Poszukiwania Wpis opublikowany przez Kwad_rat Wrzesień 2, 2014 785 wyświetleń Share More sharing options... Obserwujący 0 Próby znalezienia odpowiedniego stylu graficznego dla małej, niezależnej gry RPG na urządzenia mobilne. 4 Zgłoś wpis
Piewca 498 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share Przy 4 zamęczyłbyś się nad detalami, choć wygląda naprawdę epicko. IMO poza nią najlepsze są 1,5 i może jeszcze 3. 1 Cytuj Link do komentarza
Kwad_rat 110 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share Przy 4 zamęczyłbyś się nad detalami, choć wygląda naprawdę epicko. IMO poza nią najlepsze są 1,5 i może jeszcze 3.Całe szczęście gra jest w 3D, dlatego były by to modele, z ręcznie malowaną texturą, więc nie było by to, aż tak straszne. Będę jeszcze rozmawiał, ze znajomym, dla którego to robię, bo myślałem nad czymś w miarę prostym, a ludzi przyciąga najbardziej styl z dużą ilością szczegółów. Z drugiej strony, projekt jest projektowany głównie na telefony komórkowe, a ekran jest w nich mały, więc tworzenie ultra szczegółowej grafiki może być zwyczajnie marnotrawstwem środków. Cytuj Link do komentarza
Sycho14 48 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share 1, lub 3. 4 jest zdecydowanie najlepsza, ale dla gry na konsole/pc. Gracze komórkowi nie przykładają tak dużej wagi do grafiki, tam musisz wybić się pomysłem na gameplay (bez obrazy, ale dla mnie rpg na komórki to marnowanie czasu, z ptakami, Raymanem, 2048 i tak nie wygrasz). Dobra, ale wybierając z tych dwóch, skoro piszesz o ręcznie rysowanych teksturach, to jednak 3 bo bije od niej taki cell-shading, 1 jest pomostem między dokładnością i kreskówkowością, co odbiera grafice jednak trochę stylu... 2, 5 i 6 według mnie idzie zbytnio w abstrakcję, do rpga takie podejście niezbyt pasuje... Pamiętaj tylko, że to moje skromne zdanie, a ja na grach znam się z pozycji gracza, a nie developera Cytuj Link do komentarza
Kwad_rat 110 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share 1, lub 3. 4 jest zdecydowanie najlepsza, ale dla gry na konsole/pc. Gracze komórkowi nie przykładają tak dużej wagi do grafiki, tam musisz wybić się pomysłem na gameplay (bez obrazy, ale dla mnie rpg na komórki to marnowanie czasu, z ptakami, Raymanem, 2048 i tak nie wygrasz). Dobra, ale wybierając z tych dwóch, skoro piszesz o ręcznie rysowanych teksturach, to jednak 3 bo bije od niej taki cell-shading, 1 jest pomostem między dokładnością i kreskówkowością, co odbiera grafice jednak trochę stylu... 2, 5 i 6 według mnie idzie zbytnio w abstrakcję, do rpga takie podejście niezbyt pasuje... Pamiętaj tylko, że to moje skromne zdanie, a ja na grach znam się z pozycji gracza, a nie developera Ogólnie, sam bym robił coś prostszego, jednak w pewnym sensie zostałem postawiony przez faktem dokonanym. Myślałem o oprawie będącej połączeniem modeli low poly, z tekturami przypominającymi gry 16- bitowe (parę kroków dalej jak minecraft). Choć i tak zastanawiam się, na ile będzie to widoczne na małym ekranie. Pewnie spróbuję zrobić jakiś model i zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Link do komentarza
Sergi 1090 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share Trójka, ew. szóstka. Gdyby szło o PC, najlepsza byłaby jedynka. Czwórka to masochizm, nadawałaby się na ilustracje, poza tym outline'y miejscami biją po oczach.W każdym razie grafiki zacne. Grałbym. Cytuj Link do komentarza
emqi 1664 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share IMO 5 najlepsze - trochę niecodzienny styl, wydaje się niedokładny, a jednocześnie ma całkiem sporo detali. 4 niby jeszcze lepsza, ale jak ktoś już wspomniał - to bez sensu. Zostaje jedynka, ale jest całkowicie zwyczajna, nuda. Reszta odpada. Cytuj Link do komentarza
hellghaasst 37 Napisano Wrzesień 2, 2014 Zgłoś Share 5 lub 3, ewentualnie jedynka, ale tam jest więcej detali. Cytuj Link do komentarza
rumbur 267 Napisano Wrzesień 3, 2014 Zgłoś Share Jeśli to na telefony - to wybierz 3, jeśli zdecydują się na wydanie gry na PC, to wybierz 4 albo 1. Cytuj Link do komentarza
8 komentarzy
Rekomendowane komentarze