Jump to content
  • entries
    133
  • comments
    816
  • views
    103,861

Skan recenzji "pierwszego" pełniaka w CDA 8/2013

Sign in to follow this  
8azyliszek

845 views

Tak ogólnie, to luksus nie jest. Może nie tyle w recenzji Huta z CDA 8/11 który był dość wyrozumiały, ale słowa Berlina jakoś do mnie bardziej przemawiają.

http://www.cdaction.pl/news-22132/by-the-way-from-dust-czyli-z-prochu-powstales-wiec-sie-otrzep.html

Nie ma tam lukrowania i rozstrzygania wątpliwości na korzyść "oskarżonego". Szkoda, że CDA nie daje rady wyciągnąć Black & White(k) na cover. Zresztą kto odpali, sam wyrobi sobie opinie nt pełniaków.

Ogólnie IMHO słabo. Jedynie JA się wybija, choć to też jest gra głównie dla maniaków. Zobaczymy jaki będzie poziom tekstów w nowym numerze.

Sign in to follow this  


9 Comments


Recommended Comments

@Soaps

Jeśli chodzi o mnie, to jak już wiele razy pisałem sporą część klimatu i ulubionych przeze mnie tekstów i działów wycięto od lutego 2010. Po co więc przepłacać za pismo które samo się odcięło od starych czytelników, w poszukiwaniu nowych? I jak pokazują ciągłe wyniki sprzedaży prawdziwych, stałych czytelników CDA ma tylko 76-80 tyś (i to już od 5 lat). To się wydawnictwu i redakcji nie podoba (za mało) i ciągle goni za casualami, próbując ich przyciągnąć właśnie lepszym coverem. A ci kupią jeden, dwa numery a potem przestają, jak cover bywa gorszy. I wszyscy się dziwią dlaczego sprzedaż CDA waha się albo spada :/. Decydenci sami są sobie winni - jak raz się dało Mass Efect, Sniper Ghost Warrior czy DMC4 a zaraz potem dostajemy grę typu Joly Rover czy Magicka, to niedzielniacy nie rozumieją, że CDA nie ma kasy ani możliwości dawać prawdziwe hity w każdym numerze. IMHO tym właśnie sposobem zamiast zachęconych coraz więcej ludzi jest zrażanych do stałego kupowania CDA. Dziś brakuje tej lojalności co kiedyś (oczywiście poza tymi czynnikami że prasa drukowana umiera, że ludzie mniej czytają itp. itd.).

Właśnie teraz przeczytałem w temacie o pełnych wersjach do CDA 8/13, aluzję Smugglera, że w CDA 9/13 będzie jakaś głośniejsza gra. Tym bardziej - po co mam kupować teraz, kupię za miesiąc jak dadzą coś lepszego. Jestem ciekaw jakie będą wyniki sprzedaży po rekordowym CDA 4/13 (115 tyś). Sięgnięcie do milionowej społeczności graczy WoT to był strzał w 10-tkę. Ale na stałe to są liczby nie do utrzymania, bo choćby obecny cover, bez hitów i/lub kodów jest słaby.

Share this comment


Link to comment

Loooool

"Hmm, myślałem, że to treść jest najważniejsza, ale najwyraźniej się nie znam."

A żebyś wiedział, że to, co na płytach, przeważa o sprzedaży pisma. Taki pogląd "kupuję dla treści" ma tylko część czytelników. Druga część patrzy najpierw jakie są pełniaki, dopiero potem kupuje/nie kupuje. Myślałem, że już dawno temu każdy to pojął. Ale, jak widzę, źle myślałem.

Spójrz jak się sprzedał numer z goldem do Worl of Tanks. Jasne, większość oczywiście kupiła ten numer dla tekstu. Tak bardzo byli tekstami podjarani, że niektórzy nawet kilka numerów kupili...

Kupowanie-CDA-dla-tekstów... To po co płytki dołączają? tongue_prosty.gif

Żeby uzasadnić wysoką cenę. biggrin_prosty.gif Co z tego, że na tych płytkach tylko przygodówki są. smile_prosty.gif

Ale ja lubię przygodówki. tongue_prosty.gif Jak jest jakaś przygodówka w CDA, to kupuję bez zastanowienia. biggrin_prosty.gif

Widzicie - CDA daje przygodówki na coverze, Silent Bob kupuje takie numery, więc potem znowu są przygodówki w CDA. Błędne koło :P:D:)

Oł jeee. To przeze mnie. Haha!

Nie no, ja kupuję dla treści. Kilkadziesiąt egzemplarzy. Bo tak mi się ta treść podoba. :) A przygodówki traktuję jako dodatek... Naprawdę, po co mi płytki, rzucam je w kąt pokoju i niech leżą. :P Po co one komu?! :D

Share this comment


Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...