Koniec gry #32 - Obcy: Izolacja
Obcy: Izolacja
Czas rozpoczęcia: 8 września 2016 r.
Czas ukończenia: 11 października 2016 r.
Czas gry: 33 dni.
Ile to godzin w grze: 29h.
Zdobytych osiągnięć w momencie ukończenia gry: 44/50 (88%), najrzadsze ma 1,4% graczy, polegające na nie zabiciu żadnego człowieka w grze. Moim zdaniem, rzucanie hałaśnikiem w ludzi i czekanie, aż obcy ich wymorduje, podpada pod współudział, ale co ja tam wiem. I szczerze powiedziawszy, dałbym radę zdobyć wszystkie za pierwszym podejściem, ale szansa pominięcia jakiejś znajdźki jest zbyt dużą, a granie z mapą, gdzie są one zaznaczone zniszczyłoby moim zdaniem imersję. Z kolei osiągnięcie za nie zginięcie w grze ani razu wymagałoby dużych nakładów czasowych (w sieci polecają metodę typu: padłeś - wczytaj przedostatni zapis...).
Poziom trudności: najwyższy (w momencie premiery gry :P).
Link do osiągnięć: CLICK
Nie ma tutaj za dużo do dodania, więc jako bonus przesyłam kilka ciekawych ujęć z gry:
Jeden z bardziej irytujących momentów na początku gry, kiedy nie ma możliwości przegonienia obcego.
Spacer pod tym otworem wentylacyjnym aktywuje cutscenkę. Wiadomo jaką.
Ciężko było oprzeć się pokusie.
Widząc takie napisy na ścianach nasuwały mi się skojarzenia z BioShockiem.
Gra świetnie oddaje wizję przyszłości z lat 70-80 ubiegłego wieku.
Dobrze zakonserwowany jegomość.
Krajobraz na zewnątrz stacji robił naprawdę świetne wrażenie.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia.