Skocz do zawartości

Siedziba Deregulacji

  • wpisy
    164
  • komentarzy
    689
  • wyświetleń
    160056

Koniec gry #26 - Gothic + Mod Mroczne Tajemnice


SerwusX

3354 wyświetleń

154257.1424184177_zpswem9av8y.jpg

Gothic z modyfikacją Mroczne Tajemnice

Czas rozpoczęcia: 4 lipca 2015 r.

Czas ukończenia: 21 lipca 2015 r.

Czas gry: 18 dni.

Ile to godzin w grze: 39h 21min.

Ilość zebrany poziomek: 9 + 2 poziomki fałszywki.

Średni poziom trudności modu.

Stary obóz wybity do nogi.

Miasto orków zrównane z ziemią.

Niechaj za resztę przemówią screeny!

Staty_zpszdwz9y9s.jpg

Statystyki

weapon_zps0kzxvauf.jpg

Broń

armor_zpsb1ck9vzc.jpg

Pancerz

helm_zpsvuc4ooqx.jpg

Hełm

ring2_zpseboig90x.jpg

1 Pierścień

ring1_zpsq8awtvsh.jpg

2 Pierścień

amulet_zpsmbyakcgb.jpg

Amulet

Kilka słów o modzie. Mroczne Tajemnice są dla Gothica praktycznie tym, czym Noc Kruka jest dla Gothica 2. Pozdrawiam twórców, którzy stworzyli tego moda, czyli grupę PoziomkaZ. Warto wspomnieć, że w momencie rozpoczęcia prac nad projektem pozostało zaledwie kilka miesięcy do premiery trzeciej części!

Mod jest jak najbardziej grywalny. Jego ogromnymi zaletami jest fabuła i klimat, który nieco zmienia ten z oryginalnego Gothica.

Muszę też wspomnieć o wadach. Przede wszystkim w kość dały mi wszechobecne błędy, wiele z nich moim zdaniem dało się uniknąć po nieco dogłębnych testach. Gra wysypywała mi się notorycznie po zabójstwie jednego z kopaczy w nowej kopalni (trochę trwało, zanim powiązałem jego śmierć z błędem, bo to, bądź co bądź, nie jest logiczne). Raz czy dwa musiałem naprawić konsolę to, co nie udało się autorom. Należy jednak pamiętać, że to nie jest oficjalne rozszerzenie.

Plusem jest obecność dubbingu, minusem jego wykonanie. O ile głosy były zazwyczaj dobrze dobrane, to kiepska jakość sprzętu nagrywającego sprawiała, że większość głosów brzmiała tragicznie. Zdarzały się wyjątki, ale mogę je policzyć na palcach jednej ręki.

Ostatnia rzecz, to zły balans poziomu trudności. O ile pancerz poszczególnych potworów był wyważony niemalże idealnie, bo obrażenia można było sobie zwiększać praktycznie w nieskończoność ze względu na obecność mikstur podnoszących statystyki, to już ich obrażenie bywały przegięte. Na pewnym etapie orkowy pies był w stanie dwoma uderzeniami zabić postać w pancerzu magnata.

Po walce z błędami i dodatkowymi wyzwaniami, moje odczucia są jak najbardziej pozytywne. Polecam wyjadaczom Gothica, którzy uważają, że przeżycie w górniczej dolinie było zbyt proste.

2 komentarze


Rekomendowane komentarze

W dniu 13.07.2019 o 20:59, lukegaX napisał:

Lepiej zacząć przygodę z Gothiciem z tym modem czy bez ?

Definitywnie bez, ten mod cierpi na klasyczny przypadek niskiego budżetu. Gothic stoi świetnym dubbingiem, a ten mod jest tego zaprzeczeniem. :)

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...