Jump to content

>imblyign

  • entries
    82
  • comments
    520
  • views
    53,731


36 Comments


Recommended Comments



Also. it doesn't really look like Doom on this gameplay

But of course, you can't aim vertically in Doom

HOW STUPID OF ME

Even the music is the same

Kevin Schilder != Bobby Prince

And the boss fights look awful.

ur awful lol

Share this comment


Link to comment

sedinus przestań mieć fantastyczny akcent

i przestań pokazywać mi gry gdy nie mam pieniędzy

a poza tym wygląda toto jak Quake (tempo, układ map) ze ScoreDoom (punktacja, combo). Ale ma własny feel, co mnie cieszy.

Muzak bardzo w stylu Prince'a (nie, nie tego od "Purple Rain"). Pomijając syntezatorowe dźwięki a'la nawiedzony dom w wesołym miasteczku, perkusja i gitara są niemal przeklejone z

. Bobby widać jeszcze trzyma płyty z czasów współpracy z id :]

Share this comment


Link to comment
But of course, you can't aim vertically in Doom

Miałem na myśli pokazany feel broni, to, że większość mapy jechałeś melee, to, że wrogowie bezradnie kręcą się jak do nich podejść, albo ich pattern to ślamazarne ruszanie się na boki, a także tempo ruchu mobów i gracza.

P.S. Denial is a river in Egypt 8).

Share this comment


Link to comment

Shotty, pistolet i piącha w dumie (Czy topór, single/double shotty w kfaku) też nie należały do broni, których się przyjemnie używało - zaraz przełączałeś się na SNG/RL/GL. W dalszych poziomach znajdzie się jeszcze pulsar (Plasma gun na którego pociski oddziałuje grawitacja) i bazooka (take a guess). W planach jest railgun i Wielka Egzotyczna Przepakowana Giwera Do Której Nigdy Nie Będziesz Miał Amunicji i Użyjesz Tylko Na Bossach?. Większość mapy jechałem melee, bo to były score attack i time attack, a ja Metroplex znam już jak własną kieszeń i wiem, jakiej broni użyć by jak najszybciej przejść ją na 100%.

wrogowie bezradnie kręcą się jak do nich podejść, albo ich pattern to ślamazarne ruszanie się na boki, także tempo ruchu mobów i gracza.

Proponuję odpalić Dooma/Kłaka i obadać, jak zachowują się przeciwnicy i gracz 8)

Share this comment


Link to comment
Shotty, pistolet i piącha w dumie (Czy topór, single/double shotty w kfaku) też nie należały do broni, których się przyjemnie używało - zaraz przełączałeś się na SNG/RL/GL.

Pistolet i strzelby quakeowe, zgoda, ale od strzelby z Dooma 1 wara >B(

(Plasma gun na którego pociski oddziałuje grawitacja)

Pamiętając railgun z System Shock, dziękuję postoję.

Proponuję odpalić Dooma/Kłaka i obadać, jak zachowują się przeciwnicy i gracz

Obejrzałem filmik jeszcze raz i o ile ruch gracza jest faktycznie bardzo doomowaty in plus, potwory ruszają się już quake'owo, czyli słabo, albo Hexenowo (pająki, nawet identyczny wróg jak tam), czyli nawet gorzej.

Wymieniaj się z tym.

Share this comment


Link to comment

ale od strzelby z Dooma 1 wara >B(

Zwykła szczelba jest suaba. Dwururka - orgasmgun. 8)

potwory ruszają się już quake'owo, czyli słabo, albo Hexenowo

Przeciwnicy zachowują się fatalnie.

Zachowują się niemal identycznie jak przeciwnicy z Dooma/DN3D (Radzę przyjrzeć się AI Octabrainów, które często mają brainfarty) czy nawet ostatniego Serious Sama. Problem leży w trzech rzeczach - sztywnych animacjach (przez co przeciwnicy wydają się jeszcze głupsi), AI za którym stoi bodaj jeden człowiek oraz mojej osobie, która (pardon fanfaronadę) jest nieco lepsza w FPS-y od przeciętnego Kowalskiego.

No i ogólnie to tylko pierwszy level, więc w założeniu jest prostszy, w końcu ma służyć jako wprowadzenie. Pierwsze poziomy Dooma/Quake'a też są EZPZ w porównaniu z tym, co jest po nich. Na drugej mapie gra zabiera ci dmuchane kółko i w zamian dostajesz kawał żelbetu z karteczką "lol radź se" 8)

edit: forume ucięło komentarz przy zapisywaniu, elo

Share this comment


Link to comment

Sed, przehajpowałeś. Patrząc na gameplay to ten cały wrack jest niczym wybitym, a ty nakręcałeś mnie tak, że spodziewałem się mesjasza.

Ale jeszcze go nie skreśliłem z listy. Jeśli dostanę railguna i więcej przeciwników na ekranie to będzie to wystarczająco dużo, by uczynić mnie szczęśliwym.

Shotty, pistolet i piącha w dumie (Czy topór, single/double shotty w kfaku) też nie należały do broni, których się przyjemnie używało

>Shotty w dumie

>nie używało się przyjemnie

AHAHAHAKJFSJAKJFHNJKASBHGJKBASNDBSAFJKASVBHDFHSA

Share this comment


Link to comment

Sed, przehajpowałeś. Patrząc na gameplay to ten cały wrack jest niczym wybitym, a ty nakręcałeś mnie tak, że spodziewałem się mesjasza.

>wybitym

TO

JEST

PIERWSZY

LEVEL

oslo

Ale jeszcze go nie skreśliłem z listy. Jeśli dostanę railguna i więcej przeciwników na ekranie to będzie to wystarczająco dużo, by uczynić mnie szczęśliwym.

W drugim levelu masz 221 przeciwników. Mało? Fine, you asked for it, nagram E1M6, gdzie jest ich cały legion. B| Następny update za 5 dni, zobaczymy co przyniesie. Geez.

Btw - pokaż mi oldschoolowe arcade shootery wydane na przestrzeni ostatnich 10 lat, które nie były rehashami/remake'ami. Painkiller, Serious Sam 2 (ugh) nowy Shadow Warrior (powiedzmy) Wrack, koniec. SS3 by się załapał, gdyby nie ubrązowienie palety barw, nudne otoczenie, reloading, cutscenki i inny modern garbage.

2004 był 10 lat temu

>Shotty w dumie

>nie używało się przyjemnie

AHAHAHAKJFSJAKJFHNJKASBHGJKBASNDBSAFJKASVBHDFHSA

>masz single shotty

>znajdujesz dwururkę

what is a single shotty, I CANT HEAR YOU OVER THE SOUND OF MY TWO BARRELS

>inb4 w dumie1 nie było dwururki

TAK WIEM

edit: forume stop, nie ucinej komentarzy

Share this comment


Link to comment
TO JEST PIERWSZY LEVEL

Nobody gives a fuk. Czasy się zmieniły, design gier też. Nie szkodzi, że ta gra próbuje naśladować klasyki, powinna również brać przykład z modern gejmingu kiedy wniósł on coś dobrego.

Pierwszy level ma być stosunkowo prosty ale też chwycić za jądra i nie puszczać. Jak prolog w metal gear rising. Pierwszy level we wracku jest nudny i tyle. Trzeba było nagrać od razu gejmplej z E1M2.

W drugim masz 221 przeciwników. Mało? Fine, you asked for it, nagram E1M6, gdzie jest ich cały legion. B|

Do et.

what is a single shotty, I CANT HEAR YOU OVER THE SOUND OF MY TWO BARRELS

Jokes on you, zwykły shotty czasami się przydawał bo miał mniejszy spred i większy zasięg. Ofkorz SSG to i tak perfekcja.

Btw, jak dla mnie doomy mogłyby mieć tylko SSG i SG.

>wybitym

Gimme a break. It's not my fault. Cholerna autokorekta.

  • Upvote 2

Share this comment


Link to comment

Quad ma moment, tfu, szpicę. Jak chcesz zainteresować ludzi grą, to nie rób filmiku z pierwszego poziomu, no chyba że jest jakiś megapowalający i zrywający kask.

P.S. Wrackowy nie jest.

Share this comment


Link to comment

P.P.S. Czytam komentarze i teraz w głowie mam na autoplayu demo grające w tle menu Quake 1. Strzelba, strzelba, jęk zombie, odbijający się granat... Kurde, to było udźwiękowienie.

Share this comment


Link to comment

Ej, i mów więcej, bo tak to w środku jakoś cicho się zrobiło. Rozumiem, że doceniamy sound design itp., ale mimo wszystko trochę więcej dynamiki by było.

Share this comment


Link to comment

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...