Skocz do zawartości

>>>BLOG<<<

  • wpisy
    44
  • komentarzy
    323
  • wyświetleń
    48689

Kolejna p********a teoria spiskowa...


Zdrowy

503 wyświetleń

Ojej...

Tak dawno mnie tutaj nie było, że aż wcale (oczywiście według potencjalnego czytelnika tego wpisu...).

O czym by tu... BULLSHIT. Bywało się no-lifem tu i tam w internecie, obserwowało rozwój gier, rendererów, pod względem technicznym. sam połknąłem bakcyla i troche pobawiłem się paroma programami, grami i różnorakim wachlarzem "benchmarków", tylko po to by nacieszyć oczy "fotorealistyczną" grafiką. Wychodziły Crysisy, Unreale, Battlefieldy i ogólnie - wciąż widać ten graficzny przepych, wśród wiodących twórców gier, sprzedających nam bezwstydnie od 2 lat, niemalże ten sam szajs. Dlaczego szajs i co gorsza - bezwstydnie? Już wyjaśniam.

Olałem sprawę, wyrosłem z tego po prostu, lecz kilka dni temu, w nostalgii (językowi puryści, z góry mówię pa pa) za dawnym sobą, po dość długiej przerwie pokusiło mnie, by znów nachylić głowę i posłuchać co w trawie piszczy. Zdumiewający jest fakt, że to co "odkryłem" jest już przykryte grubą, dwuletnią warstwą internetowego kurzu, lecz moje znalezisko jest mimo to fenomenalne. Symulator "real-time path tracing", dla laików może brzmieć jak coś mało interesującego a dla "obeznanych" - po prostu mało wiarygodnie. Prostymi słowami - renderowanie w czasie rzeczywistym realistycznego oświetlenia, odbijającego się oraz pochłanianego przez powierzchnie. Pff?! Nuda... Sprawa jest jednak dosyć poważna. Crytek, DIce i cała reszta pseudo-pionierów współczesnego gamingu, próbuje nam zamydlić oczy NAJNOWSZYMI OSIĄGNIĘCIAMI w stylu "super extra nowy sposob cieniowania, odbicia generowane w czasie rzeczywistym, miliardy cząsteczek, fenomenalny post-processing!". To jest jakaś dziecinada, w obliczu cacka na które "natknąłem" się po nieprzespanej nocce. Nvidia, ATI, Intel dosłownie rzucają w nas chamsko coraz to nowszymi i droższymi kartami i procesorami, które udzwigną te next genowe rozwiązania a teraz widzę, że to wszystko jest po prostu jakąś komercyjną farsą bo rozwiązanie jest proste - Globalne, realistyczne oświetlenie a nie tona filtrów które rozmyją niedociągnięcia graficzne wynikajace z topornego lampkowania otoczenia w grach za które każdy z wyżej wymienionych winien się wstydzić... Dlaczego nikt nie przyłoży się do właściwego rozwiązania wszystkich tych problemów? Generuje sie za to mase zamulajacego komputery szajsu...

Dolary?

Dolary

:>

Sami rzućcie okiem...

Polecam również lekturę na temat raytracingu samego w sobie :)

Wyżaliłem się, idę schować się za powiekami. A Wy możecie poklepać mnie po wirtualnych pleckach komentarzami ^^ Nara.

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...