Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Aiden

Maid RPG - dyskusje

Polecane posty

Lud pragnie chleba i igrzysk pokojówek i dziwnego humoru, a więc innego wyboru nie ma. NoobGod podjął się prowadzenia, więc przekazuję wam temat dyskusyjny. Jak już wszystko ustalicie, będę mógł założyć temat do gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dziewczyny, dzięki za zainteresowanie. Pierwszy raz tutaj prowadzę i nie do końca opanowałem reguł panujących na forum, więc jak coś zwalę to dajcie mi klapsa.

Na razie, postaram się jak najprościej skopiować wytłumaczyć zasady:

Jaki jest cel gry?

Cel jest prosty - gracze służą Mistrzowi Gry. Który odgrywa rolę pana (lub pani) domu. Jeśli gracz będzie się dobrze spisywał (nie rozwali całej posiadłości zrzucając na nią bombę atomową) to Pan Domu obdarzy gracza punktami przychylności.

Jak przebiega gra?

System korzysta tylko z kostek k6 (inne kostki ciężko kupić w Japonii...). Wszystko jest tutaj kompletnie losowe, MG nawet nie ma wpływu na zdarzenia, odbywające się w czasie przygody!

Możecie używać dowolnego Dice Rollera (osobiście używam tego), albo poprosić mnie o wykonanie rzutu. To tylko po to, by było uczciwie... i śmiesznej.

Jak opisane są postacie?

Pokojówki posiadają kilka cech:

Atletyka - jak mocno potrafisz przywalić? Jak wysoko potrafisz skoczyć? Te sprawy

Czułość - potrafisz dogadać się z innymi ludźmi? A może... nie tylko dogadać?

Umiejętność - potrafisz ugotować zupę? A może po załączeniu pieca powodujesz pożar?

Przebiegłość - jak dobrze potrafisz kłamać i udawać?

Szczęście - ile czarnych kotów dzisiaj przejechałaś(eś)?

Wola - potrafisz przyjąć na siebie najgorsze katusze, a może zaczynasz płakać, jak tylko fartuch spadnie Ci na ziemię?

Do tego dochodzą jeszcze trzy, osobne cechy:

Przychylność (Wynosi tyle, ile Czułość x2) - najważniejsze punkty w grze! Możesz je wydawać na różne rzeczy. A jeśli pod koniec sesji masz ich najwięcej ze wszystkich, to "wygrywasz" grę i tworzysz sobie własną, końcową scenę.

Nastrój (Wynosi tyle, ile Wola x10) - ile stresu potrafisz przetrzymać

Stres - na początku gry, masz 0 punktów stresu, zdobywasz kolejne, za każdym razem jak Ci coś nie wyjdzie. Jeśli Twoje punkty stresu przekroczą Twój nastrój, dostajesz eksplozję stresu!!

A żeby było śmieszniej (i ciekawiej) bohaterowie są opisani dodatkowymi szczegółami:

Typ pokojówki - ekhem... Twoja "klasa postaci". Daje drobne bonusy do niektórych cech. Losuję Ci dwie, więc jest szansa, że trafisz na tą samą dwukrotnie!

Kolory - jaki masz kolor stroju, włosów, oczu... Podręcznik proponuje, by kolory losować, ale pozwalam wam wybrać dowolne, według wizji postaci.

Specjalność - hehehe... kompletny random! Czyli co Cię wyróżnia od reszty. Oczywiście tutaj również losuję Ci dwie, przygotuj się smile_prosty2.gif

Gracze nie wybierają powyższych cech. WSZYSTKO (oprócz kolorów) się tutaj losuje (a mówiąc wszystko, mam na myśli WSZYSTKO, nawet MG losuje jak przebiega przygoda!).

OSTATECZNE UWAGI DOTYCZĄCE TWORZENIA POSTACI I PODSUMOWANIE

1. Wszystko losuję, podaję w poście co wypadło i gracz płacze, bo ma kretyńską postać

2. Jeśli naprawdę coś Ci nie odpowiada, możesz poprosić o JEDEN przerzut, dowolnej rzeczy! Typu pokojówko, specjału... cokolwiek

3. Gdy już będziesz happy. Zapisz imię pokojówki, wiek (pamiętaj - jeśli wypadła Ci lolita, to poniżej 16 lat), znajdź na necie fajny portret i wrzucaj.

Uwaga! Jeśli przychylność pokojówki będzie wynosić mniej niż 0, zostaje wyrzucona z domu! Gracz może obniżyć (na stałe!) jedną ze swoich cech, paść na kolana i wrócić do pracy, otrzymując tyle punktów przychylności, ile wynosi jej nowa cecha x10 (czyli, jeśli obniżysz sobie atletykę z 3 na 2, to dostajesz 20 punktów).

To są całe zasady. Reszta leży w rękach pana domu.

MECHANICZNE SPRAWY:

TESTY

Testy w Maid są proste jak włosy waszych bohaterek.

1. Zdecyduj, z jakiej cechy chcesz skorzystać, by zaliczyć test.

2. Rzuć 1k6 i pomnóż wynik, przez Twoją cechę.

3. Jeśli wynik jest wyższy od poziomu trudności, albo od rzutu przeciwnika, przeciwko któremu działałaś, to wygrywasz!

Tak, można używać każdej cechy w każdej sytuacji. O ile można to wytłumaczyć fabularnie.

Dobrze:

O nie! Ze ścian wychodzą macki! Uciekam krzycząc przed siebie! Może mnie nie zauważą! (rzut na szczęście)

Źle:

O nie! Ze ścian wychodzą macki! Próbuję się przed nimi uchronić czułością... bo tak?

By zaliczyć normalne testy, musisz wyrzucić następujące wyniki, w zależności co chcesz zrobić:

4+ - coś łatwego

6+ - normalna czynność, wymagająca trochę trudu

8+ - coś, co tylko pro potrafi załatwić

12+ - coś naprawdę zarąbistego

Punkty przychylności można wydawać na różne rzeczy:

Usuwanie stresu - wydając jeden punkt przychylności, pozbywasz się jednego punktu stresu.

Podwyższenie cechy - możesz podnieść sobie cechę o jeden punkt, jeśli wydasz tyle punktów przychylności, ile wynosi Twoja żądana wartość x10. (Czyli jeśli chcesz zwiększyć atletykę z 2 na 3, musisz wydać 30 punktów)

Bonus do rzutu - możesz wydać 1k6 przychylności, by podnieść sobie wynik rzutu lub atrybutu o 1, na czas obecnej akcji.

Zdarzenie! - możesz wydać 1k6 przychylności, by... COŚ się zdarzyło. Ostrożnie z tym! Ta akcja uzależnia!

Postacie będę losował, według następującej kolejności:

1. Soaps

2. Xerber

3. Sefnir

4. brylant

5. Klekotsan

Oczywiście jak ktoś nie jest pewny, ma pytania etc. to pytać.

EDIT: bym zapomniał, gramy w wersji LIGHT. Czyli omijamy wszystkie zdarzenia/czynności/cokolwiek z podręcznika, które by mogły doprowadzić do seksu, gwałtów czy innych tentacli.

Nie, nie proście mnie by zmienić na DARK.

EDIT 2: Karty proszę wypełnić i podać tak, jak to miałem na blogu. Wzorujcie się na opisie Asakiry. Na końcu też dodajcie krótką historyjkę od siebie, wzorując się na swoim wyglądzie i wylosowanych specjałach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie proście mnie by zmienić na DARK.

To, żeby cię w tym wspomóc mogę powiedzieć, że jeżeli ta opcja oznaczałaby wspomniane przez ciebie rzeczy to mógłbym zagwarantować iż sesja wyleciała by z forum szybciej niż ktokolwiek zdążył by napisać "Do you even lift, Goshujin-sama?" :)

Są pewne granice jakich nie należy przekraczać, nawet w Grajdole. Bawcie się dobrze w ich ramach ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tru, dopisałem. A skoro, w chwili pisania tego posta, skończyłem wszelkie prace i obowiązki, to losujemy pierwszą siostrzyczkę dla Soapsa:

Atletyka - 2

Czułość - 1

Umiejętność - 1

Przebiegłość - 2

Szczęście - 2

Wola - 3

Typy pokojówki:

3(1d6) = 3

4(1d6) = 4

Czysta - jesteś delikatna, wprost anielska (podnieś sobie czułość o 1 lecz obniż przebiegłość o 1)

Cool - jak lalka, zimna, czasem sprawiasz wrażenie bezuczuciowej (+1 umiejętność -1 czułość)

Specjalne:

1(1d6) = 1

4(1d6) = 4

(14)

Cicha

Rzadko się odzywasz.

5(1d6) = 5

3(1d6) = 3

Rana

Posiadasz pewną ranę lub niepełnosprawność, losujemy jaką:

1(1d6) = 1

"Szyta"

Masz wiele, wiele zaszytych ran. Co Ci się stało?

Twoje pochodzenie!

2(1d6) = 2

1(1d6) = 1

(21)

ZEMSTA! Pan domu jest (z jakiegoś powodu) Twoim znienawidzonym wrogiem! Działasz incognito, by przeprowadzić swoją zemstę! D-:

Twoja eksplozja stresu!

5(1d6) = 5

5(1d6) = 5

(55)

Foodgasm: Gdy stres przebije limit, po prostu obżerasz się, by zapomnieć.

Twoja moc!

Twoją najwyższą cechą jest wola, więc masz następującą moc:

4(1d6) = 4

Wytrwałość - nawet, gdy ktoś Cię pokona w ciężkiej bitwie, możesz wydać dwa punkty stresu, by stanąć spowrotem na nogi. Tak, jakby nic się nie stało...

Mój komentarz: dość mroczna, groźna postać :-[

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1c) Szczególnie ostro karane będzie łamanie punktu Regulaminu dotyczącego zakazu statsiarstwa. Na sesjach obowiązują posty przekazujące działania bohatera i utrzymujące klimat sesji, natomiast w dyskusjach obowiązują posty związane z komentarzami dot. działania/wrażeń związanych z daną sesją i przyłączania się do niej/opuszczania jej. Bardzo niewskazane są krótkie, nic nie wnoszące posty. Dodatkowo, wprowadzony zostaje zakaz pisania postów o treści zapowiadających napisanie posta na sesji. Zamiast marnować swój czas na zapowiadanie go, należy poświęcić go na napisanie posta.

Czy mam zaraz wystrzelić w kosmos jeszcze parę postów i kogoś nagrodzić? Przypominam, że Sesja RPG to nie "Luźna jazda". I statsem było m.in Soapsowe "Damn, you're good" bodajże - nie wydaje mi się aby to cokolwiek wnosiło do sprawy sesji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff... powróciłem i zabieram się za masywne losowanie. Pokojówka Xerbera

Atletyka - 1

Czułość - 2 (1)

Umiejętność - 1 (2)

Przebiegłość - 1 (2)

Szczęście - 2

Wola - 2 (1)

Typy pokojówki:

2(1d6) = 2

4(1d6) = 4

Sexy - mrau! (przebiegłość +1 Wola -1)

Cool - podobnie jak u Soapsa (Umiejętność +1 Czułość -1)

Specjalne:

4(1d6) = 4

3(1d6) = 3

(43)

Błe

Masz w sobie coś nieprzyjemnego, groźnego, losujemy szczegóły...

1(1d6) = 1

Palacz

Zawsze masz przy sobie paczkę papierosów lub żujesz cygaro. Może nawet fajka? Do wyboru.

3(1d6) = 3

2(1d6) = 2

(32)

Nekomimi

Taa.... zgadłeś. Kości muszą cię kochać 0_0

Twoje pochodzenie!

1(1d6) = 1

6(1d6) = 6

(16)

Kochanka - co prawda pracujesz jako pokojówka. Ale tak naprawdę jesteś z mistrzem trochę... bliżej.

Twoja eksplozja stresu!

1(1d6) = 1

5(1d6) = 5

(15)

Brutalność - Gdy puszczą Ci nerwy, to po prostu rzucasz się na inne pokojówki i/lub mistrza.

Twoja moc!

2(1d6) = 2

Widziałam to!

W dowolnym momencie możesz zadeklarować, że widziałaś jak coś się dzieje/stało w posiadłości. Mistrz Gry musi przyznać Ci rację, że rzeczywiście takie coś się wydarzyło.

Mój komentarz: Chyba powinieneś być zadowolony z wyniku wink_prosty2.gif btw. by było łatwiej, w nawiasie zaznaczyłem, ile wynoszą cechy po dodaniu kar i premii z typów. U Soapsa napisałem je bez tego, więc musi dodać.

Przypominam, że Sesja RPG to nie "Luźna jazda".

Ciężko zachować powagę przy takim czymś. Chyba rzeczywiście warto przenieść meta-dyskusje do tematu stworzonego przez nerv0 w luźnej jaździe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano tak, średnio :-[ Wypadałoby wymazać ogonek i uszy z portretu co mi wysłałeś. Xerber będzie tutaj drużynowym neko.

By zaoszczędzić miejsce, postać Sefnira:

Atletyka - 1 (0)

Czułość - 2

Umiejętność - 2

Przebiegłość - 1 (2)

Szczęście - 2 (3)

Wola - 1 (0)

Typy pokojówki:

1(1d6) = 1

2(1d6) = 2

Lolita - muszę tłumaczyć? (Szczęście +1 Atletyka -1)

Sexy - mrau! (Przebiegłość +1 Wola -1)

Specjalne:

5(1d6) = 5

4(1d6) = 4

(54)

Tragiczna miłość

Miałaś okropne doświadczenie, jeśli chodzi o miłość... losujemy jakie.

1(1d6) = 1

Ciągłe zerwania

Z jakiegoś powodu, sprawy miłosne nigdy Ci nie wychodziły... poddałaś się, nie starasz się już i zostawiasz wszystko przeznaczeniu.

6(1d6) = 6

1(1d6) = 1

(61)

Sekretna praca

Poza bycia pokojówką, jesteś również...

1(1d6) = 1

Asasynką

Nosząc kamuflaż pokojówki, wykonujesz również płatne morderstwa. Ninja? Ezio? Łotrzyk a

la D&D? Mafiozo? Do wyboru.

Twoje pochodzenie!

1(1d6) = 1

3(1d6) = 3

(13)

Niewolnica

nie masz wyboru. Musisz tutaj pracować. Napisz dlaczego.

Twoja eksplozja stresu!

5(1d6) = 5

4(1d6) = 4

(54)

Spać...

Po prostu wysiadasz i idziesz spać. I to długo.

Twoja moc!

Twoją najwyższą cechą jest szczęście, więc...

3(1d6) = 3

Teleportacja

Jakimś cudem, potrafisz się przenieść w dowolne miejsce w posiadłości. ocb?

Mój komentarz: hm, lolita-asasynka zmuszona pracować jako pokojówka. Powodzenia w odgrywaniu wink_prosty2.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echh, life is brutal.

Moja karta:

eb21fec454f0891a61ebe059de3077cb.png

Imię: Saori

Wiek: 15

Czysta - jesteś delikatna, wprost anielska (podnieś sobie czułość o 1 lecz obniż przebiegłość o 1)

Cool - jak lalka, zimna, czasem sprawiasz wrażenie bezuczuciowej (+1 umiejętność -1 czułość)

Atletyka - 2

Czułość - 1

Umiejętność - 1

Przebiegłość - 2

Szczęście - 2

Wola - 3

Przychylność - 2

Nastrój - 30

Stres - 0

Strój: dość typowy czarno-biały strój

Oczy: jaskrawo brązowe, czasem wyglądają jak czerwone...

Włosy: różowe długie włosy

Specjalne:

Cicha

Rzadko się odzywasz.

Rana

Posiadasz pewną ranę lub niepełnosprawność

Ach to? Kiedyś dźgnęłam chłopaka nożem parę razy i niestety udało mu się równie tyle razy mi oddać. Nie była to zbyt przyjemna historia...

Twoja eksplozja stresu!

Foodgasm: Gdy stres przebije limit, po prostu obżerasz się, by zapomnieć.

Twoja moc!

Wytrwałość - nawet, gdy ktoś Cię pokona w ciężkiej bitwie, możesz wydać dwa punkty stresu, by stanąć z powrotem na nogi. Tak, jakby nic się nie stało...

Zedytowałem aby wstawić obrazek w spoiler.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echh, life is brutal.

Nie każdy jest godzien miana Nekomimi sad_prosty2.gif

Anyway, postać brylanta:

Atletyka - 3 (4)

Czułość - 3 (4)

Umiejętność - 1 (0)

Przebiegłość - 2 (1)

Szczęście - 2

Wola - 1

Typy pokojówki:

3(1d6) = 3

5(1d6) = 5

Czysta (czułość +1 przebiegłość -1)

Chłopięca - na pierwszy rzut oka... można Cię pomylić z chłopakiem. Masz dużo energii i jesteś dzika. (atletyka +1 umiejętność -1)

Specjalne:

2(1d6) = 2

2(1d6) = 2

(22)

Albinoska

Białe włosy, śnieżnobiała skóra, czerwone oczy.

5(1d6) = 5

2(1d6) = 2

(52)

Tendencje do zbrodni

Losujemy teraz jakich...

1(1d6) = 1

Zabójstwo

Czasem masz chęć kogoś zabić...

Twoje pochodzenie!

5(1d6) = 5

1(1d6) = 1

(51)

Przyjaciel z dzieciństwa

Znasz pana domu od dziecka. Nie miałaś problemu, by dostać pracę.

Twoja eksplozja stresu!

5(1d6) = 5

1(1d6) = 1

(51)

Zakupy

Gdy puszczają Ci nerwy, robisz potężny wypad na sklepy. Zakupy Cię uspokajają.

Twoja moc!

5(1d6) = 5

Gigantyczna broń

Jeśli jesteś wkurzona, potrafisz dopaść dowolną, pobliską gigantyczną broń (lub prościej: dowolny przedmiot) by z niego przywalić, masz +1 do atletyki, jeśli kogoś atakujesz.

Mój komentarz: Dlaczego mam dom pełen psychopatek?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

I na sam koniec, postać Klekota:

Atletyka - 3 (2)

Czułość - 3

Umiejętność - 2

Przebiegłość - 2 (3)

Szczęście - 1 (2)

Wola - 3 (2)

Typy pokojówki:

1(1d6) = 1

2(1d6) = 2

Lolita (+1 szczęście -1 atletyka)

Sexy (+1 przebiegłość -1 wola)

Specjalne:

4(1d6) = 4

3(1d6) = 3

(43)

Błe

Masz w sobie coś nieprzyjemnego, groźnego, losujemy szczegóły...

2(1d6) = 2

Tatuaż

Gdzieś na ciele... a może na całym ciele, masz tatuaż.

1(1d6) = 1

3(1d6) = 3

(13)

Chora

Masz nieuleczalną chorobę. Nie ma to wpływu na Twoje atrybuty, lecz musisz brać leki i właściwie to odgrywać. Wybierz i opisz jaka to choroba.

Twoje pochodzenie!

3(1d6) = 3

3(1d6) = 3

(33)

Samokaranie

Zrobiłaś coś paskudnego lub niewłaściwego. I postanowiłaś się ukarać, nauczyć się pokory. Dlatego wybrałaś życie zwyczajnej pokojówki.

Twoja eksplozja stresu!

3(1d6) = 3

4(1d6) = 4

(43)

Płacz

Gdy puszczają Ci nerwy, to po prostu dostajesz atak płaczu.

Twoja moc!

1(1d6) = 1

Kara

Jeśli któraś z pokojówek popełni jakiś błąd, możesz ją ukarać, w dowolny sposób i nie może się uchronić żadnym rzutem.

Mój komentarz: Wreszcie dziewczyna, której nie muszę się bać...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okiej. Miałem parę dylematów, ale jakoś skończyłem:

Katagi Ai.png

Imię: Ai

Nazwisko: Katagi

Wiek: 21

Cechy:

  • Atletyka - 1
  • Czułość - 1
  • Umiejętność - 2
  • Przebiegłość - 2
  • Szczęście - 2
  • Wola - 1
  • Przychylność - 2
  • Nastrój - 10
  • Stres - 0
  • Sexy - mrau!
  • Cool - jak lalka, zimna, czasem sprawiasz wrażenie bezuczuciowej

Specjalne:

  • Nekomimi - kocie uszka, puszysty ogon i długie pazurki - jedne służą do uwodzenia mężczyzn, tymi ostatnimi radzi sobie z konkurencją...
  • Palacz - w końcu człowiek musi się jakoś odstresować...

Twoja eksplozja stresu:

  • Brutalność - Gdy zawiodą fajki zawsze można przejść do rękoczynów!

Twoja moc:
  • Widziałam to! - W dowolnym momencie możesz zadeklarować, że widziałaś jak coś się dzieje/stało w posiadłości. Mistrz Gry musi przyznać Ci rację, że rzeczywiście takie coś się wydarzyło.

Twoje pochodzenie:

  • Kochanka - co prawda pracujesz jako pokojówka, ale tak naprawdę jesteś z mistrzem trochę... bliżej.

Wygląd:
  • Strój - prosty, biało czarny z kokardkami i nielicznymi falbankami
  • Oczy - wściekle różowe
  • Włosy - długie, niegdyś blond, aktualnie przefarbowane na jasny róż

Opis postaci:

Młoda ślicznotka z zamorskiej krainy. Jako pierwsza trafiła do dworku co pozwoliło jej już trochę namieszać w sercu Pana. Nie dajcie się jednak zwieść jej uroczej buźce - dziewczyna po swoich kocich przodkach odziedziczyła nie tylko uszy i ogon, ale i temperament! Kiedy w okolicy słychać krzyki, a w powietrzu fruwają talerze, to już wiadomo, że Ai ma kolejny napad gniewu. Nawet nie próbuj się ukrywać - ona i tak cię znajdzie! Dziewczyna ma niebywałe szczęście do bycia zawsze we właściwym miejscu, we właściwym czasie, a wszystko co zobaczy z chęcią wyjawi Panu. Nikt do końca nie wie jak ona to robi...

fun fact - kanji, które wybrałem do identyfikacji mojej bohaterki, można przetłumaczyć na "Miłość" (Ai) i "Temperament"(Katagi). Na dodatek znaki użyte w samym nazwisku oddzielnie znaczą "Opieka" (Ki) i "Jakość" (Shitsu).

Nie muszę chyba tłumaczyć, że ten wybór był nieprzypadkowy :eyes:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sakura Mikoto

vczr.jpg

Wiek - 17 lat

Wygląd

Jasnobrązowe włosy, ciemne oczy, 1,59m wzrostu. Posiada tatuaż na plecach, o taki. Preferuje wygodny ubiór i pastelowe kolory.

Atletyka - 2

Czułość - 3

Umiejętność - 2

Przebiegłość - 3

Szczęście - 2

Wola - 2

Przychylność - 6

Nastrój - 20

Stres - 0

Lolita (+1 szczęście -1 atletyka)

Sexy (+1 przebiegłość -1 wola)

Specjalne

Tatuaż

Choroba

Ai cierpi na chorobę Wilsona. Na szczęście choroba została zdiagnozowana dość wcześnie, więc obyło się bez powikłań hepatologicznych i neurologicznych, jednakże musi ona zażywać regularnie leki oraz kontrolować dietę.

Historia

Sakura została wychowana przez samotną matkę i nigdy nie znała swojego ojca. Jej rodzicielka starała się z całych sił, by niczego córce nie zbrakło, więc spędzała większość swego czasu w pracy, a samotna Sakura budziła się i kładła spać w pustym mieszkaniu, z wiekiem coraz bardziej oddalając się od niej. Dorastając zaczęła włóczyć się po ulicach, gdzie poznała grupę chuliganów przewodzoną przez niejakiego Kenjiego, w którym szybko się zadurzyła. Chcąc zdobyć jego aprobatę zaczęła brać udział w działaniach gangu i zrobiła sobie tatuaż na plecach przedstawiający logo grupy. Wszystko to skończyło się w momencie, w którym Kenji został zamordowany, a Sakura omal nie została w to wrobiona. Ostatecznie wyszła z tej próby obronną ręką, jednak jej matka przypłaciła to zdrowiem. Skruszona Sakura postanowiła nauczyć się posłuszeństwa, więc zatrudniła się jako służba domowa. Praca ta utemperowała trochę jej uparty charakter, jednak wyniesione z ulicy zdolności i nawyki całkiem nie zanikły - jest pokorna wobec pana domu, jednak bywa całkowicie bezwzględna wobec każdej osoby, jaka nadepnie jej na odcisk.

Moc

Kara - Jeśli któraś z pokojówek popełni jakiś błąd, możesz ją ukarać, w dowolny sposób i nie może się uchronić żadnym rzutem.

Eksplozja stresu

Płacz - gdy puszczają Ci nerwy, to po prostu dostajesz ataku płaczu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, postacie jak na razie wyglądają świetnie. Chciałbym tylko poinformować, że Sefnir prosił o przerzucenie wyniku Sexy, ponieważ zerowa wola spowodowałaby, że jego postać ma zero punktów nastroju. Każda porażka oznaczałaby, że przespałby sesję wink_prosty2.gif

Od teraz, jego postać zamiast sexy jest:

I bóg kostek Cię wysłuchał:

6(1d6) = 6

Bohaterka - zawsze starasz się dawać z siebie wszystko (+1 wola -1 szczęście)

Podmień i wrzucaj kartę.

EDIT:

Xerber, Klekot, obaj macie postacie o imieniu Ai - wiem, że brzmi to fajnie, ale przemyślcie to tongue_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FSITQ1X.jpg

Imię: Yuki

Wiek: 16

Lolita (Szczęście +1 Atletyka -1)

Bohaterka - zawsze starasz się dawać z siebie wszystko (+1 wola -1 szczęście)

Atletyka - 0

Czułość - 2

Umiejętność - 2

Przebiegłość - 2

Szczęście - 2

Wola - 2

Przychylność - 4

Nastrój - 20

Stres - 0

Strój: typowy biało-niebieski.

Oczy: fioletowe.

Włosy: srebrne o średniej długości.

Specjalne:

Tragiczna miłość

Miałaś okropne doświadczenie, jeśli chodzi o miłość...

Ciągłe zerwania

Z jakiegoś powodu, sprawy miłosne nigdy Ci nie wychodziły... poddałaś się, nie starasz się już i zostawiasz wszystko przeznaczeniu.

Sekretna praca: Poza bycia pokojówką, jesteś również...

Asasynką

Nosząc kamuflaż pokojówki, wykonujesz również płatne morderstwa.

Twoje pochodzenie:

Niewolnica - nie masz wyboru. Musisz tutaj pracować. Napisz dlaczego.

Bardzo proszę, dla własnego dobra, nie wnikać dlaczego tutaj pracuję. To nie jest zbyt grzeczne. I bezpieczne... Po prostu pracuję... Podać coś? Proszę? A nie, tym nożem proszę się nie przejmować. To nic takiego. Ja tylko lubię noże...

Twoja eksplozja stresu!

Spać... - Po prostu wysiadasz i idziesz spać. I to długo.

Twoja moc!

Teleportacja - Jakimś cudem, potrafisz się przenieść w dowolne miejsce w posiadłości.

Opis:

Yuki jest zwykłą niczym nie wyróżniająca się dziewczyną. No chyba że mowa o srebrnych włosach, fioletowych oczach i wielkiej miłości do noży, broni, trucizn i wszystkiego co może cicho i szybko zabić... Niestety są to jedyna rzeczy, w stosunku do których może mówić o miłości, bowiem w sferze relacji damsko-męskich jest niewiarygodnie pechowa i nic jej nie wychodzi. Teraz zostawia już wszystko przeznaczeniu. Z drugiej strony "dorabianie" jako płatna zabójczyni zdecydowanie nie sprzyja kontaktom z płcią przeciwną.

Na swoje nieszczęście zachciało się jej ratować pewnego przystojniaka, który jak się okazało, był celem innego zabójcy. Dwie porażki za jednym razem. Chłopak nie odwzajemnił zainteresowania a "organizacja zabójców" zdecydowała, że Yuki odpracuje swoją pomyłkę jako służąca w pewnej posiadłości.

Kiedy sprawy idą w bardzo złą stronę i nie może już poradzić sobie ze stresem najzwyczajniej w świecie wszystko rzuca i idzie spać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...