Skocz do zawartości

Left 4 Dead i nie tylko

  • wpisy
    51
  • komentarzy
    220
  • wyświetleń
    20674

Ewolucja Hansa Grosse


Giimper

912 wyświetleń

wolfthumb.pngHans Grosse.

Jego musi kojarzyć każdy fan Wolfensteina.

Zaczynał tak:

wolfenstein-3d-4.gif

Teraz wygląda tak:

5e8b93296afd5f1eb03018dfcbcec2cb.jpg

A jak to się ma do mojej kampanii? Stary Hans nie opuścił zamku. Jak na twardego hitlerowca przystało jest jedynym który uciekł krwiożerczym zombie. Nie jest odporny na infekcję, ale jego potężne pięści przegoniły wszystkie zombie które zamierzały wgryźć się w jego skórę.

Siedzi sobie w pomieszczeniu przy dziedzińcu i nawijając przez radio próbuje znaleźć kogoś kto razem z nim uciekłby z zamku, wie bowiem że samotne opuszczenie kryjówki to samobójstwo. W całym zamku umiejscowionych jest 8 pokoi radiowych, i do każdego z nich Hans nieustannie nadaje komunikat, w nadziei znalezienia kogoś.

Ma dostęp do wszystkich systemów obronnych i zna wiele ukrytych skrytek w zamku - i zorientowawszy się że w zamku są 4 osoby które mogą pomóc mu się wydostać robi wszystko by im pomóc. Jeżeli pogadamy z Hansem przez radio, prawdopodobnie będzie w stanie otworzyć nam tajemne przejście które skróci nam drogę do saferooma, a może wskaże pomieszczenie w którym znajdziemy kilka apteczek.

Ale jest też druga strona medalu - Hans nie wie jak bardzo był zabezpieczony zamek Wolfenstein, i jego akcje często mają także negatywne skutki. W pomieszczeniu z apteczkami może czekać na nas wściekły Tank, albo wygłodniałe stadko Hunterów. Wszystkie chwyty dozwolone.

Czy gracze zdecydują się skorzystać z pomocy Hansa? Sam jestem ciekaw.

Dodam od siebie jeszcze jedno - Hans był bossem zarówno w Wolfensteinie 3D, jak i najnowszym Wolfie. Nie inaczej będzie w tej kampanii - żeby opuścić zamek będziemy musieli załatwić samego Hansa Grosse zamienionego w zombie! Brzmi fajnie? I tak na pewno będzie :)

radio_grosse.png

25 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Hans będzie gadał z niemieckim akcentem, ale po angielsku. Będą oczywiście wtrącenia po niemiecku np. "Guten Tag, survivors. I found some access keys. Now i can disable some alarms in castle, and you should pass throught them without alarming these Schweinhunds"

Link do komentarza

Miałem taki malutki, ale mam nadzieję, że ciekawy pomysł.

Ocalali idą sobie tymi korytarzami, niedługo będą przy Hansie. Będzie ich oddzielał dosyć duży korytarz, z kratami po środku, które będą musieli otworzyć (punkt, w którym zjawia się horda, no wiesz, winda i inne takie drzwi). Nacisną przycisk, a kraty zaczną się powoli podnosić, z przeraźliwym skrzypieniem. Nagle kraty spadną i włączą alarm w "budce" Hansa (pełniła funkcję alarmową jeszcze za czasów Adolfa). Wskoczy tam kilka zombie, przez ścianę, którą rozwali tank czy coś (ocalali mogą tylko ogląda cały atak, nie mogą pomóc.). Wiadomo, krzyki, strzały, po chwili cisza....

W ten sposób ocaleli "stracą" Hansa i pójdą inną drogą (np. zombie zniszczą kawałek ściany, przez co znajdą nowy korytarz, jak w No Mercy, przy windzie, gdy potworki rozwalały ściany). Bo "po prostu jakiś zombie go złapał", to tak sobie brzmi :)

Jak pomysł?

Link do komentarza

Hans musi być żywy do finału, bo tam musimy z nim walczyć. Scena którą pięknie przedstawiłeś rozegra się przez radio - gdy Hans będzie otwierał nam ostatnie drzwi zostanie zaatakowany i w radiu usłyszymy jak zmienia się w zombie. Gdy Ocalali będą zastanawiać się jakby tu przedostać się przez ostatnie drzwi, te nagle wylecą w powietrze i wprost na nich runie przemieniony w tanka Hans. Gdy ocaleni go pokonają, przejdą przez rozbite drzwi na dziedziniec. Tam będą musieli strzelić z działa by rozwalić główną bramę zamku, to oczywiście przyciągnie hordę. Zanim jeszcze jednak zdołają przejść przez bramę... ponownie zaatakuje ich Hans (na finałku zawsze są 2 tanki) który jednak nie zginął, i zamierza wgnieść ocalałych w ziemię. Gdy w końcu ostatecznie załatwią wujcia Grosse, zorientują się że przed bramą zaparkowany jest pojazd wojskowy, do którego wsiądą i odjadą w siną dal... :)

... chyba za dużo zdradziłem ... xD

Link do komentarza

Z samych opisów można wywnioskować: kawał dobrej roboty. Może jakiś akcent z Enemy Territory? Np. skrzynki z narzędziami (takie do budowy dla inżyniera z ET). Np. będzie trzeba coś z nich wziąć, żeby otworzyć coś. :P

Link do komentarza

Proponuję Guerillę odłożyć sobie na później - z wielu relacji wynika że radosna rozwałka budynków szybko się nudzi, a misje się powtarzają.

L4D masz nawet za 40zł, a zabawa jest warta co najmniej 200 :)

Najlepiej kupuj na www.keye.pl - klucz otrzymasz w 10 minut po dokonaniu przelewu, i mają świetny program partnerski.

Link do komentarza

Kup w MediaMarkcie, dostaniesz wtedy pudełko!

A, jedna rzecz jest nieco dziwna. Piszesz, że Hans nie wiedział o wszystkich systemach obronnych zamku. Tu jest fajnie, może wpędzić w pułapkę. Ale czy "wygłodniałe stadko hunterów", albo tank były zabezpieczeniami? W końcu lepsi zarażeni, to wciąż byli ludzie, a oni raczej nie pilnowali 24h na dobę jakichś małych pomieszczeń...

Zauważyłem, że na poziomach wyższych niż łatwy, gdy trafisz w bota, to zabiera mu życie. Czy nie lepszymi zabezpieczeniami byłyby ustawione na wprost drzwi strzelby, strzelające 1 raz, gdy się otworzy drzwi? :)

Ale pomysł zombie poukrywanych w skrytkach nie jest zły, tylko znajdź jakieś wytłumaczenie, nie wiem, wspomnienia z przeszłości, np. Boomer jest gruby, a tam był skład jedzenia, który przyciągną kilka sztuk (przynajmniej tak się Hans będzie tłumaczył :) )...

Link do komentarza

Tak - wygłodniałe stadko hunterów albo tank były zabezpieczeniami.

Zapominasz że naziści także eksperymentowali z ludźmi - i zamieniając ich w zombie-potwory mieli strażników doskonałych których umieszczali w kryptach do których dostęp otworzy nam Hans.

A zabezpieczenia w postaci strzelb - chętnie bym coś takiego zrobił ale niestety - na razie nie potrafię.

Link do komentarza

No tak, zapomniałem o nazi-zombie w późniejszych etapach Wolfa.

Ale nie bój nic, dobry Kruczek zaraz da ci jakieś kolejne, "mondre" rady :)

Tak sobie myślę, że nikt mądry nie puszczałby takich eksperymentów ot tak, na samowolkę, nawet gdy łby mają wyprane i się słuchają - grupka aliantów widząc zombie z daleka wybiłaby ich, zanim w ich przepranych móżdżkach pojawiłaby się komenda "zabij", musiał je więc gdzieś chować.

"Hantery" mogą rozwalać kraty? Te od wentylacji? Jeśli tak, to zrób takie małe, teoretycznie blaszane skrzynki w małym pomieszczeniu. Ocalali wchodzą tam, słyszą warkot Huntera, więc idą powoli, oglądają się, gdzie on może być. Jeden ocalały staje sobie na skrzynce. I nagle TRACH!!! Jedna ścianka skrzynki się rozpada, wyskakuje z niej hunter, z kilku innych podobnie! Gracze nie wiedzą co się dzieje, strzelają po ścianach, przez przypadek jeden wlazł w promień lasera i alarm! I tak o to skończyła się historia ocalałych :)

W skrócie - pochowaj te "zabezpieczenia" w jakichś skrzynkach, klatkach, czy czymś, aby ocalałych z zaskoczenia dziabły :)

Link do komentarza

Dranie. Przez was kupię L4D :/ Prawdopodobnie po pierwszym. Hrm. I kupię pudełkową, wolę takie, no i za 40zł też są. A gry z co-opem kocham :* Oczywiście nie ma możliwości zagrania jedną kopią na dwóch kompach jednocześnie?

Link do komentarza

Dobra, nie znam się, ale jak łyknie zagramy. A czy da się grać na dwóch kompach na jednym koncie NIE w tym samym czasie?

Edit: Chodzi o to że komp Dobry i Mój jest na górze, a brata na dole. Rodzice śpią na górze więc niemożliwe jest zarywanie nocek na górze :]

Link do komentarza

Jeżeli znasz swoją nazwę użytkownika i hasło możesz logować się na nie na dowolnym komputerze - a jeżeli będzie to robiła inna osoba to nie ma problemu, bo Valve nie będzie wiedziało czy to ty, czy ktoś indziej. Jeżeli tylko kiedy jeden z was będzie grał - nie ma problemu.

Link do komentarza

Jeżeli tylko L4D sobie z tym poradzi - Tank na finałku będzie miał uniform Hansa i będzie mówił ryczał jego głosem.

A filmik... ech muszę w końcu ten z survivala zmontować i wrzucić ^^

Link do komentarza

Ty się cieszysz z L4D a GABE JEST GRUBY! LUDZIE! GABE NAJTŁUSTSZA OSOBA NA ŚWIECIE!

DEMO L4D2 MIAŁO BYĆ 20 MINUT TEMU A JESZCZE NIE MA!!!!!! GABE IS FAT! GABE IS FAT! LUDZIE KURDE BUNT REWOLUCJA MADAFAKAAAAAAAAAA!!!! GAAAAAABEEEEEE IS FAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Link do komentarza

Demo ma być 3 listopada dla zwykłych steamowców.

Dzisiaj miało być dla preorderów (czytaj dla mnie). Miało - będzie jutro o 7 rano. Gabe jest gruby. Teraz jeszcze zablokowali komenty na forum -_-. W 30 minut wkurwieni gracze napisali ok. 120 stron xD

Link do komentarza

No no, na szczęście nie jestem takim znerwicowanym graczem.

Ale sam Steama nie chwalę, teraz patrząc jak powoli ściąga łatki do mojego nowego Lefta mam ochotę coś rozwalić :angry:

Ale cóż, takie życie. A ty Giimperze, nie masz prawa opuszczać pierwszego Lefta, przed ukończeniem kampanii, pamiętaj! Miliony ludzi czeka na kampanię w zamku Wolfenstein! :)

Ach, jakby ktoś chciał grać ze mną (nie ma to jak reklama na czyimś blogu) - mój steam nick, to murhlo27/MathRaven27 (nie wiem, który trzeba podać)...

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...