Jump to content

Ta od dram

  • entries
    14
  • comments
    182
  • views
    18,505


16 Comments


Recommended Comments

Operowanie na pikselach to nie dla mnie - bardziej odpowiadają mi bryły i warstwy - ale rysunek wyszedł ci bardzo dobry. W każdym razie mnie się podoba.

Share this comment


Link to comment

@Kindziol, Zoldu - dokładniej to nieulepszona wersja Zabójcy, czyli Zwiadowca (Scout). Praca na dA ma nieco mylący tytuł.

@StealthBastard - demake HoMM5 istnieje, nazywa się HoMM2/3.

Nah, żartuję. Na powstanie tego małego sprite'a złożyły się długie sesje grania w Clash of Heroes (stąd podobny styl graficzny - choć ludziki z CoH robiono nieco inną techniką, przypuszczalnie namalowano duży sprite w Fotoszopie, przeskalowano go do mniejszej rozdzielczości i zalano tło różowym wypełnieniem) i myśl o tym, jak wyglądałby Loch z piątki w CoH. Demake'u H5 nie zrobię, brak mi zdolności programistycznych i graficznych - baza sprite'a powstała na jednej warstwie, więc rozbicie jej na poszczególne kończyny, przerysowywanie na kolejne warstwy i w końcu dodanie płynnych animacji... jest możliwe, jednak a) zajmie trzy razy więcej czasu, b) wywoła festiwal urw, c) nie wyjdzie spod mojej myszy, bo nie umiem animować.

Sam sprite jest nieco zmieniony względem concept-artu, który posłużył mi jako wzór oraz wyglądu jednostki w grze - usunęłam, hmm, kieszonki nauszne z kaptura (zamiast nich są dziury na uszy, bardziej w stylu Wielkich Łowczych/Mistycznych Łuczników z Sylvanu)) i narysowałam sztylet/nóż identyczny z concept-artem (szerszy jelec, broń przypasana u boku - w grze Scout trzyma ją w dłoni, a jelec ma postać kwadratowej płytki przypominającej raczej tsubę katany niż jelec "zachodniego" miecza). Znaczki na płaszczu są identyczne i z concept-artem, i z grą.

W tej chwili pracuję jeszcze nad Assasinem i Stalkerem (Zabójcą i Prześladowcą). Nie wiem, czy zrobię całą serię takich sprite'ów, bo to dość pracochłonna robota, a nie opanowałam do końca sposobu na szybkie rysowanie takich grafik. Nie chcę też, by wszystkie jednostki były robione według jednego wzoru (jak w grze - ulepszenia powstają na bazie oryginału, jednak poszczególne jednostki mają różne modele), a nie umiem np. rysować dwunożnych jaszczurów czy smoków.

Nawet jeśli szarpnę się i jednak zrobię pixel-arty wszystkich jednostek Lochu, to ich projekty minimalnie się zmienią (np. Blood Fury dostanie coś bardziej zakrywającego, niż skórzany kaftanik do połowy cycków). Ot, takie poprawianie po grafikach Nivalu (którzy mimo wszystko odwalili niezłą robotę, ale miejscami im tak troszkę... nie wyszło).

  • Upvote 1

Share this comment


Link to comment

>Blood Fury dostanie coś bardziej zakrywającego

>niż skórzany kaftanik do połowy cycków

>I skrócę jej cholewy butów

>I skasuję obcasy

tumblr_m6nf0r5edN1rxevt4o1_400.jpg

Share this comment


Link to comment

Serio, jak ta laska biega na obcasach? I w skórzanych cholewach do połowy uda? Nie jest jej może zimno w tych wilgotnych, zatęchłych podziemiach?

Share this comment


Link to comment

Ylfin. Ale to tylko obrazek...

Kulturkampf nie zna ograniczeń ni umiaru!

Osobiście czekam na Blood Sisters biegające w sweterku, dżinsach i tenisówkach. Ylthin, make it happen.

Share this comment


Link to comment

Blood Fury to nie jest osoba, tylko jednostka w grze komputerowej, która ogółem nie stara się być realistyczna. Dlatego dodano jej atrybuty, które mają kojarzyć się z określonym archetypem postaci, w tym wypadku z "uwodzicielską zabójczynią", czyli właśnie jakieś obcasy, dekolty, duże cycki, wysokie buty, dużo ostrzy i ostrych krawędzi (so edgy!). Należy spojrzeć na to bardziej pod tym kątem, a nie realizmu, bo wtedy to lepiej się zastanowić nad tym, jak wielotonowy smok unosi się na tak małych skrzydłach. Szczególnie, jeśli normalnie żyje pod ziemią.

Share this comment


Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...