itd.

11. Wyzwany wybiera pole walki i zaczyna starcie jako W1. W przypadku walki pomiędzy graczami, którzy zgłosili chęć walki w "Koszarach", za wyzwanego uznaje się tego, który zgłosił się później.

12. Po każdej rundzie następuje zmiana ról, a więc W1 staje się W2 i vice versa. Ta sama zasada dotyczy D1 i D2 w pojedynkach drużynowych.

13. Nie opisujemy niczego, co dotyczy innych graczy w sposób bezpośredni - nawet efektu naszego ataku! O tym decyduje on sam, w sytuacjach spornych sędziowie. Krótko mówiąc piszemy w trybie niedokonanym

14. Poza tymi zasadami nie ma żadnych innych. Można atakować pojedynczego wroga kupą, korzystać z niestworzonych przedmiotów itp. - słowem - wolna amerykanka.

15. Akcje wykonywane przez graczy dzielimy z grubsza na 3 typy (ataki, summony, polimorfizmy). Podział ten ma jednak znaczenie jedynie w przypadku niektórych walk FPS-u, w których występują pewne limity:

15.1. Ataki - Najzwyklejszy typ akcji obejmuje wszystkie próby zrobienia krzywdy przeciwnikowi (Kopniaki, strzały, oblanie gorącym kisielem itp.)

15.2. Summony - Czyli przywoływanie do pomocy wszelkiego rodzaju osób/istot/bytów trzecich (Oddział marines, Gwiazda śmierci, Hiszpańska Inkwizycja itp.)

15.3. Polimorfizmy - A wiec przemiany samego siebie (wszelkiego typu magiczne zbroje, przemiany w potwory itd.)

16. Nalezy pamiętać, że to tylko zabawa. Żadnych osobistych wycieczek wobec innych forumowiczów, obrzucania się obelgami czy obrażania na forum lub poza nim. Stwierdzenie takiego przypadku z miejsca kończy się poważnym ostrzeżeniem. Zasada ta nie obejmuje samej walki, gdzie istnieje możliwość zwyzywania przeciwnika od zgniłej brukwi czy ślepego chomika. Wszystko jednak w granicach dobrego smaku.

17. Złamanie któregokolwiek z punktów powyższego regulaminu może mieć wpływ na wynik walki i wykluczenie z kolejnych pojedynków. I taka osoba będzie mieć zagwarantowaną pogaduszkę z moderatorem...

(Regulamin autorstwa MJanka, oparty o wcześniejszą wersję Cardinala i zatwierdzony przez P_aula)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja Warfare

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: szczerze mówiąc zmienia się to tak często, że nie ma sensu trzymać tego punktu na bieżąco ;]

Miejsca wolne: szczegóły w odpowiednich tematach, ergo. pytać MG.

Tematy: Sesja Warfare, Dyskusje o sesji Warfare

Opis: W tej taktyczno-wojennej sesji, gracze mają okazję wcielić się w wojskowych o różnych specjalizacjach począwszy od zwykłych piechurów kończąc na pilotach myśliwców. Mają okazję sprawdzić się w wielu konfliktach oraz różnorodnych teatrach działań. Trzeba pamiętać o tym, że wojna to nie gra. Jedna kula, jedna bomba kończy karierę i odsyła do domu kolejny plastikowy worek. Na wojnie śmierć może przyjść szybko i niespodziewanie. Godspeed i nie dajcie się zabić.

Regulamin:

1) Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.

2) Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.

3) Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną, wizualną postów.

4) Posty mają być na poziomie! Jednolinijkowce i odpisy robione "na odwal się" będą bezwzględnie tępione. MG nie akceptuje wyjaśnień w stylu "odpis nie daje nam dużego pola manewru, bla, bla" i podobne. Po to macie inwencję twórczą, żeby z niej korzystać.

5) Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM. Tylko MG decyduje o tym co się udaje a co nie.

6) Gracze zaczynają odpis od podanie danych personalnych postaci (imię, nazwisko plus ew. ksywka). Ułatwi to MG jak i "obserwatorom" zapamiętanie kto jest kto. - Tak gracze mają pisać to co mówią. Tak co robią. Tak co myślą. Nie ma już podziału na kursywę między zwykłą gatką a nawijaniem przez radio.

7) Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. MG można z kolei męczyć o odpis po upływie dwóch tygodni.

8 ) Nieuzasadnione lenistwo i brak aktywności na sesji skutkuje w upomnieniach, karach itd. Jako, że jestem przeczulony na brak dyscypliny i "olewanie" sesji (czyli w tym mnie oraz pozostałych) drugie ostrzeżenie skutkuje "zamrożeniem" postaci. Zdaję sobie sprawę z tego, że mogą wyniknąć nieprzewidziane sytuacje jak brak dostępu do sieci, awaria prądu, dlatego dopiero po upływie 4 tygodni od ostatniego posta danego gracza jego postać zostaje wyeliminowana. Potem, w razie dalszego braku aktywności gracz będzie usuwany z sesji.

9) Uzasadniona nieobecność chroni graczy przed karzącą ręką Mistrza Gry.

10) Zarówno w przypadku punktu 7 jak i 8, MG może przejąć kontrolę nad daną postacią lub ją "zahibernować"/zabić.

11) Wysoki poziom odpisów danego gracza będzie skutkował pewnymi nagrodami.

12) Korzystanie z wszelkich informacji nt. wojskowości, uzbrojenia itd. (np. na Wikipedii) jest jak najbardziej dozwolone.

13) Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

Ostatnia edycja - 30.09.2012 - BS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja The Elder Scrolls

Mistrz Gry: Murezor

Gracze: Black Shadow, Aiden, Rankin, Rorschach, Sunset

Miejsca wolne: Brak

Tematy: Dyskusje o sesji The Elder Scrolls; Sesja The Elder Scrolls

Opis: Przeznaczona dla czterech graczy sesja RPG osadzona w świecie The Elder Scrolls. Wymagana jest choćby podstawowa znajomość TES lore.

Nie ma chyba osoby w całym Tamriel, która dzieckiem będąc nie usłyszałby opowieści o ?Kufrze? nieśmiertelnego króla Maormerów Orgnuma. Ten legendarny artefakt miał jakoby posiadać niezwykłe właściwości - potrafił utworzyć najczystsze złoto z niczego. Nie wiadomo w jaki sposób Orgnum go utracił, lecz to właśnie jego zniknięciu przypisuje się po części klęskę wojsk maormerskich w wojnie z Cesarstwem w 110 r. Trzeciej Ery - gdy sztorm wywołany przez altmerskich magów z Arteaum zniszczył flotę Pyandonei, pozbawionemu swego potężnego artefaktu

Orgnumowi nie udało się jej więcej odbudować, i od tamtego czasu już nigdy nie zagroził Cesarstwu.

Od czasów ?Wojny o Wyspę? minęło już kilkaset lat, a pod mądrymi rządami cesarzowej Morihatah (sprawującej władzę nad Cesarstwem po tragicznej śmierci jej brata Uriela VI) sytuacja w znękanym wojnami domowymi Tamriel z wolna się stabilizuje. Zaś zagubiony w niejasnych okolicznościach skarb Orgnuma stał się niemal nieodłącznym elementem różnych legend, tawernianych gawęd i chyba najbardziej pożądanym artefaktem w Cesarstwie Tamriel. Nic zatem dziwnego, że wielu poszukiwaczy przygód podjęło się próby odnalezienia go. Jak dotąd - bezskutecznie...

Regulamin:

1. Netykieta oraz regulaminy Forum Actionum i działu ''Sesja RPG'' mają charakter nadrzędny.

2. Trzymamy się realiów i ogólnie pojętego lore świata TES.

3. Gracze mają dwa tygodnie (po ostatnim wpisie Mistrza Gry) na opisanie działań swoich postaci.

4. Informujemy MG - Murezora o nieobecnościach dłuższych niż dwa tygodnie.

5. Piszemy zgodnie z zasadami polskiej pisowni.

6.Nie zabraniam umieszczania więcej niż jednego wpisu na turę, ale nie chciałbym też aby cała sesja rozegrała się w tzw. czasie rzeczywistym.

7. Przestrzegamy ogólnych zasad sesji z Mistrzem Gry.

Ostatnia edycja - 20 V 2010 - NZK

Sesja The Elder Scrolls II

Mistrz Gry: Murezor

Gracze: Silmaril, ChosenOne, Dromader, Tiloren

Miejsca wolne: Brak

Tematy: Dyskusje o sesji The Elder Scrolls;

Opis: Przeznaczona dla czterech graczy sesja RPG osadzona w świecie The Elder Scrolls. Wymagana jest choćby podstawowa znajomość TES lore. Akcja toczy się symultanicznie w stosunku do pierwszej sesji The Elder Scrolls.

Regulamin:

1. Netykieta oraz regulaminy Forum Actionum i działu ''Sesja RPG'' mają charakter nadrzędny.

2. Trzymamy się realiów i ogólnie pojętego lore świata TES.

3. Gracze mają tydzień (po ostatnim wpisie Mistrza Gry) na opisanie działań swoich postaci.

4. Informujemy MG - Murezora o nieobecnościach dłuższych niż dwa tygodnie.

5. Piszemy zgodnie z zasadami polskiej pisowni.

6.Nie zabraniam umieszczania więcej niż jednego wpisu na turę, ale nie chciałbym też aby cała sesja rozegrała się w tzw. czasie rzeczywistym.

7. Przestrzegamy ogólnych zasad sesji z Mistrzem Gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dead_Rising_WallPaper_by_OnlyHyBrid.jpg

Sesja Dead Rising

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: Shaker, Tiloren, niziołka, Silmaril, Lord Hrabula, Fivtyen

Miejsca wolne: po prostu pytajcie MG - może akurat jakieś będą ;]

Tematy: Sesja Dead Rising, Dyskusje o Sesji Dead Rising

Opis: Senna wiosna spowija niczym nie wyróżniające się miasto Sunville na Zachodnim Wybrzeżu USA. Piątkowy poranek 2 maja zapowiada kolejny nudny dzień, w którym rutynowe życie mieszkańców nie zostanie zakłócone. Miasto szykuje się na sezon wakacyjny pełną parą nie spodziewając się nadchodzącej katastrofy. Ci, którzy przeżyją, nigdy nie zapomną początków zarazy... Gracze wcielają się w mieszkańców bądź pechowców, którzy akurat znaleźli się w granicach Sunville z jednym, nadrzędnym celem - przeżyć.

Regulamin:

1) Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.

2) Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.

3) Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną oraz wizualną postów.

4) Nie piszemy postów na odwal się. Pozwalamy aby nasza inwencja twórcza rozwinęła skrzydła. Szczególnie przyda się podczas planowania jak przetrwać epidemię. Inwencja tutaj okaże się nieodzowna.

5) Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM. Tylko MG decyduje o tym co się udaje a co nie.

6) Gracze zaczynają odpis od podania danych personalnych postaci (imię, nazwisko plus ew. ksywka). Ułatwi to MG jak i "obserwatorom" zapamiętanie kto jest kto. - Tak gracze mają pisać to co mówią. Tak co robią. "Tak co myślą".

7) Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. Z racji sporej ilości graczy przedłużenie terminu o więcej niż dwa dni nie wchodzi w grę. MG można z kolei męczyć o odpis po upływie dwóch tygodni.

8 ) Nieuzasadnione lenistwo i brak aktywności na sesji skutkuje bardzo szybko w zamrożeniu postaci. Sprawa jest prosta - zebrała się nas spora gromadka i nie pozwolę, żeby jedna osoba blokowała przygodę dla pozostałych. Zwyczajnie będę ją pomijał. Zważając jednak na to, że różne przypadki się zdarzają jak np. awaria PCta, prądu itd permanentne ubicie postaci nastąpi dopiero po dłuższym czasie. A uwierzcie mi - w mieście pełnym zombie nie będzie to wielkim problemem ;D

9) Jeśli dany gracz wróci i będzie miał sensowną wymówkę dla swojej nieobecności jego postać wraca do grona "żywych" i umyka krwiożerczym zombie.

10) Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

Ostatnia aktualizacja: 7.11.2011 - Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja: Sesja błyskawiczna

Mistrz Gry: P_aul i Black Shadow

Gracze: Cruadin, Aiden, barowei, brylant

Miejsca wolne: raczej brak

Tematy: [Fate] Sesja błyskawiczna - dyskusje, [Fate] Sesja błyskawiczna

Opis: Sesja w świecie High Fantasy, pełna heroicznych przygód i epickich wydarzeń, ponadto prowadzona w porażającym tempie (średnio jednego posta DZIENNIE). Świat powstaje w trakcie samej rozgrywki. Mechanika jest obecna i oparta na systemie Fate.

Regulamin:

1. Niniejsze zasady są tylko uzupełnieniem Regulaminu Forum Actionum i regulaminu Sesji RPG.

2. Sesja rozgrywana jest w trybie błyskawicznym. Gracze muszą umieszczać swoje posty w odstępie CO NAJWYŻEJ 48 godzin. Mistrz gry ma 24 godziny od posta ostatniego gracza na umieszczenie odpowiedzi.

3. Jeśli ktoś nie jest w stanie dotrzymać terminów musi poinformować o tym w temacie dyskusyjnym.

4. Nieusprawiedliwione opóźnienia ze strony graczy będą karane ostrzeżeniami sesyjnymi, według typowych zasad (trzy ostrzeżenia, czwarte to wylot z sesji).

5. Opóźnienia ze strony mistrza gry mogą być karane linczem, buntem lub grupowym opuszczeniem sesji =)

6. Gramy w systemie Fate, wszystkie informacje o nim są umieszczone na pierwszej stronie dyskusji.

7. W razie gdy jeden z graczy nie może odpisywać przez dłuższy czas MG może zdecydować o wstrzymaniu sesji do czasu jego powrotu lub pokierować jego postacią.

8. Mistrz gry może też kierować postacią gracza w zakresie zasad aspektów systemu Fate.

9. Świat jest w dużym stopniu współtworzony przez graczy, acz MG ma zawsze prawo ostatecznej decyzji odnośnie wyników działań i opisu sytuacji.

10. Dobra zabawa to prawo i obowiązek uczestniczących w sesji =)

by P_aul

Ostatni update - 6 VII 2011 - BS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tenchi Fukei - Free Sesja

Mistrz Gry: brak

Gracze: Cruadin (Rircanatai), Dagar11 (Tryto 170 593), Shaker (Alice), P_aul (Shin Tao), Aiden (Quel; poprawki 1 & 2), Felessan (Gerard Meier; poprawki), Dracia (Issa), Turambar (Richard), jurom925 (Aki ?The Phoenix? Nightfall; poprawki), BlackShadow (Dantalion), brylant (Arqueston)

Miejsca wolne: zawsze są - aby się dołączyć, należy w temacie dyskusyjnym zapostować kartę postaci, a potem poczekać na opinie innych graczy - pisać na sesji można po otrzymaniu przynajmniej trzech głosów na "tak"

Tematy: Dyskusje o Tenchi Fukei - Free Sesji, Tenchi Fukei - Free Sesja

Opis: "Tenchi Fukei" jest to uniwersum utrzymane w klimatach fantastyczno-mangowych, powstałe jako konsensus między wszelkimi sesjami w realiach mang z gatunku shounen. Historia opowiadana w tej rozgrywce dotyczy demonów, które za cel obrały sobie zniszczenie całego Wszechświata, i Strażników, którzy zostali powołani do walki z nimi. Wielką zaletą sesji jest elastyczność zarówno jej samej, jak i tworzenia postaci - system został tak opracowany, że w zasadzie każdy pomysł jest tu możliwy do wprowadzenia, bez względu na rodowód.

System prowadzenia rozgrywki jest taki sam jak w przypadku oryginalnej Free Sesji - nie ma tutaj Mistrza Gry. Wszyscy jednocześnie prowadzą rozgrywkę i sami w niej uczestniczą, odgrywając swoje postacie. Sama sesja jest reaktywacją starszego RPG osadzonego w tych realiach, prowadzonego przez Kagexa na zasadach sesjowania z Mistrzem Gry - możecie je znaleźć w archiwum Sesji RPG.

Regulamin:

1. Przede wszystkim trzeba przestrzegać netykiety oraz regulaminów Forum Actionum i Sesji RPG.

2. Wszystkie punkty regulaminu oryginalnej Free Sesji (może poza 1.) dotyczą tej sesji w takim samym stopniu. Dalsze punkty stanowią tylko jego uzupełnienie.

3. Jeżeli któryś z graczy, który jest w grupie z kim innym, nagle "zniknie" (tj. przestanie odpisywać, nie dając ani słowa wyjaśnienia i nie reagując jak trzeba na ponaglenia od współgraczy) i tym samym blokuje możliwość grania innej osobie przez przynajmniej dwa tygodnie, to ma ona prawo do złożenia veta, w wyniku którego tymczasowo może przejąć kontrolę nad postacią tamtego gracza (a w skrajnym przypadku nawet zabić). Aby zostało ono przyjęte, potrzebna jest zgoda przynajmniej dwojga innych graczy.

4. Uczestnictwo na Tenchi Fukei - Free Sesji jest równoznaczne z tym, że akceptujesz zasady zawarte w tym regulaminie.

Wpis opracował: Knight Martius

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ESl7i.jpg

Sesja: [FATE] Space Opera

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: P_aul, Rankin, Aiden, ValdiCieć (MIA), Dracia, Fivtyen, brylant

Miejsca wolne: nie ma

Tematy: [FATE] Space Opera, [FATE] Space Opera - dyskusje

Opis: Sesja w mechanice Fate'a dziejąca się w niezmierzonych przestrzeniach wszechświata próbująca oddać klimat space opery, ale nie wahająca się dodawać innych ciekawych elementów ;] Gracze wcielają się w agentów Cieni - elitarnej organizacji działającej w strukturach Sojuszu i mającej działać tam gdzie inni nie są w stanie gasząc najbardziej zapalne punkty. Tak więc gotujcie się na wiele skoków w nadprzestrzeń ^^

Regulamin:

1) Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.

2) Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.

3) Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną oraz wizualną postów.

4) Nie piszemy postów na odwal się. Pozwalamy aby nasza inwencja twórcza rozwinęła skrzydła.

5) Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM. Tylko MG oraz kostki (fate'owy system) decyduje o tym co się udaje a co nie.

6) Pisanie danych personalnych na początku posta swej postaci nie jest obowiązkowe, ale mile widziane przez MG.

7) Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Oczywiście niezwykle mile widziane będzie odpisywanie jeszcze szybsze tak aby przygoda nie traciła dobrego tempa. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. To samo tyczy się dłuższej absencji spowodowanej czynnikami typu wszelkiej maści egzaminy, sesje albo praca.

8 ) Samego MG możecie męczyć po tygodniu, ale szczerze ten punkt jest, żeby był - zazwyczaj odpisuję i tak szybciej na sesjach biggrin_prosty.gif

9) Staramy się zachować płynność sesji i ograniczyć swe lenistwo ;]

10) Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

Ostatni update - 6 VII 2011 - BS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

finalfantasylogomainful.jpg

Sesja Final Fantasy
Mistrz Gry: Aiden
Gracze: Rankin, Cruadin, boromir_blitz, Dromader
Miejsca wolne: brak, możliwość utworzenia z rezerwy drugiej grupy w nieokreślonej i raczej odległej przyszłości
Rezerwa: Black Shadow, Shaker, podbiel, brylant
Tematy: Dyskusje o sesji Final Fantasy
Opis: Sesja rozgrywająca się w świecie wzorowanym na grach z serii Final Fantasy. Nie jest to Planeta z FF7, Ivalice z Tacticsów i FF12, Spira z FF10 ani żaden inny konkretny świat, a autorska kreacja, która zawiera jednak trochę charakterystycznych elementów. Bohaterowie to grupa osobników mających wspomóc Republikę Laelciel w walce z Imperium Halciel, które z nie poznanych dokładnie przyczyn wypowiedziało wojnę całemu światu i co gorsza odnosi w niej sukcesy. Aby osiągnąć swój cel muszą zmierzyć się z potężnymi wrogami, zdobyć starożytne artefakty i przebyć kawał świata. Rozwój wewnętrzny (amnezje, rozszczepienia osobowości, kryzysy tożsamości, nieszczęśliwe miłości, mroczne sekrety i inne takie) oczywiście też jest obowiązkowy :P

Regulamin
I Wszyscy gracze mają obowiązek stosować się do regulaminu forum, regulaminu działu i zasad netykiety.
II Mistrz Gry ma zawsze rację, to on jest ostatecznym Kryształem, dookoła którego kręci się wszystko i od którego wszystko zależy :D
III Jeśli gracz ma dobrze uzasadnioną uwagę do Mistrz Gry, to może mu ją przedstawić, a ten rozważy czy jest słuszna.
IV W razie szkodliwego nadużywania władzy (np. wyraźne i złośliwe utrudnianie życia jednej z postaci lub zabicie połowy drużyny bez powodu) przez MG, można się poskarżyć moderatorom Sesji RPG.
V Piszemy poprawnie. Jeśli ktoś ma z tym problemy, to zawsze może skorzystać z Worda lub przeglądarek mających wbudowane sprawdzanie pisowni, choćby Firefoxa.
VI Nie uprzykrzamy życia innym graczom i nie psujemy im zabawy.
VII Gracze mają tydzień na odpis od ostatniego postu Mistrza Gry. Można przedłużyć ten termin, jeśli tylko podany zostanie dobry powód. O fakcie dłuższej nieobecności MG również trzeba powiadomić zawczasu.
VIII Mistrz Gry powinien odpisać w tydzień od ostatniego postu gracza. Po upłynięciu tego czasu można zacząć go poganiać.
IX Staramy się nie robić zbytnich przestojów, niejedna sesja umarła już przez długie przerwy pomiędzy postami.
X Gracze piszą w czasie niedokonanym, mogą jednak opisywać drobne szczegóły otoczenia lub reakcje statystów nie mające wpływu na przebieg sesji jako taki.
XI Nie ma limitu postów pomiędzy odpisami Mistrza Gry, ale zakazuje się bezmyślnego spamu ?aby tylko coś napisać i nabić sobie licznik?.
XII Możliwe, że MG będzie używał spoilerów aby przekazać jakiejś postaci wiadomości tylko dla niej. Oznacza to, że inni gracze nie mogą pod nie zaglądać, a nawet jeśli, to w żadnym razie nie wolno im wykorzystywać tak zdobytej wiedzy.
XIII Gramy korzystając z systemu FATE z modyfikacją tu i ówdzie. Szczegóły można znaleźć w temacie dyskusyjnym.
XIV Gracze mają obowiązek dobrze się bawić ;]

Tak, było mi to potrzebne aby zrobić czternaście punktów, tyle ile części.



Regulamin by Aiden, zaakceptowany przez Black Shadowa

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apocalypse_by_inSOLense.jpg

Sesja: [FATE]Visitors

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: Fivtyen, Shaker, BigDaddy, thefiend2, Arturano

Miejsca wolne: może jedno jeśli karta mnie zmiecie ;]

Tematy: [FATE] Visitors, [FATE] Visitors - dyskusje

Opis: 4 kwietnia 2011 roku wyspę Oahu dotyka dziwne zjawisko... sen zwiastujący zagładę dotyka każdego mieszkańca tworząc wiele pytań i nie dając odpowiedzi. Co się stało? Co może się stać? Jaką rolę mają odegrać w tym ludzie? Z tymi i wieloma innymi przyjdzie zmierzyć się grupce śmiałków... Sesja łącząca pomysły z kilku innych uniwersów w mechanice Fate'a.

Regulamin:

1) Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.

2) Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.

3) Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną oraz wizualną postów.

4) Nie piszemy postów na odwal się. Pozwalamy aby nasza inwencja twórcza rozwinęła skrzydła.

5) Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM o ile - oczywiście - sprawa rozbija się o walkę, wykonanie jakieś trudnej czynności a nie interakcję z NPC (choć nie zawsze np. rzut na perswazję ^_^). Tylko MG oraz kostki (fate'owy system) decyduje o tym co się udaje a co nie.

6) Pisanie danych personalnych na początku posta swej postaci nie jest obowiązkowe, ale mile widziane przez MG.

7) Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Oczywiście niezwykle mile widziane będzie odpisywanie jeszcze szybsze tak aby przygoda nie traciła dobrego tempa. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. To samo tyczy się dłuższej absencji spowodowanej czynnikami typu wszelkiej maści egzaminy, sesje albo praca.

8 ) Samego MG możecie męczyć po tygodniu, ale szczerze ten punkt jest, żeby był - zazwyczaj odpisuję i tak szybciej na sesjach biggrin_prosty.gif

9) Staramy się zachować płynność sesji i ograniczyć swe lenistwo ;]

10) ... a co więcej dobrze się bawić biggrin_prosty.gif

11) Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stalkerk.jpg


Sesja S.T.A.L.K.E.R.
Mistrz Gry: FaceDancer
Gracze: darkice, Holy.Death, Artius, Nick Wazalski, Black Shadow, Yossarian
Miejsca wolne: brak
Opis: 12 kwietnia 2006 roku w Elektrowni Jądrowej w Czarnobylu dochodzi do kolejnego wybuchu. Większość personelu ginie na miejsu, a wojsko zabezpiecza teren dookoła miejsca katastrofy. 10 kwietnia dochodzi do potężnej emisji, która powoduje rozrost Zony o 5 kilometrów i śmierć większości żołnierzy i naukowców rezydujących w okolicznych laboratoriach. W 2011 dochodzi do drugiej potężnej emisji, w Zonie robi się coraz bardziej niebezpiecznie. Ukraiński rząd odgradza wojskowym kordonem strefę w promieniu 30 kilometrów od elektrowni. Tymczasem pomimo blokady coraz więcej Stalkerów przedziera się w pobliże Czarnobyla w poszukiwaniu cennych artefaktów, które powstają w wyniku oddziaływania anomalii. Jedni chcą wyżywić rodzinę, inni uciec od przygnębiającej poradzieckiej rzeczywistości, jeszcze innym potrzebna jest adrenalina i doznawanie ekstremalnych wrażeń. W Zonie nie jest bezpiecznie. Powtarzające się Emisje, silne radioaktywne burze wyrzucanej z Centrum energii, która rozchodzi się po całym obszarze Zony i jest zabójcza dla ludzkiego mózgu. Silne promieniowanie skaziło też mieszkające nieopodal zwierzęta i ludzi, czego skutkiem było powstanie różnej maści niebezpiecznych mutantów. W Zonie dochodzi także do walki pomiędzy samymi ludźmi - bandyci, Stalkerzy, wojujące frakcje, wojsko, wszyscy próbują uszczknąć coś dla siebie. Grupa niedoświadczonych Stalkerów przedostaje się do Zony w poszukiwaniu rzadkich artefaktów. Nie wiedzą jeszcze jakie tajemnice uda się im odkryć...

Regulamin Sesji S.T.A.L.K.E.R.

1. Przestrzeganie Netykiety, regulaminu FA oraz działu Sesja RPG.
2. Dopuszczalne przeklinanie, ale wulgaryzmy trzeba wykropkować (poza pierwszą literą).
3. Staramy się poprawnie pisać po polsku.
4. Na sesji naczelną władzę sprawuje Mistrz Gry.
5. Statsowanie będzie surowo karane. Piszemy dłuższe posty, a nie mało wnoszące jednolinijkowce (w pewnych sytuacjach jest to dopuszczalne, ale zależy od uznania Mistrza Gry).
6. Wszystkie akcje piszemy w trybie niedokonanym, dopiero Mistrz Gry rozstrzyga czy nam się powiodło. Wyjątkiem są proste czynności, np. pójście w miarę bezpieczne miejsce (do handlarza).
7. Wszystkich NPC-ów kontroluje Mistrz Gry, więc po rozpoczęciu rozmowy z jednym z nich należy czekać na odpis Mistrza.
8. Dopuszczalne jest pisanie o używkach takich jak np. spożywanie alkoholu, czy palenie papierosów. Stalkerzy to nie aniołkowie, starajcie się jednak nie przesadzać.
9. Odpis na sesję powinien być gotowy najpóźniej do końca tygodnia od ostatniego wpisu Mistrza Gry. W miarę trudności stwarzanych przez świat realny gracz proszony jest o wysłanie wiadomości do Mistrza Gry, któremu powinien przekazać jak długo może potrwać oczekiwanie na odpis. Ewentualnie można napisać posta na specjalnym temacie dyskusyjnym.
10. W razie wątpliwości związanych z rozgrywką kontaktować się z Mistrzem Gry, bądź pisać w temacie dyskusyjnym. W razie wątpliwości co do regulaminu rozmawiać z moderatorem działu Sesja RPG.

Autor: Face Dancer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19145885:jpeg_preview_large.jpg


Law Of Talos [FATE]


Mistrz Gry: Shaker
Gracze: Black Shadow, Cruadin, brylant, MarcinCallOfCthulhu
Wolne miejsca: nie ma
Opis: Astria, dawniej przepełniona życiem, nagle stała się opuszczonym i zapomnianym przez wszystkich miejscem. To tutaj odbędzie się turniej, w którym uczestnicy będą walczyć na śmierć i życie o nagrodę, która będzie spełnieniem ich marzeń. Nikt zaś nie zdaje sobie sprawy, że w sercu miasta kryje się pradawne zło, które właśnie się przebudziło.
,,Nie ma przegranych, nie ma remisów, nie ma litości, są tylko zwycięzcy??

Regulamin:
1. Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.
2. Ze względu na charakter sesji dopuszczane są częściowo wykropkowane przekleństwa, jednak bez przesady. Nasza postać nie może rzucać wulgaryzmami na prawo i lewo.
3. Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.
4. Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną oraz wizualną postów.
5. Nie piszemy postów na odwal się. Pozwalamy, aby nasza inwencja twórcza rozwinęła skrzydła.
6. Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM o ile - oczywiście - sprawa rozbija się o walkę, wykonanie jakieś trudnej czynności a nie interakcję z NPC (choć nie zawsze np. rzut na perswazję ^^). Tylko MG oraz kostki (fate'owy system) decyduje o tym, co się udaje, a co nie.
7. Pisanie danych personalnych na początku posta swej postaci nie jest obowiązkowe, ale mile widziane przez MG.
8. Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Oczywiście niezwykle mile widziane będzie odpisywanie jeszcze szybsze tak, aby przygoda nie traciła dobrego tempa. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu, jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. To samo tyczy się dłuższej absencji spowodowanej czynnikami typu wszelkiej maści egzaminy, sesje albo praca.
9. Samego MG możecie męczyć po tygodniu, jednak wcześniej będzie to traktowane z nienawiścią. Mistrz gry ma też życie prywatne i proszę o tym nie zapominać.
10. Staramy się zachować płynność sesji i w razie braku odpisu w terminie powiadamiać niezwłocznie MG, aby ten nie musiał się martwić, co się dzieje z danym graczem.
11. Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

Regulamin przejęty za zgodą Black Shadowa, zatwierdzony przez niziołkę
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SepterraCoreTitle.jpg


Sesja Septerra Core

Mistrzowie gry:: Veldrash i behemort.
Gracze:
1. Black Shadow (Viktor).
2. Artius (Cierń "Spadająca Gwiazda").
3. Shaker (Katherine).
4. Tiloren (Ion Breeg).
Wolne miejsca: dwa.
Tematy: Sesja Septerra Core ; Dyskusje o sesji Septerra Core.
Opis: Gracze uczestniczą w sesji rozgrywającej się w dość nieznanym, lecz wspaniałym i unikatowym świecie Septerry - świecie siedmiu powłok. Każda z nich jest wyjątkowa, posiada własny klimat, florę, faunę, układ sił politycznych i gospodarczych. Sesja rozgrywa się na kilkadziesiąt lat przed wydarzeniami z gry, głównie w czasie Wojny o Zasoby między Ankarą i Jinamem. To jednak tylko powierzchowne zagrożenie, ponieważ z najmniej oczekiwanego miejsca, powoli pojawia się postać, która może zagrozić całemu dotychczasowemu porządkowi.
Opis powłok, wstępu do świata i przygotowanych klas jest dostępny w temacie dyskusyjnym. Sesja powstała na podstawie gry Septerra Core: Legacy of the Creator.
Regulamin:
1. Nadrzędnym prawem jest regulamin Sesji RPG, jeszcze wyżej regulamin główny FA oraz wszelkie uregulowania tworzone przez administrację oraz moderację. Należy ich bezwzględnie przestrzegać, a zabawa będzie udana.
2. Mistrzowie gry mogą się nie zgadzać między sobą, ale to nie znaczy, że racji nie mają. Obaj. Jako że dla co najmniej jednego z nich jest to świeże doznanie (z sesją przez internet), to liczę na wyrozumiałość i konstruktywna krytykę (behemort).
3. Świat Septerry jest bogaty, ale nie nieograniczony. Nie jesteśmy bogami i możemy zginąć, jeśli będziemy szaleć bez namysłu. Zginąć można od magii Losów, mieczy, kilofów, karabinów, kusz, toporów... długo by wymieniać. Nie obowiązuje zasada "SF allways wins with Fantasy". Z drugiej strony nie ma się co łudzić, że samo uderzenie ognia zniszczy pancernik Wybrańców jednym ciosem.
4. Jako że postów nie można edytować, należy pisać rozbudowane, przemyślane wypowiedzi, bogate w środki stylistyczne i opisy. Byle nie przesadnie. Jeśli ma być to wymiana zdań, dialog, to należy skontaktować się i wspólnie opracować post, który ktoś następnie umieści. Jednolinijkowce (jak i półtora-dwulinijkowce) odpadają.
5. Wczuwanie się nie tylko w sam świat i jego klimat, ale także w "odgrywane postaci jest jak najbardziej wskazany. Tym samy wulgaryzmy w formie ocenzurowanej (należycie ocenzurowanej, że pozwolę sobie nadmienić) są dozwolone, ale tylko dla postaci, którym to "przystoi" (łowca, korsarz, złomiarz) i takoż w rozsądnie dozowanych dawkach.
6. Tryb dokonany, w tym absolutnie dokonany, odpada. O ile można władować w kolosa serię ciosów godną japońskiego anime, to czy padnie, już nie zależy od was. Możecie najwyżej opisać, że unosi się kurz, ale bez przesady. To nie Dragon Ball.
7. Uczestnictwo w sesji, jakkolwiek dobrowolne, wiąże się z pewnymi obowiązkami. Nie są one, broń Boże, uciążliwe, jednakże terminowość jeść cnotą. Dość obowiązkową. Dzień obsuwy to nie przestępstwo, tak samo jak nieobecność z uzasadnionego i zasygnalizowanego w odpowiednim temacie powodu (kontakt przez GG lub PW (aczkolwiek jeden z graczy miał z tym trudności) jak najbardziej dozwolony). Nie chcemy, by ktoś nie odpisywał bez uprzedzenia, zwłaszcza w momentach kulminacyjnych, gdy jego umiejętność, talent bądź przedmiot są kluczowe. W razie konieczności, pozostali gracze samemu przedmiot zabiorą, a MG pokieruje postacią, do czasu powrotu właściciela.
8. Dołączenie do gry jest możliwe, jeśli są jeszcze wolne miejsca. Z tym zagadnieniem należy się zwrócić do któregoś z Mistrzów Gry przez PW bądź GG.
9. Sugestie mile widziane w temacie dyskusyjnym.
10. Zmiany regulaminu będą, oczywiście, wiązały się z powiadomieniem o tym wszystkich graczy.

by Veldrash & behemort, zaakceptowane by Black Shadow
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

74880433.jpg

Sesja: American Dream

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: Fivtyen, Veldrash, Goloman, Yossarian (MIA), Mr.ALFik

Wolne miejsca: jedno

Tematy: American Dream, American Dream - dyskusje

Opis: Wybuchowa mieszanka zabawy w policjantów i złodziei dla dorosłych w supernaturalnym sosie z szerokimi zapożyczeniami od lore World of Darkness ^_^ Teraz w mrokach Los Angeles nie czają się zwykli szaleńcy z bronią, ale także cała plejada dziwactw, które czasami chronią ludzi, czasami wolą ich zjeść. Wampiry, wilkołaki, nieśmiertelni, Zjadacze Grzechu a pośród tego wszystkiego ludzie, którzy muszą być utrzymywani w nieświadomości... Życie w Mieście Aniołów toczy się swoim rytmem. Czasami wygrywa jedna strona, innym razem druga a ta rywalizacja nigdy się nie kończy.

Regulamin:

1) Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.

2) Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.

3) Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną oraz wizualną postów.

4) Nie piszemy postów na odwal się. Pozwalamy aby nasza inwencja twórcza rozwinęła skrzydła.

5) Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM o ile - oczywiście - sprawa rozbija się o walkę, wykonanie jakieś trudnej czynności a nie interakcję z NPC (choć nie zawsze np. rzut na perswazję ^_^). Tylko MG oraz kostki (fate'owy system) decyduje o tym co się udaje a co nie.

6) Pisanie danych personalnych na początku posta swej postaci nie jest obowiązkowe, ale mile widziane przez MG.

7) Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Oczywiście niezwykle mile widziane będzie odpisywanie jeszcze szybsze tak aby przygoda nie traciła dobrego tempa. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. To samo tyczy się dłuższej absencji spowodowanej czynnikami typu wszelkiej maści egzaminy, sesje albo praca.

8 ) Samego MG możecie męczyć po tygodniu, ale szczerze ten punkt jest, żeby był - zazwyczaj odpisuję i tak szybciej na sesjach biggrin_prosty.gif

9) Staramy się zachować płynność sesji i ograniczyć swe lenistwo ;]

10) ... a co więcej dobrze się bawić biggrin_prosty.gif

11) Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21102998424e614806f2f92_k.png


Sesja Legendy Pięciu Kręgów

Mistrz gry: Rorschach
Gracze: Rankin, Black Shadow, Dromader, MarcinCthulhu
Miejsca wolne: raczej są, ale ograniczona liczba i najlepiej pytać MG
Tematy: Dyskusje o sesji L5K
Opis: Gracze przenoszą się do magicznego świata Rokuganu gdzie reguły znane nam z feudalnej Japonii, przeplatają się z magią i fantastyką. Mogą podążać ścieżkami miecza, jak i ducha, i chociaż nie wszystkie profesje są dostępne, dla każdego znajdzie się coś odpowiedniego. Graczy czeka wiele niezwykłych przygód, lecz trzeba pamiętać o uświęconych regułach jakimi rządzi się Szmaragdowe Cesarstwo. Zło nie śpi, a śmierć może nadejść błyskawicznie.

Regulamin:

1. Nie splamcie swego honoru łamiąc Regulamin Forum CD-Action lub Sesji RPG
2. MG jest bezpośrednim przedstawicielem Niebios i ma zawsze rację w świecie Przygody
3. Obowiązuje ogólna podstawowa wiedza o średniowiecznej Japonii oraz świecie L5K. W razie braku odpowiedniej informacji, MG pomoże
4. Gracze mają 2 tygodnie na odpis po ostatnim wpisie Mistrza Gry
5. Dozwolony jest więcej niż 1 wpis na turę (np. gdy gracz chce się odnieść do akcji innego gracza) jednak stosujcie ten punkt z umiarem lub wcale
6. Wszelkie nieobecności i opóźnienia w odpisach powinny być zgłaszane MG, jeżeli tego zabraknie, postać może być przejęta na 1 odpis przez MG, "zamrożona" lub później, w skrajnym przypadku uśmiercona (po 4 tygodniach bez wyjaśnień)
7. Wulgaryzmów zdecydowanie radzę unikać, pamiętajmy, że cnotą dla mieszkańców Rokuganu jest opanowanie i krycie swych emocji, zatem takie wybuchy byłyby bardzo negatywnie odebrane
8. Akcje na które gracz ma wpływ są pisane w czasie dokonanym, lecz już np. w trakcie walki, działań złodziejskich czy pojedynku to MG decyduje o skutkach, zatem wtedy obowiązuje czas niedokonany
9. Myśli i słowa gracze powinni pisać kursywą, działania - normalną czcionką. Spoilery mogą zostać użyte w razie potrzeby, jednak "na codzień" piszemy normalnie, a wykorzystywanie wiedzy nie przeznaczonej dla postaci może skończyć się źle jeśli nie uargumentuje przekonywująco jej zdobycia
10. Kary: 1 ostrzeżenie - pozascenariuszowe nieprzyjemne zdarzenie dla postaci gracza, 2 ostrzeżenie - czasowa kontrola MG nad postacią, 3 ostrzeżenie - śmierć postaci. Poważniejsze naruszenia regulaminu zgłaszane będą moderacji.
11. Nagrody: wysoki poziom odpisów i wykonywanie pewnych fakultatywnych zadań w trakcie rozgrywki, będą owocowały nagrodami
12. Pamiętajcie o pisaniu rozbudowanych postów i przestrzegania zasad języka polskiego. I zważajcie, gracze, na życie i zdrowie swych postaci, kto przestrzega regulaminu, zasad świata gry i jego hierarchii, ma szansę żyć długo.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darkfantasywallpaper128.jpg

Każda era potrzebuje bohaterów... (~Kroniki Szarej Ery)

Sesja: Kompania Cieni

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: brylant, barowei, Arturano, Daedroth, KotMroku, Mysquff, Nydiazath

Wolne miejsca: możliwe, że jedno, ale zależy od karty ;]

Tematy: Kompania Cieni, Kompania Cieni - dyskusje

Opis: Sesja fantasy w miarę autorskim świecie, który czerpie pełnymi garściami z klasyki albo hitów gatunku niekoniecznie osadzone w konkretnym klimacie dark albo heroic... Gracze wcielają się w członków Kompanii Cieni, legendarnych wybrańców bogini światła, którzy przez tysiące lat z piedestału herosów spadli do rangi bandy rzezimieszków i zabijaków na zlecenie. Zło jednak nigdy nie śpi i świat już niedługo może się przekonać, że jedyne co mrocznym pomiotom będzie stać na drodze to Szara Straż...

Regulamin:

1) Wszyscy stosują się do regulaminu FA i Sesji RPG.

2) Mistrz Gry ma władzę i podejmuje decyzje dotyczące sesji.

3) Gracze dbają o poprawność gramatyczną, stylistyczną oraz wizualną postów.

4) Nie piszemy postów na odwal się. Pozwalamy aby nasza inwencja twórcza rozwinęła skrzydła.

5) Gracze piszą w czasie NIEDOKONANYM o ile - oczywiście - sprawa rozbija się o walkę, wykonanie jakieś trudnej czynności a nie interakcję z NPC (choć nie zawsze np. rzut na perswazję ^_^). Tylko MG oraz kostki (fate'owy system) decyduje o tym co się udaje a co nie.

6) Pisanie danych personalnych na początku posta swej postaci nie jest obowiązkowe, ale mile widziane przez MG.

7) Gracze na opis mają tydzień od ostatniego postu Mistrza Gry. Oczywiście niezwykle mile widziane będzie odpisywanie jeszcze szybsze tak aby przygoda nie traciła dobrego tempa. Dopuszcza się jednak dzień lub dwa dodatkowego czasu jeśli gracz ma do tego ważny powód. W takim wypadku należy powiadamiać MG przed faktem a nie po. To samo tyczy się dłuższej absencji spowodowanej czynnikami typu wszelkiej maści egzaminy, sesje albo praca.

8 ) Samego MG możecie męczyć po tygodniu, ale szczerze ten punkt jest, żeby był - zazwyczaj odpisuję i tak szybciej na sesjach

9) Staramy się zachować płynność sesji i ograniczyć swe lenistwo ;]

10) ... a co więcej dobrze się bawić

11) Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone przez moderatorów działu a także MG po ówczesnym powiadomieniu o tym graczy.

by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...