Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Artius

Limit Theory

Polecane posty

Yaaay, temacik o Limit Theory ^^.

A tak szczerze, to nie spodziewałem się, że będzie tu można z kimś podyskutować o tej grze. Gra co prawda zapowiada się świetnie, ale w ostatniej zawierusze wokół space-simów (pisałem to już kilka razy i napisze jeszcze raz - nastaje złote era dla wielbicieli tego gatunku!), czyli Star Citizen'ie z swoim potężnym budżetem i niewiele gorzej zapowiadającym się Elite Dengerous, gra została trochę przeoczona. A szkoda, bo rozgłos to w zasadzie jedyne czego tej grze brakuje.

Osobiście nie mogę się doczekać tej gry. Już długo czekam na jakiś tytuł z dynamicznym rynkiem od kiedy przestałem grać w EVE online. Jedyna różnica polega na tym, że w EVE samemu praktycznie ciężko było coś zdziałać, z natury gatunku tej gry oraz jej mechaniki. Tutaj mamy do czynienia z trybem dla pojedynczego gracza, więc moja ułańska fantazja co chwile wybiega myślami do momentu, gdy będę mógł w danym systemie/sektorze gnębić górników na "paskach", by zyskiwać na wzroście ceny surowców. Oczywiście nie wiadomo na ile dynamiczne będzie AI, ale trzymam kciuki, żeby było to coś więcej, niż np. to z czym mamy do czynienia w X3 i jej podobnych tytułach.

@Edit: dla zaciekawionych zostawiam link do devbloga gry na youtube. Sprawdźcie bo naprawdę warto!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę robi wrażenie. Dopiero zaczynam to porządnie oglądać, ale estetyka tej gry do mnie przemawia, więc zaciekawiłem się mocno. Ostatnie space simy w jakie grałem pochodziły z lat... 2000-2003? Może ten znowu wywoła oczarowanie gatunkiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile można liczyć, że gra ukaże się w 2014 (przy całej pracowitości twórcy), ale mam ten tytuł na oku. Ciekawi mnie przede wszystkim wątek budowania własnego imperium oraz delegacji zadań. Chciałbym, żeby moje jednostki starały się wykonać powierzone im zadania bez potrzeby nieustannej kontroli gdzie mają iść i w co strzelać, bo tego typu podejście jest zmorą większosci gier "strategicznych", zmieniając je w zręcznościówki. Dodajmy do tego dynamiczny rynek i mamy grę nie tylko dla samotnych pilotów przestrzeni, ale wręcz RTSa (którego, ponoć, będzie można dowolnie modować, niektórzy już myślą o wprowadzaniu ludności cywilnej, oblężeń planet, etc.).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...