Norbi77 Napisano Listopad 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2008 JAk według was wypada NFS z kierownicą? Ja sięspotkałem z opinią że nie warto, bo na klawiaturze gra się lepiej (w sumie dziwne bo to gra samochodowa, a nie symulacja Enterprise), bo ja myślałem o NFS jakiejś starszej częsci, ale gra na klawiaturze w moim wypadku odpada, bo musze jeźdźić kierownicą i już :] To jest ciekawa sprawa, ja np. wolę grać na klawiaturze (PC) - ewentualnie na padzie (konsola), kierownicą jeździ mi się ciężko. Dla jasności - we wszystkich innych ścigałkach gram zawsze kierownicą. NFS jest zręcznościówką, nie symulatorem - może dlatego (przynajmniej w moim odczuciu) kierownica nie do końca się sprawdza? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbi77 Napisano Listopad 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2008 Czy ktoś grał w Undercover na PS2? Jak zrobiono tą konwersję? Jest sens kupować? Ścigałki wolę wrzucać na czarnulę, ale jeżeli wersja na PS2 jest słaba to kupię na PC. Widziałem filmy na youtube i wygląda na to, że nie jest najgorzej. Tyle, że to amatorszczyzna kręcona komórkami więc pełnego obrazu nie oddaje... Wolałbym więc znać jakąś rozbudowaną opinię... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejn Napisano Listopad 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2008 Czy ktoś grał w Undercover na PS2? Jak zrobiono tą konwersję? Jest sens kupować? Ścigałki wolę wrzucać na czarnulę, ale jeżeli wersja na PS2 jest słaba to kupię na PC. Widziałem filmy na youtube i wygląda na to, że nie jest najgorzej. Tyle, że to amatorszczyzna kręcona komórkami więc pełnego obrazu nie oddaje... Wolałbym więc znać jakąś rozbudowaną opinię... Za grałem gdzie na YT był ten filmik w dobrej jakości ale nie mogę znaleźć Ale przechodząc do konkretów to w porównaniu do pc-towej wersji czy każdej innej jest krótsza to raz. Policja jest głupsza albo mi się tylko zdaje. Graficznie to chyba wiadomo że brakuje fajerwerków i samochodu nie da się rozwalić nawet wjeżdżając na kolczatkę możemy jechać dalej przykład miałem do ominięcia 10 sztuk ale przy trzeciej wjechałem 4 kołami na kolczatkę miałem robić restart ale samochód jechał nadal coś koło 160km/h miał trochę mniejsza siłę przebicia ale dawał rade :] aha wyścig ukończyłem z sukcesem ale było fajnie bo od przebicia opon nie musiałem się kolczatkami przejmować ;] Muzyka bez zmian to chyba wiadomo. Prawie nie wykonalne chalange i brak Bugatti (chociaż tego nie jestem jeszcze pewien) Tuning pod kątem osiągów jest możliwy jedynie w postaci zestawów Pro,Street itp. Wizualny jest trochę do tyłka to moje zdanie o ile części jeszcze ujdzie to już malowanie i dodatkowe malunki na wozie są dla mnie już za bardzo pogięte Aha i ważna sprawa jak grałeś w MW znajdziesz dużo znajomych miejsc na mapie gdyż tylko oprawa wizualna się zmieniła bo mapa też jest zypełnie inna niż w innych wersjach. No i to by było na tyle :] jeśli masz pytania pytaj;] PS:Pierwszy wyścig zaczyna sie od jazdy porsze z tego co wiem. A tutaj zaczynamy Lambo gallardo tak dla informacji. PS2:Aha i nie wiem czy to było na PC ale jest opcja ganiania rywali samochodem policyjnym na początku mustangiem potem gallardo a na końcu 911 taki bajer. I w tym punkcie dodam coś o trybie takedown bo też nie wiem czy był w którym musisz zatrzymać rywala. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbi77 Napisano Listopad 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2008 Hmm. To że jest krótsza przeboleję - i tak w moim wieku nie ma się dużo czasu na gry. Tuning też może być uproszczony - dla mnie ok. Zmartwiłeś mnie tym podobieństwem map do MW - liczyłem na coś nowego. Ale chyba jednak zaryzykuję i kupię wersję na PS2, zwłaszcza że GameTrailers oceniło NFSa na 6/10 - co oznaczałoby, że żadna wersja nie jest idealna Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejn Napisano Listopad 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2008 Wiesz wersja na PS2 kosztuje 100zł na gram.pl :} wiec jeszcze tak strasznie nie jest chyba że na allegro taniej ale tam nie sprawdzałem dla samej frajdy miecie najnowszego NFS ja kupiłem, a fabuła która tak sobie zachwalali jest mocno średnia i typowo amerykańska Ale nie powiem skończyłem ją w miarę szybko jakieś 12-13h spokojnego grania. i tyle mi wystarczyło do ukończenia kariery w 100%. Wiec jeśli jesteś fanem to jak najbardziej polecam ;] A co do map to można się czasem nie połapać co i jak pojeździ się trochę to widać znajome miejsca w MW miałem o tyle łatwiej że przechodziłem ją po raz n-ty tydzień wcześniej Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Listopad 27, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 27, 2008 Wczoraj dostałem Undercover, pograłem z 6 godzin i mam 50% kariery. Nie ma co, najdłuższa gra świata. Wersji PC-towej czepiali się o optymalizację. Pocieszenie, gra cina się na PS3. Myślę, że gra po prostu na bierząco doczytuje świat i marnie jej to wychodzi. Ogólnie nie jest źle, model zniszczeń ma znaczenie tylkoe stetyczne, a to jego najbardziej się obawiałem. Pełną opinię wyrażę jak rpzejdę całą grę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palec Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Witam wszystkich:) Gram właśnie w nowego NFS'a i jestem coraz bardziej rozczarowany Po pierwsze, model jazdy to jakiś kiepski żart. Przytrzymując gaz samochód skręca tak sobie, ale puść gaz i przy 300 km/h wejdzie Ci w najostrzejszy zakręt ;/ W dodatku przeciwnicy lubią stosować technikę wypychania z trasy(manewr policyjny) czyli dla Ciebie koniec wyścigu. Oczywiście manewr ten nie działa w drugą stronę... Samochód w grze porusza się jak na ślizgawce, nie jest problemem obrót o 180 czy 360 st., ale 50metrowy drift to już megaproblem Po drugie, statystyki samochodów to profanacja jakaś...Przykładowo, 'stock' samochody: Audi TT 3.2 prowadzi się lepiej od: Aston Martin DB9, Audi RS4, Lotus Elise, Mercedes McLaren SLR 722, McLaren F1 (!). Każdy, kto choć trochę interesuje się motoryzacją, wie, że to chora sytuacja;/ (mówimy tu o autach seryjnych). Po trzecie, wyścigi w tej grze to porażka ;/ Nie rozumiem, jak nawet mocno stuningowane Audi TT 3.2 którym jeżdżę obecnie ma walczyć z LP-560/4, SLR'em 722, Corvettami, itd.? Tym bardziej, że one też są po tuningu...O dziwo mogę je prześcigać czasami bez większego wysiłku, jako, że trasy są szerokie i dość proste, a wchodzenie w najostrzejszy zakręt, jak już wspomniałem, nie stwarza najmniejszego problemu...Przecież taka sytuacja nie powinna mieć miejsca...A innego wyjścia specjalnie nie ma, bo kasy nie za wiele, wyścigi robią się trudne, bo nie ma kasy na ulepszenie wozu, który zresztą i tak został ulepszony na max, itd. itp. Przy tym nie mogę odblokować szybkich wozów, czyli tych z poziomu 2, ponieważ chyba nie wygrałem dostatecznej liczby wyścigów. A bez lepszego wozu nie daję rady po prostu. Mimo tego, że mam w garażu 4 wozy(240SX, Elise, TT, Camaro Concept), tylko 2 nadają się do jazdy(Elise, TT) Dlatego z wielką radością ponownie zainstaluję sobie Porsche Unleashed, moim zdaniem najlepsza część NFS. Jest tam odrobina rozsądku i realizmu, która jest potrzebna nawet w najbardziej zręcznościowych ścigałkach. Może coś więcej napiszę popołudniu, teraz trzeba odpocząć Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Skończyłem właśnie nowego NFSa i zadam jedno pytanie : Czy oni naprawdę nie mogli jakoś lepiej tego zrobić? Chodzi mi o samą końcówkę i to niszczenie samochodów przez zderzenia. Kto to wymyślił się pytam? Ani to mądre ani jakieś szczególnie przyjemne <_< Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2010 Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Jeśli rozczarowaliście się na Pro Streecie lub Carbonie Undercovera nie odpalajcie... Dla MNIE ta gra to wielkie roooozczarowanie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiloss Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Skończyłem właśnie nowego NFSa i zadam jedno pytanie : Czy oni naprawdę nie mogli jakoś lepiej tego zrobić? Chodzi mi o samą końcówkę i to niszczenie samochodów przez zderzenia. Kto to wymyślił się pytam? Ani to mądre ani jakieś szczególnie przyjemne <_< Odniosłem podobne wrażenie - 14 godzin gry i totalne rozczarowanie. Rozwalanie aut - co to jest Carmagedon ? Poza tym końcówka fabuły to kilometr mułu- mogli wymyślić coś bardziej błyskotliwego... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejn Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Fabuła to mi przypominała jakoś bardzo Szybkich i wściekłych liczyłem na coś oryginalniejszego ze strony EA a tu jeden wielki klops Fabuła tej gry była kiepskim amerykańskim filmem oczywiście dobrym zakończeniem bo jak by mogło być inaczej Za fabułę duży minus dla tej gry... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiff Majster Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 To kto odpala po raz xxx most wanted:D?!ja juz jestem gdzies w Rosewood Center jaaaazda:) (bez załamki, pozdro tysiąc dla underCholera) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zawias Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 wrażenia ogólnie...podobne jak w prostreecie. niestety na wstępie zaznacze - grę ściągnąłem, bo 100zł za kota w worku [zdechłego około premiery most wanted i lekko podpicowanego] nie dam. od razu po odpaleniu gry widac totalna olewke ze strony ea - gra na kompie z podpisu [przy medium/aa off/1024x768, wylaczone wszystko co sie da razem z antywirem] - działa gorzej niż demko crysisa w 1280/aa4/medium!!! sorry panowie, ale coś chyba nie tak...grid działa mi z predkoscia 50-60fps, a przeicez nie wylgada gorzej...ba, wrecz przeciwnie... przy okazji warto dodac, ze maxymalne aa to x6 [wymuszone aax4 w kalonline wyglada lepiej tak na marginesie], cienie sie gubia [w stylu przesuwanie, slonce w tunelu i inne kwiatki]. pozytywne strony wizualne gry to calkiem niezle modele samochodow...i tyle. przy 20klatkach na sekunde ciezko ocenic cos iecej niz wyglad, ale mozna odczuc wyraznie poprawiony w stosunku do pro streeta model jazdy. nie sterujemy juz czolgiem [chociaz gralem z 15 minut, to 240sx i silvia prowadzily sie bardzo dobrze], mozna robic 180-tki, gra jest typowo zrecznosciowa i swietnie sprawdzi sie pad. rozczarowuje troche brak kamery z wnetrza wozu [takie luksusy to tylko w tdu i gridzie... bo po co ea ma tracic czas na 'malo wazne szczegoly'?]. ocena ogolna: 4/10 gdyby lepiej zoptymalizowac silnik [chociaz te 30-40fps...], asfalt nie swiecil sie [jakby ktos olej na niego wylal...identycznie jak w mw], zrobic cos z tym wygladzaniem [to samo bylo juz w prostreecie...u kolegi na gf'ie aa dziala normlanie, wiec pewnie byl jakis gadzet od nv, zeby na radkach byly problemy..] ocena wynioslaby moze nawet 7/10. bo fabule mozna olac, model jazdy calkiem przyjemny..ale plynosc odrzuca..jesli wyjdzie jakis patch poprawiajacy plynnosc [w co szczerze watpie] moze i skusze sie na oryginal, poki co jednak zwolnie te 6gb i poczekam na gta4.... Ja dam i nie 100 złotych, lecz ostrzeżenie za piractwo. Zapraszam do BiO. Radzę zapoznać się z regulaminem forum.-mateusz(stefan) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiloss Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 wrażenia ogólnie...podobne jak w prostreecie. niestety na wstępie zaznacze - grę ściągnąłem, ---> to już mówi za siebie - kupił pirata i ma wonty, że mu nie działa no ludzie(!) cienie sie gubia [w stylu przesuwanie, slonce w tunelu i inne kwiatki]. pozytywne strony wizualne gry to calkiem niezle modele samochodow...i tyle. ---> To samo jest w oryginalnej wersji - fakt gra ma skopane troszke tekstury i wyświetlanie grafiki - ale jest w miarę płynna - da się grać. przy 20klatkach na sekunde ciezko ocenic cos iecej niz wyglad, ale mozna odczuc wyraznie poprawiony w stosunku do pro streeta model jazdy. nie sterujemy juz czolgiem [chociaz gralem z 15 minut, to 240sx i silvia prowadzily sie bardzo dobrze], mozna robic 180-tki, gra jest typowo zrecznosciowa i swietnie sprawdzi sie pad. ---> od kiedy w PS prowadziło się czołgi?! Był tam bardzo fajny model jazdy - no bez przesady... rozczarowuje troche brak kamery z wnetrza wozu [takie luksusy to tylko w tdu i gridzie... bo po co ea ma tracic czas na 'malo wazne szczegoly'?]. Się obudziłeś - seria nie ma takiej kamery od NFS Underground ... ocena ogolna: 4/10 gdyby lepiej zoptymalizowac silnik (...) zrobic cos z tym wygladzaniem [to samo bylo juz w prostreecie...u kolegi na gf'ie aa dziala normlanie, wiec pewnie byl jakis gadzet od nv, zeby na radkach byly problemy..] ocena wynioslaby moze nawet 7/10. bo fabule mozna olac, model jazdy calkiem przyjemny..ale plynosc odrzuca..jesli wyjdzie jakis patch poprawiajacy plynnosc [w co szczerze watpie] moze i skusze sie na oryginal, poki co jednak zwolnie te 6gb i poczekam na gta4.... Nie od dziś wiadomo, że w wielu grach Radki nie radzą sobie z prawidłowym wyświetlaniem wygładzania i AA. I nie poradzą na to raczej patche. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 ---> to już mówi za siebie - kupił pirata i ma wonty, że mu nie działa no ludzie(!) To jest temat do szerszej dyskusji. Ja bym Zawiasowi odpuścił ten "grzech". EA wypuszcza wątpliwej jakości (wg. recenzji krążących w necie) grę, która tak naprawdę nie wiadomo czy jest dobra czy nie. Wszystko ładnie pięknie, ale jest jeden problem - nikt nie ruszył [beeep] żeby zrobić chociaż malutkie demko. A cenę dowalili jak za GTA IV. No halo, ale skoro większości ta gra nudzi się po 15min niektórym to jaki jest sens kupowania jej od razu, bez sprawdzenia? No chyba, że dla kogoś te 100zł to jak splunąć, ale podejrzewam, że takich osób nie ma za wiele. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 (edytowany) Może w Undecovera nie grałem ale mnie tylko samochody podobają Przeglądając na ten zbliszajacy się tydzień gazetę To & Owo, z tyłu rubryczka motoryzacjyna a w niej Nowy Volkswagen Scirocco co jest właśnie w Undercoverze, i zbilirzającym się do Live For Speed, a także do Trackmani co już jest http://trackmania-carpark.com/car.php?id=1419 chyba sobie go tak pomaluje http://autokult.pl/2008/11/21/nfs-undercov...wagen-scirocco/ . Pozostaje czekać do World Racing 2 bo Polski Addonmaker bryczek do tej gry, zamierza zrobić kiedy ? tego nie wiem. Edytowano Listopad 28, 2008 przez CobraCommander Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiff Majster Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Programiści z EA...ogarnijcie sie!!!żal,żal,żal... jakże to radosne okreśłenie w potyczce ze słowem... Undercover...ps. od dnia obecnego proponuje wprowadzanie do cdaction zamiast kaszanka zone,"undercover zone"brzmi i kojarzy sie bardziej okrutnie niz kaszanka ( gdyż ten pokarm da sie strawić, a undercovera niestety nie ) i tam opisywac wszystkie ukazujące sie gnioty.peace Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien0406 Napisano Listopad 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2008 Pojawił się mod, który rzekomo poprawia tekstury w Undercover. Na screenach wygląda to nawet nieźle, ciekawe jak sprawdza się w rzeczywistości. Szczegóły tutaj Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Listopad 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2008 Undercover texture pack spolszczenie jeszcze jeden patch i photomode Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Grudzień 2, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 2, 2008 Aż zaczyna człowiek żałować, że na PS3 grę kuił, chociaż tam z tymi teksturami to nie taki problem. Mam porównanie, bo dzisiaj grałem u kumpla na PC, na PS3 jest z tym dużo lepiej choć i tak źle. Moja przygoda z Undercover się już skonczyła. Wrażenia? Złe. Pierwsze primo, gra jest śmiesznie łatwa, jadąc Audi TT bez problemu wyprzedzałem na prostej Gallardo czy Mercedesa McLarena, a policja złapała mnie dwa razy, przez bugi w grze. I tu drugie primo, bugów więcej niż w dwóch odsłonach GTA razem wziętych, tyle że te z GTA nie przeszkadzają w gameplayu, a te z Undercover tak. Trzecie primo wtórność. Gra z założenia miała być dopakowanym Most Wanted, w praktyce okazała się lepsza od ProStreeta, a gorsza od jakiejkolwiek innej części. Ogólnie gdyby grę doszlifować i podwyższyć trochę poziom trudności to byłoby może nawet 8/10, tak bez żal daje 6. EA powinni pozwać do sądu za morderstwo... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carl Gustav Napisano Grudzień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2008 (edytowany) Ja grałem w Undercovera... na PSP. I to kolegi. Na dodatek ukrywając pod ławką przed czujnym wzrokiem nauczyciela. Warunki ekstremalne, ale krótką recenzję napisać trzeba. Zacznijmy od ulubionego CD-Actionowego zwrotu stosowanego w recenzjach gier budżetowych - jako krótki relaksator sprawdza się doskonale. Ot, szybki wyścig Zondą z 5 wirtualnymi przeciwnikami to coś, co tygrysy lubią najbardziej. Co do kariery, to cóż... najdłuższa nie jest, ale przyjemność z odblokowywania nowych części czy samochodów - nie powiem, jest. Pojawiają się nowe tryby, co prawda niezbyt yntelygentne (demolowanie samochodów i ławeczek, Bogu dzięki nie ma na nich staruszek), ale zawsze jakieś urozmaicenie od ciągłego ścigania się na podobnych trasach. Co do modelu jazdy to popieram - ma się wrażenie, że kierujemy poduszkowiec. Ale poziom trudności na PSP (oczywiście biorąc pod uwagę Wasze opinie) zdecydowanie różni się od PC-towego czy PS3-owego. Tutaj niekiedy wyścigi trzeba powtarzać kilka razy, by zwyciężyć. A nawet i to nie wystarczy, bo niekiedy na wygraną trzeba poświęcić kilkanaście przejazdów, by dobrze odczuć trasę. Jak dla mnie - jednak zaleta. Podsumowując, na PSP gra się przyjemnie, co nie zmienia faktu, że pod dniu (no, góra dwóch) grę kończy się w całości. IMO ocena w granicach mocnej siódemki. Edytowano Grudzień 3, 2008 przez Carl Gustav Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NightPlayer Napisano Grudzień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2008 http://img87.imageshack.us/img87/641/nfsuea0.png macie oceniajcie komentujcie to pierwszy zrobiony na szybko ale mam inna ciekawsza bestie ktora zademonstruje potem. wiec jak sie podoba?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2008 Tuningowany Bugatti V... , napiszę tak jak napisałem na nfsm.pl, nonsens przez duże N. Głupota jakich mało, itp. itd. Dziękuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinekroj Napisano Grudzień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2008 Pisałem kiedyś: od most wanted tuning do takich bryk powinien wyglądać jak w tdu. Pakiety silnika, wybór koloru i felg. I gdyby nie było undergroundów, to byłaby dobra rzecz. A tak to spoilery, zderzaki itp muszą być w każdej kolejnej grze serii, bo inaczej to byłby krok wstecz. Chociaż i tak ea się cofa w rozwoju... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Grudzień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2008 A ja swojemu czarno-czerwonemu Veyronowi dowaliłem spilerek (taki pasujący do tyłka), "obudowę" i lwa na boku (nie mogłem się powstrzymać, kocham te zwierzaki). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...