Jump to content
  • entries
    155
  • comments
    671
  • views
    157,247

Koniec gry #26 - Gothic + Mod Mroczne Tajemnice


SerwusX

3,146 views

 Share

154257.1424184177_zpswem9av8y.jpg

Gothic z modyfikacją Mroczne Tajemnice

Czas rozpoczęcia: 4 lipca 2015 r.

Czas ukończenia: 21 lipca 2015 r.

Czas gry: 18 dni.

Ile to godzin w grze: 39h 21min.

Ilość zebrany poziomek: 9 + 2 poziomki fałszywki.

Średni poziom trudności modu.

Stary obóz wybity do nogi.

Miasto orków zrównane z ziemią.

Niechaj za resztę przemówią screeny!

Staty_zpszdwz9y9s.jpg

Statystyki

weapon_zps0kzxvauf.jpg

Broń

armor_zpsb1ck9vzc.jpg

Pancerz

helm_zpsvuc4ooqx.jpg

Hełm

ring2_zpseboig90x.jpg

1 Pierścień

ring1_zpsq8awtvsh.jpg

2 Pierścień

amulet_zpsmbyakcgb.jpg

Amulet

Kilka słów o modzie. Mroczne Tajemnice są dla Gothica praktycznie tym, czym Noc Kruka jest dla Gothica 2. Pozdrawiam twórców, którzy stworzyli tego moda, czyli grupę PoziomkaZ. Warto wspomnieć, że w momencie rozpoczęcia prac nad projektem pozostało zaledwie kilka miesięcy do premiery trzeciej części!

Mod jest jak najbardziej grywalny. Jego ogromnymi zaletami jest fabuła i klimat, który nieco zmienia ten z oryginalnego Gothica.

Muszę też wspomnieć o wadach. Przede wszystkim w kość dały mi wszechobecne błędy, wiele z nich moim zdaniem dało się uniknąć po nieco dogłębnych testach. Gra wysypywała mi się notorycznie po zabójstwie jednego z kopaczy w nowej kopalni (trochę trwało, zanim powiązałem jego śmierć z błędem, bo to, bądź co bądź, nie jest logiczne). Raz czy dwa musiałem naprawić konsolę to, co nie udało się autorom. Należy jednak pamiętać, że to nie jest oficjalne rozszerzenie.

Plusem jest obecność dubbingu, minusem jego wykonanie. O ile głosy były zazwyczaj dobrze dobrane, to kiepska jakość sprzętu nagrywającego sprawiała, że większość głosów brzmiała tragicznie. Zdarzały się wyjątki, ale mogę je policzyć na palcach jednej ręki.

Ostatnia rzecz, to zły balans poziomu trudności. O ile pancerz poszczególnych potworów był wyważony niemalże idealnie, bo obrażenia można było sobie zwiększać praktycznie w nieskończoność ze względu na obecność mikstur podnoszących statystyki, to już ich obrażenie bywały przegięte. Na pewnym etapie orkowy pies był w stanie dwoma uderzeniami zabić postać w pancerzu magnata.

Po walce z błędami i dodatkowymi wyzwaniami, moje odczucia są jak najbardziej pozytywne. Polecam wyjadaczom Gothica, którzy uważają, że przeżycie w górniczej dolinie było zbyt proste.

 Share

2 Comments


Recommended Comments

W dniu 13.07.2019 o 20:59, lukegaX napisał:

Lepiej zacząć przygodę z Gothiciem z tym modem czy bez ?

Definitywnie bez, ten mod cierpi na klasyczny przypadek niskiego budżetu. Gothic stoi świetnym dubbingiem, a ten mod jest tego zaprzeczeniem. :)

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...