Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

The Crew

Polecane posty

@Black - nie zapomnę pewnego trailera NFS ProStreet, który zupełnie różnił się od tego, co dostaliśmy w dniu premiery. A jednak gra była ostatnim dobrym Need For Speedem... The Crew przejmie rolę wyścigów, na które co roku czekają ci fani, co spisali serię od EA na straty. Dla mnie The Crew jest pierwsza na liście najbardziej oczekiwanych w tym gatunku na PC, którą kupię bez względu na cenę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Black - nie zapomnę pewnego trailera NFS ProStreet, który zupełnie różnił się od tego, co dostaliśmy w dniu premiery. A jednak gra była ostatnim dobrym Need For Speedem...

opinions...

Seria NFS się już nie zmieni. God, po co tyle płaczów i żali. Są tacy, którzy i tak kupią ją day1(lubro...rozpacz.gif ). Nic na to nie poradzisz.

The Crew przejmie rolę wyścigów, na które co roku czekają ci fani, co spisali serię od EA na straty.

Na pewno... Trailer mnie kupił, jednak targowy gameplay był słaby. Gry nie skreślam, ponieważ jest zapowiadana na koniec Q1 2013. Czasu mają sporo. Podobnie psioczyłem na GRIDa 2, który okazał się kawałem fajnej zręcznościówki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupią ją day1(lubro...rozpacz.gif )

You seem mad trollface.gif

Czytałem sporo opinii i w sumie to typowe MMO - sporo swobody, samotna zabawa jest pozbawiona sensu, a rozgrywka jest toporna. Chcę zobaczyć więcej, bo w sumie samochodowych MMO jeszcze nie było (nie, TDU czy NFS World to nie MMO). No i ta customizacja wydaje się fajna. Ciekawe na ile zgodzą się producenci tacy jak Lamborghini. Nowy bodykit w Aventadorze z orurowaniem byłby czymś niewiarygodnym.

Wydaje mi się też, że ten konferencyjny gameplay był po prostu bardzo, bardzo kiepski i niezbyt dobrze prezentował grę. Fragmenty rozgrywki kręcone kamerami przy okazji wywiadów (

) prezentują więcej fajnych elementów (wyścigi, kokpity, testowanie przy pomocy kierownic, graficznie wcale nie tak źle).

No i jeszcze nie bardzo rozumiem tekstów, że "The Crew to NFS, na którego zasłużyliśmy!!!", które pojawiają się na niektórych forach. IMO The Crew ma raczej sporo elementów, których NFS musi się wystrzegać, żeby wrócić do dawnej chwały. Policja, takedowny, nitro, brak trybu single i (UWAGA! NIEPOPULARNA OPINIA!) otwarty świat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allow me to elaborate. W poście otwierającym był to taki easter egg dla członków pewnej nocnej konferencji na Steamie, którzy powinni wyczuć ten bardzo hermetyczny i powoli zamieniający się w suchara dowcip ;] Sama gra ani mnie ziębi ani grzeje, bo o ile zapodali jeden z najlepszych trailerów w całych targach E3 (świetny pomysł, montaż oraz fajny podkład muzyczny) tak gameplay zwyczajnie nie powalił mnie na kolana. Może dlatego, że nigdy nie byłem specjalnym fanem ścigałek i grałem w nie bardziej relaksacyjne, nigdy nie przeszło to w jakąś większą pasję... no i poza tym mam już swoje jedno MMO, które zabiera mi ogromną ilość czasu. Niemniej z ciekawości będę obserwował dalsze materiały z gry, bo może wyjść coś naprawdę dobrego tyle, że po prostu nie w gatunku w jakim siedzę :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam koncept gry mi się podoba, gra nastawiona na współpracę, której nie ma zbyt wiele w grach wyścigowych (no chyba że w Driverze:SF multi), ale najbardziej mi się podoba świat gry, te USA w pomniejszeniu biggrin_prosty.gif Graficznie wydaje się być spoko, fizyki nie będę oceniał po filmie, ale wydaję mi się, że auta nie driftują aż tak bardzo jak w Driverze. Ale cóż, pożyjemy zobaczymy, co z tego wyjdzie smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra, która mnie bardzo interesuje (choć wolałbym, żeby jej tytuł brzmiał jednak Test Drive Unlimited 3 ;) ). Jest mapa Stanów Zjednoczonych, czyli moje prośby zostały wysluchane. Jak do tego dojdzie masa licencjonowanych wozów i własne stacje radiowe to będzie już w ogóle miodzio.

Byliście na oficjalnej stronie gry? Jest kilka samochodów, którymi będziemy się poruszać, są opisane możliwości tuningu i tu powraca system ze starego, dobrego Test Drive Unlimited, czyli wykupujemy pakiety ulepszeń.

W Ivory Tower pracuje spora grupa ludzi z dawnego Eden Games, więc liczę - jak to się zwykło ostatnio mawiać - na duchowego spadkobiercę kultowej samochodówki Francuzów, od której dosłownie nie można było się oderwać.

Jeżeli ma to być pozycja typu Massive Multiplayer Online, to jak myślicie, ilu może być maksymalnie graczy w jednej sesji? A może jakoś inaczej to będzie rozwiązane, bez podziału na sesje?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra, która mnie bardzo interesuje (choć wolałbym, żeby jej tytuł brzmiał jednak Test Drive Unlimited 3 wink_prosty.gif ). Jest mapa Stanów Zjednoczonych, czyli moje prośby zostały wysluchane. Jak do tego dojdzie masa licencjonowanych wozów i własne stacje radiowe to będzie już w ogóle miodzio.

Byliście na oficjalnej stronie gry? Jest kilka samochodów, którymi będziemy się poruszać, są opisane możliwości tuningu i tu powraca system ze starego, dobrego Test Drive Unlimited, czyli wykupujemy pakiety ulepszeń.

W Ivory Tower pracuje spora grupa ludzi z dawnego Eden Games, więc liczę - jak to się zwykło ostatnio mawiać - na duchowego spadkobiercę kultowej samochodówki Francuzów, od której dosłownie nie można było się oderwać.

Jeżeli ma to być pozycja typu Massive Multiplayer Online, to jak myślicie, ilu może być maksymalnie graczy w jednej sesji? A może jakoś inaczej to będzie rozwiązane, bez podziału na sesje?

Nie wiadomo jeszcze ilu będzie graczy w danej sesji, ale myślę, że ze potrzeba koło dwóch lat, zanim ludzie przejdą w większości na konsole kolejnej generacji. Nie każdego jest na to stać. A dopóki nie przejdą to nie będzie ich strasznie dużo w The Crew. Świetna gra sie zapowiada, ale na początku może być mało osób. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo jeszcze ilu będzie graczy w danej sesji, ale myślę, że ze potrzeba koło dwóch lat, zanim ludzie przejdą w większości na konsole kolejnej generacji.

Ale z początku będzie niewiele gier na nowe konsole. I jeśli The Crew będzie tak dobre, jak wynika to z zapowiedzi, to na pewno znajdzie wielu nabywców. Poza tym tylko w krajach takich jak Polska nie każdego stać na kupno nowej konsoli. Na zachodzie to kwestia kilku miesięcy, żeby uzbierać na taki sprzęt... z "kieszonkowego".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zachodzie to kwestia kilku miesięcy, żeby uzbierać na taki sprzęt... z "kieszonkowego".

Miesięcy? Phi, kwestia miesiąca, góra dwóch :P A co do gry, to jeśli nie będzie ona miała dla siebie konkurencji, to zapewne znajdzie wielu nabywców, tylko nie wiadomo jak bardzo twórcy zamierzają wspierać ten tryb po premierze (updaty, jakieś extra featury, itd)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robimy mały wykop. Dlaczego? Dlatego:

How about car radios? Any plans there?

There will be a radio with different stations. Each station will help set the mood and tone of the region the player is driving in. You?ll also be able to enjoy your own customized playlist!

Na Ubiblogu deweloperzy z Ivory Tower udzielili wywiadu. Dla mnie zacytowany fragment jest najmilszy memu sercu i tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że The Crew kupię na 100% w dniu premiery. Mianowicie: będą różne stacje radiowe i to, za co pokochałem PIERWSZE (bo w "dwójce" tego nie było) Test Drive Unlimited, czyli możliwość ROBIENIA PLAYLIST Z WŁASNYCH UTWORÓW W FORMACIE MP3 i jeżdżenia w trybie wolnej jazdy, przy akompaniamencie naszych ulubionych kawałków!

Kocham Was, Ivory Tower!

Link do całego wywiadu: http://blog.ubi.com/the-crew-collision-detection-customization-car-radios-community-questions/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robimy mały wykop. Dlaczego? Dlatego:

How about car radios? Any plans there?

There will be a radio with different stations. Each station will help set the mood and tone of the region the player is driving in. You?ll also be able to enjoy your own customized playlist!

Na Ubiblogu deweloperzy z Ivory Tower udzielili wywiadu. Dla mnie zacytowany fragment jest najmilszy memu sercu i tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że The Crew kupię na 100% w dniu premiery. Mianowicie: będą różne stacje radiowe i to, za co pokochałem PIERWSZE (bo w "dwójce" tego nie było) Test Drive Unlimited, czyli możliwość ROBIENIA PLAYLIST Z WŁASNYCH UTWORÓW W FORMACIE MP3 i jeżdżenia w trybie wolnej jazdy, przy akompaniamencie naszych ulubionych kawałków!

Kocham Was, Ivory Tower!

Link do całego wywiadu: http://blog.ubi.com/...nity-questions/

Cóż, to co napisałeś powinno być standardem w każdej grze tego typu. Niektóre soundtracki z gier wyścigowych są takie, że aż się chce wyciszyć muzykę całkowicie. Ale cóż, nawet i to jest dobrą wiadomością, ale żeby to był argument za must-have? Ee, niee, nie wydaje mi się ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michaszenko

Akurat soundtrack w TDU2 był dobry, szczególnie Hariba Radio a i własne kawałki można było wgrać, tylko dużo kombinacji z tym było. Co do The Crew to jako fan gier wyścigowych oraz motoryzacyjny maniak z niecierpliwością czekałem na takie wyścigowe mmo z licencjonowanymi wozami. Kupię na pewno!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może kolega napisze w odpowiednim wątku, jak można zmienić ścieżkę dźwiękową w Test Drive Unlimited 2, bo ja o czymś takim pierwsze słyszę. Za to Hariba Radio mi wyszła bokiem po dwóch tygodniach słuchania :trollface: .

Co do tematu, to na Facebooku developerzy The Crew podsycają atmosferę zdjęciami swojego stanowiska do gry. Oj, ta gra mi robi takiego "smaka", że zamierzam kupić wersję na PC (wersję konsolową pewnie później) w dzień premiery. Ponoć w grze jest tyle miejscówek i aktywności, że nie będzie miejsca na nudę, a tryb wolnej jazdy nie pozwoli się od niej oderwać. Do tego widok z kokpitu, licencjonowane wozy, tuning mechaniczny, stacje radiowe stworzone w oparciu o własną kolekcję plików mp3. Miodzio.

Nawet sami twórcą chcą, aby ta gra była godnym następcą pierwszego Test Drive Unlimited. Tego sobie i wam życzę :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wywiadzie dla serwisu internetowego Edge, dyrektor kreatywny gry, Julian Gerighty mówi kilka ciekawych rzeczy na temat mapy. Porównując ją do hawajskiej Oahu z Test Drive Unlimited, będziemy mieli do czynienia z obszarem ponad czterokrotnie większym. Zostanie zawartych około 11 200 km dróg, 15 dużych miast (z których sześć będzie wielkości Liberty City z Grand Theft Auto IV), masa miasteczek i wiosek i aż 15 000 000 różnych obiektów. Ale najlepsze jest to, że świat będzie się zmieniał! Nie będzie tak, że jak pojedziemy przykładowo do Chicago to miasto za każdym razem będzie wyglądało identycznie. Ono będzie się proceduralnie zmieniać (pewnie chodzi o układ architektury i okolicznej zieleni), a takich stanów (kombinacji) będzie aż 11. Ciekawy patent moim zdaniem. Na pewno nie będzie wiało nudą.

Ogólnie twórcy mierzą bardzo wysoko i ma to być bardzo ambitny projekt, jeżeli chodzi o grę samochodową w otwartym świecie.

Premiera na początku 2014 roku.

Link do wywiadu: http://www.edge-online.com/features/the-crew-and-how-ubisoft-is-turning-its-version-of-the-american-dream-into-reality/ .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ambicji gościom odpowiadającym za The Crew odmówić nie można jeżeli zapodają takie liczby i dodatkowo wspominają jeszcze o tych proceduralnych zmianach w samych miastach ;) Brzmi to dosyć ciekawie nie powiem i zastanawiam się co w ramach tego wpakują - czy np. pokuszą się (do zrealizowania chociażby w przypadku Los Angeles) o zmiany w mieście wywołane jakimś trzęsieniem ziemi albo w ogóle wynikającymi z tego warunkami jazdy? Możliwości są... duże jeśli się nad tym zastanowić. Trzeba liczyć, że wykorzystają jak najwięcej z nich ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robimy mały wykop, ponieważ gra będąc już 6-ty rok w developingu powoli zbliża się do nas. Grupa "Veni Vidi Vici", która słynie z materiałów dotyczących gier poświęconych motoryzacji zabrała się za przybliżenie tej pozycji, która ma ambicje zostać Test Drivem Unlimited do potęgi 10, zamieściła na swoim kanale filmik, w którym dosyć szczegółowo przyglądają się produkcji, pokazuje tuning, mapę i wiele innych smaczków.

Ale jestem podekscytowany - ta gra to jest mój zakup w dniu premiery, ponieważ wygląda na to, że wszystko to co podobało się graczom w pierwszym Test Drive Unlimited zostanie ulepszone i poprawione. Aż dziw bierze, że Ubisoft daje tyle czasu ekipie Ivory Tower na stworzenie i późniejsze dopieszczenie gry.

Oj, coś czuję, że konkurent, czyli Forza Horizon 2 będzie miała ciężki orzech do zgryzienia :) .

Link do filmu (część pierwsza, a jak kogoś zainteresuje to drugą sobie sam znajdzie :) ):

.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie trochę informacji o The Crew. Przez pewien czas było koszmarnie cicho o tej grze, sprawiając że się zastanawiałem, czy może nie skasowali projektu albo nie zastanawiają się nad jego przebudową biggrin_prosty.gif.

Fajnie, że tą grę robią między innymi ludzie odpowiedzialni za TDU. Nie liczę na to, że to będzie ten sam model jazdy, ale jeśli będzie chodź trochę zbliżony, to będzie ok. W filmiku, który zamieścił mój przedmówca, fajnie też wyglądają wyścigi offroadów, przypominając mi pewną starą grę, która koncentrowała się na tych typach pojazdów smile_prosty.gif.

Ogólnie trzymam kciuki z całej siły, aż do złamania kości. Po zamknięciu serwerów TDU z horyzontu zniknął jedyny tytuł z otwartym światem i w miarę przyzwoitym modelem jazdy dla ludzi lubiących multi. Oby The Crew porządnie wypełnił tą lukę, bo jak nie, to będzie dla mnie czarna rozpacz.

Kolejny bodziec do zakupu kierownicy!?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej właśnie fizyka zawsze jest równoznaczna z modelem jazdy. Szeroko pojęty "handling" się własnie do tego sprowadza. Dobra fizyka nie oznacza automatycznie sima. Dobra autentyczna fizyka oznacza sima. To jak gra reaguje na komendy z kontrolerów jest przecież ważne nawet w grach o małym stopniu realizmu i dotyczy to tego na jakich zasadach działa w grze auto. Przypadkowość i brak możliwości przewidzenia tego jak się zachowa auto jest tak samo kiepskie w simach, jak i w arcade. Z tego względu potrzebny jest określony zestaw zasad i sił, które działają na auto. Ostatnie NFS są kiepskimi zręcznościówkami, dlatego że tam wheelspin nie ma żadnego wpływu na zachowanie auta, a drifty są w dużym stopniu dziełem przypadku. Z kolei taki GRID 2 ze swoim balansem wagi, fizyką odświeżaną w 720Hz i wpływem obrotu opon na kierunek jazdy jest chyba najlepszym hołdem oddanym Daytona USA czy innym klasykom z ery automatów jaki kojarzę. Podobnie z PGR4, które jest imo najlepszą grą samochodową wszech czasów. Czysty arcade z bardzo sensowną fizyką.

Mamy 2014 i technologię. Samochody w grach nie muszą być pudełkami po zapałkach.

Zresztą masz rację. Co kto lubi. "Good" nie zawsze jest "fun" i na odwrót. Grid 2 się ludziom nie podoba, a ja z kolei lubiłem wspomniane wcześniej TDU (raczej to pierwsze), pomimo tego, że jeździło się tam raczej przeciętnie. Różni ludzie, różne gusta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Test Drive Unlimited nawet swego czasu grałem tylko na klawie, czyli w trybie "zero-jedynkowym". Wiem - obciach, ale dawało radę grać, a na czacie nawet czytałem, jak inni mnie wychwalali za dobrą jazdę :trollface: .

Co mi się podoba w The Crew to gigantyczna wręcz mapa. W drugiej części filmiku jest pokazane porównanie do obszarów, takich jak Los Santos z Grand Theft Auto V, The Elder Scrolls V: Skyrim, Forza Horizon + kilku innych gier, a i tak The Crew może się pochwalić jeszcze większym terenem do eksploracji. To jest coś pięknego.

Ponoć zaraz po rozpoczęciu gry mamy mieć coś na wzór tutoriala, aby po około 10 minutach mapa całych Stanów Zjednoczonych stanęła przed nami otworem. Do tego zdobywanie poziomów doświadczenia, odblokowywanie różnych bonusów, osobne aktywności w dzień i w nocy, muscle cary, własne ścieżki dźwiękowe, oparte na naszych kolekcjach plików MP3. Będzie się działo.

Podczas czerwcowych targów E3, liczę na jakiś soczysty gameplay.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mikrotransakcje to coś co mnie najbardziej od gry odpycha. Będzie możliwe bowiem kupienie wszystkich upgrade'ów. Przestałem się gniewać na IAP w grach singlowych i często z nich korzystam dla oszczędzenia sobie czasu, ale w produkcji wyłącznie sieciowej, w której ten tuning jest na takim poziomie, gdzie każdy samochód można doprowadzić do jednej z kilku klas jest to niezbyt akceptowalne. W teorii jest za wcześnie, żeby wyrokować, bo można uniknąć przewagi płacących przez wprowadzenie jakiegoś indeksu mocy, którym każde auto będzie zdefiniowane i umożliwić ustawienie limitów dla kolejnych eventów, aby w wydarzeniu brały udział samochody o podobnej mocy. Wiecie. Coś co ma 99% sieciowych samochodówek.

Ogólnie jednak to jest Ubisoft. Pełny obraz biznesówki poznamy dzień przed premierą, tak jak jeszcze nie poznaliśmy szczegółów mikrotransakcji w Watch_Dogs (ups.. ;3). Podejrzewam, że The Crew i Division kuszą też Ubi wprowadzeniem subskrypcji. Sensu dużego by to nie miało, bo zabiłoby to te gry, ale nie zdziwię się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...