Nazwa modyfikacji: Kingdoms Grand Campaign Mod
Wersja: 4.3
Dostępne wersje językowe: taka na jaką wersję instalujemy + nowe elementy po angielsku
Opis modyfikacji
Dzisiaj krótko bo i modyfikacja niezbyt rozbudowana. Najprościej rzecz ujmując jest to połączenie wszystkich kampanii Kingdoms oraz podstawowego Medievala 2 w jedną spójną całość na mapie Europy. Możemy więc doprowadzić do egipskiego odkrycia Nowego Świata, inwazji Majów na Europę czy też Krzyżaków w Ziemi Świętej. Zawiera jednak kilka nowych elementów. Do nowości należą:
- kilka nowych,
- autorskich jednostek,
- nowe eventy,
- nowe cechy(np. Król Polski, co daje +2 do dowodzenia),
- dodatkowe prowincje,
- muzułmańskie księżniczki,
- poprawienie AI podczas bitew,
- nowe ekrany ładowania i wiele pomniejszych, kosmetycznych dodatków.
Modyfikacja jest więc skierowana głównie do fanów "czystego" Medievala 2, którzy chcieliby zagrać frakcjami z dodatków.
Linki do pobrania i instrukcja instalacji:
GRA MOŻE NIE DZIAŁAĆ U NIEKTÓRYCH UŻYTKOWNIKÓW Z WERSJĄ STEAM MEDIEVAL 2 TOTAL WAR, TWÓRCA MODA PRZEPRASZA ALE NIE POTRAFIŁ TEGO NAPRAWIĆ
Rekomendowane jest wyłączenie antywirusa na czas pobierania, ponieważ może rozpoznać instalatory jak wirus.
Instalator powinien automatycznie wykryć nam ścieżkę. Poprawna ścieżka powinna wyglądać:
[lokalizacja Medieval 2] \mods\kingdoms_grand_campaign_mod
Instalujemy tam, gdzie znajduje się Kingdoms.exe czyli domyślnie główny folder Medieval 2.
Instalujemy tak jak wersję 3.0 opisaną powyżej.
Fix na crashe(link bezpośredni, wymaga konta na TWC)
Materiały dodatkowe: 1 2 3 Lets Play z Moda w wykonaniu HatiTheMenager alias Ragnarok
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia.