Skocz do zawartości

Blog do Kwad_ratu

  • wpisy
    77
  • komentarzy
    412
  • wyświetleń
    60326

Poszukiwania


Kwad_rat

785 wyświetleń

drugaproba2.jpg

Próby znalezienia odpowiedniego stylu graficznego dla małej, niezależnej gry RPG na urządzenia mobilne.

8 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Przy 4 zamęczyłbyś się nad detalami, choć wygląda naprawdę epicko. IMO poza nią najlepsze są 1,5 i może jeszcze 3.

Całe szczęście gra jest w 3D, dlatego były by to modele, z ręcznie malowaną texturą, więc nie było by to, aż tak straszne. Będę jeszcze rozmawiał, ze znajomym, dla którego to robię, bo myślałem nad czymś w miarę prostym, a ludzi przyciąga najbardziej styl z dużą ilością szczegółów. Z drugiej strony, projekt jest projektowany głównie na telefony komórkowe, a ekran jest w nich mały, więc tworzenie ultra szczegółowej grafiki może być zwyczajnie marnotrawstwem środków.

Link do komentarza

1, lub 3. 4 jest zdecydowanie najlepsza, ale dla gry na konsole/pc. Gracze komórkowi nie przykładają tak dużej wagi do grafiki, tam musisz wybić się pomysłem na gameplay (bez obrazy, ale dla mnie rpg na komórki to marnowanie czasu, z ptakami, Raymanem, 2048 i tak nie wygrasz). Dobra, ale wybierając z tych dwóch, skoro piszesz o ręcznie rysowanych teksturach, to jednak 3 bo bije od niej taki cell-shading, 1 jest pomostem między dokładnością i kreskówkowością, co odbiera grafice jednak trochę stylu... 2, 5 i 6 według mnie idzie zbytnio w abstrakcję, do rpga takie podejście niezbyt pasuje... Pamiętaj tylko, że to moje skromne zdanie, a ja na grach znam się z pozycji gracza, a nie developera :)

Link do komentarza

1, lub 3. 4 jest zdecydowanie najlepsza, ale dla gry na konsole/pc. Gracze komórkowi nie przykładają tak dużej wagi do grafiki, tam musisz wybić się pomysłem na gameplay (bez obrazy, ale dla mnie rpg na komórki to marnowanie czasu, z ptakami, Raymanem, 2048 i tak nie wygrasz). Dobra, ale wybierając z tych dwóch, skoro piszesz o ręcznie rysowanych teksturach, to jednak 3 bo bije od niej taki cell-shading, 1 jest pomostem między dokładnością i kreskówkowością, co odbiera grafice jednak trochę stylu... 2, 5 i 6 według mnie idzie zbytnio w abstrakcję, do rpga takie podejście niezbyt pasuje... Pamiętaj tylko, że to moje skromne zdanie, a ja na grach znam się z pozycji gracza, a nie developera smile_prosty.gif

Ogólnie, sam bym robił coś prostszego, jednak w pewnym sensie zostałem postawiony przez faktem dokonanym. Myślałem o oprawie będącej połączeniem modeli low poly, z tekturami przypominającymi gry 16- bitowe (parę kroków dalej jak minecraft). Choć i tak zastanawiam się, na ile będzie to widoczne na małym ekranie. Pewnie spróbuję zrobić jakiś model i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Link do komentarza

Trójka, ew. szóstka. Gdyby szło o PC, najlepsza byłaby jedynka. Czwórka to masochizm, nadawałaby się na ilustracje, poza tym outline'y miejscami biją po oczach.

W każdym razie grafiki zacne. Grałbym.

Link do komentarza

IMO 5 najlepsze - trochę niecodzienny styl, wydaje się niedokładny, a jednocześnie ma całkiem sporo detali. 4 niby jeszcze lepsza, ale jak ktoś już wspomniał - to bez sensu. Zostaje jedynka, ale jest całkowicie zwyczajna, nuda. Reszta odpada.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...