I Drużyny
1.1 Drużyny mogą liczyć 5 osób.
1.2 Skład drużyny musi być stały przez cały przebieg turnieju. Nagrody zostaną przyznane 5 osobom widniejącym w zgłoszeniu.
1.3 Kapitan drużyny musi być zarejestrowanym użytkownikiem Forum Actionum.
1.4 Drużynę rejestruje kapitan poprzez podanie nazwy drużyny oraz nicku Steam każdego członka. Osoba rejestrująca staje się domyślnie kapitanem.
1.5 W przypadku, gdy jeden z członków drużyny nie może z jakichś przyczyn wziąć udziału w meczu może zostać zastąpiony przez innego gracza po wcześniejszej konsultacji z organizatorami.
1.6 Nagrody bezpłatnie wysyłane będą tylko na terenie Polski, ewentualni zwycięzcy mieszkający za granicą proszeni będą o kontakt z organizatorami w celu ustalenia satysfakcjonującego obie strony rozwiązania.
II Struktura turnieju
2.1 W turniej wezmą udział maksymalnie 64 drużyny, decydująca jest kolejność zgłoszeń.
2.2 Początkowe umiejscowienie na drzewku turniejowym jest losowe.
2.3 Dwie najlepsze drużyny z każdej grupy kwalifikacyjnej (fazy grupowej) umieszczone zostaną w kolejno pierwszym i drugim koszyku. Pary 1/16 finału będą zawierały po jednej drużynie z każdego koszyka. W jednej parze nie mogę znaleźć się drużyny pochodzące z tej samej grupy.
2.4 Faza pucharowa rozegrana zostanie w systemie best-of-3.
2.5 Przez sponsora, firmę Muve.pl, nagradzane są drużyny biorące udział w finale.
III Faza grupowa:
3.1 W fazie grupowej wezmą udział maksymalnie 64 drużyny podzielone na 16 grup po 4 teamy w każdej grupie.
3.2 Drużyny zostaną przydzielone do grup losowo.
3.3 Każda drużyna z każdą w grupie gra 2 mecze (w sumie 6 meczów).
3.4 Każdy wygrany mecz daje drużynie 1 punkt.
3.5 Dwie drużyny które zbiorą najwięcej punktów awansują do turnieju głównego.
3.6 W przypadku remisu punktowego o kolejności w grupie decyduje:
a) wynik bezpośredniego dwumeczu
b) w przypadku remisu w dwumeczu rozegrany zostanie dodatkowy mecz
IV Terminy
4.1 Turniej rozgrywany jest w dniach 26 marca - 13 kwietnia, faza grupowa i mecze 1/16 finału trwają od środy 26 marca. Faza pucharowa rozegrana zostanie w weekend 11-13 kwietnia.
4.2 Jeśli któraś z drużyn nie jest w stanie stawić się na mecz w wyznaczonym z góry terminie musi poinformować o tym zarówno drużynę przeciwną jak i organizatora. Wtedy trzy strony wspólnie ustalają inny termin w tym samym tygodniu rozgrywkowym.
4.3 Jeśli jedna z drużyn nie stawi się na mecz w wyznaczonym terminie bez wcześniejszego podania przyczyny oddaje go walkowerem.
4.4 Jeśli mecz nie zostanie rozegrany w określonym tygodniu rozgrywkowym z winy jednej z drużyn ogłaszany jest walkower.
4.5 Jeśli mecz nie zostanie rozegrany i nie można jednoznacznie wskazać winnego nastąpi obustronny walkower.
4.6 Wszystkie spory rozstrzygane będą wyłącznie na podstawie screenów i logów.
V Mecze
5.1 Mecze rozgrywane są na serwerze europejskim.
5.2 Mecze powinny być rozgrywane w trybie Captains Mode.
5.3 Przynajmniej jedna osoba z biorących udział w meczu musi wrzucić do odpowiedniego tematu screen z ekranu tworzenia gry prezentujący picki i bany.
5.4 Po zakończonym meczu należy również zrobić screen ekranu pomeczowego i umieścić go w odpowiednim temacie.
5.5 Jeśli drużyna przedstawi dowody (w postaci screenów/zapisów wideo) że przeciwnicy oszukiwali (w drużynie grał niezarejestrowany gracz itp.) może być to podstawa do walkowera lub nawet dyskwalifikacji.
VI Disconnect
6.0 Jeśli system automatycznej pauzy zawiedzie:
6.1 W przypadku gdy informacja, że któryś z graczy rozłączył się pojawi się przed piątą minutą gry i przed pierwszą krwią gra jest przerywana i powtarzana.
6.2 Jeśli jedna z drużyn poinformuje przeciwników, że jeden z ich graczy ma problemy przed piątą minutą/pierwszą krwią mecz również musi być powtórzony.
6.3 Jeśli minęło pięć minut meczu lub padła pierwsza krew drużyna z rozłączonym graczem może prosić o przerwanie meczu i powtórzenie od zera ale przeciwnik nie musi się zgodzić.
6.4 Powtarzane mecze rozgrywane są z dokładnie tym samym układem drużyny w trybie all pick.
6.5 W przypadku wydarzeń losowych mecz może być przerwany za zgodą obu drużyn i rozegrany w innym terminie, należy jednak o tym poinformować organizatora, najlepiej przedstawiając screeny.
Osobą podejmującymi decyzję w sytuacjach spornych, lub w sytuacjach nieuwzględnionych w regulaminie są użytkownik Forum Actionum: Gofer.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia.