Skocz do zawartości

Yare yare daze...

  • wpisy
    119
  • komentarzy
    317
  • wyświetleń
    77226

Zagrajmy w The Legend of Zelda: Ocarina of Time - część 16, Fishing Pond


Mariusz Saint

511 wyświetleń

Youtube Video -> Oryginalne wideo


W poprzednim odcinku udało się przejść Water Temple, zawierającą najtrudniejszą walkę w całej grze - z Dark Linkiem. Właściwie to udało się tam zaliczyć game over, a to z powodu braku właściwego przygotowania. Powinienem był się przygotować, ale mnie poniosło, dlatego - zgodnie z zapowiedzią - w tym odcinku zbieram rzeczy niekonieczne, ale bardzo przydatne do przechodzenia gry, czyli dodatkowe dwie butelki oraz pokazuję czym najlepiej je wypełnić. Składam również krótką wizytę w Fishing Pond, słynnej minigierce przy której kiedyś spędziłem mnóstwo czasu, głównie próbując złowić ponownie Hylian Loacha - niestety sprawa jest dosyć losowa/skomplikowana/niejasna i mi udała się ta sztuka tylko raz i dopiero niedawno doczytałem w necie jak to powinno być robione.

Odcinek kończy się wejściem do Shadow Temple, gdzie początkowa scenka jest bardzo "hype" - sama świątynia moim zdaniem nie jest aż tak ciekawa, mimo cokolwiek gęstego klimatu i fajnego bossa.


bhMLy4J.jpg



@Sergi: tak i nie. Przytoczę tekst z recenzji Ocarina of Time z Neo Plus: "to chyba najlepiej przetestowana gra w jaką grałem, w chwili gdy myślałem że nie jestem już w stanie przejść dalej jakoś nagle wpadałem na właściwe rozwiązanie" (przytoczone z pamięci). Sam na poważnie w OoT zaciąłem się tylko dwa razy: raz w pomieszczeniu w Fire Temple gdzie nie sądziłem, że można tam doskoczyć, a wystarczyło tylko spróbować; drugi raz w Gerudo Fortress, gdzie dostałem jakiegoś zaćmienia umysłowego wskutek długich sesji grania i nie mogłem znaleźć czwartego gamonia, choć wystarczyło sobie narysować prostą mapkę a nie frustrować się. Mówisz "nowe Zeldy" - niestety kolejne 3D Zeldy są według mnie coraz łatwiejsze (albo po prostu ja robię się coraz starszy) zarówno jeśli chodzi o walkę, jak i o zagadki. W Majora's Mask owszem, jest jeszcze Stone Tower Temple, ale grając w MM już ma się doświadczenie z OoT, które uczy logicznego myślenia: rozglądasz się po pomieszczeniu, zauważasz punkty charakterystyczne, zastanawiasz się jak/co należy tam użyć, ze wskazaniem na item znaleziony w tym właśnie labiryncie. Zresztą zamierzam pokazać wszystkie 3D Zeldy na konsole stacjonarne (Skyward Sword wysłali mi dzisiaj zresztą), więc jeśli tylko wysiedzisz przy moich lp to sam zobaczysz.

1 komentarz


Rekomendowane komentarze

Później sam stwierdziłem, że tymi "nowymi Zeldami" to przesada. Jeśli odjąć sterowanie (które z każdą odsłoną coraz bardziej działa mi na nerwy), to nowe Zeldy są jednak łatwiejsze.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...