Skocz do zawartości

DaverixBlog

  • wpisy
    3
  • komentarzy
    8
  • wyświetleń
    3722

Battlefield 3 - poradnik dla nowych graczy cz.2 Technik i Szturmowiec


Daverix

1556 wyświetleń

Miało być o Walce w Zwarciu, ale na obecną chwilę nie chce mi się o niej pisać, więc przedstawię wam zamiast tego klasy Technika i Szturmowca

Szturmowiec - klasa o najlepszej skuteczności w otwartej walce, uniwersalna, świetna do gry objective i na małe, pozbawione pojazdów mapy (WWZ). Grając nią zdobędziemy dużą ilość pkt. za podnoszenie ciężko rannych i leczenie sojuszników apteczkami. Praktycznie bezradna przeciwko pojazdom(ok można spróbować granatnikiem, ale lepiej to zostawić wsparciu i technikom), najlepiej się sprawdza na pierwszej lini walk dzięki swoim gadżetom. Jest najlepszą klasą dla początkujących .

Broń: karabiny szturmowe - 8/10

Gadżety:

Apteczka-leczy ciebie i sojuszników, ale także wrogów, niezastąpiona podczas dłuższej walki - 8,5/10

Defibrylator-wskrzesza zabitych,może być użyty jako broń, mały zasięg, dużo pkt. za używanie-9/10

M26-podlufowa lub odzielnie używana strzelba, różne rodzaje ammunicji,zwiększa nasz arsenał o dodatkową, świetną w CQB broń, mała szybkostrzelność, zamontowana pod lufą może świetnie zastąpić rolę pistoletu po wystrzelaniu ammunicji z karabinu,to tylko zwykła, przeciwpiechotna broń 7/10

Granatnik- jedyna broń skuteczna przeciwko pojazdom, różne rodzaje ammunicji,słabe obrażenia obszarowe, rzadko zabija na 1 strzał, nie wiem dlaczego wiele serwerów tego zabrania, dobre na camperów- 5/10

Technik - najbardziej powiązana z pojazdami klasa, najlepsza jeżeli ich używamy, troche trudno się nią gra, ponieważ walka piechociarz vs. pojazd jest nierówna, a chwila nieuwagi oznacza śmierć. Naszym zadaniem jest niszczenie pojazdów wroga i naprawianie swoich. Walki zazwyczaj toczą się w okolicy pojazdów, na krótki dystans, często między załogami pojazdów, często też używany jest do szturmowania dlatego że posiada wyrzutnię rakiet. Moja ulubina klasa zarówno pod względem broni jak i gadzetów. Klasaa dobra na wszystkie mapy z pojazdami, a na tych bez dobrze może zastąpić szturmowca. Klasa dobra na wszystkie mapy i tryby

Broń-karabinki-9/10

Gadżety

RPG/SWAM - niekierowana wyrzutnia rakiet, dobra zaróno przeciwko piechocie jaki i pojazdom, pociski opadają, mała celność na daleki dystans, możliwość torowania własnych ścieżek np. przez ściany, w czołgi trzeba wytrzelić wiele pocisków 7,5/10

IGLA/Stinger- wyrzutnie plot., naprowadzane, krótki czas i mały zasięg namierzania, trafienie zawsze da nam wiele pkt., da się zmylić flarami i ecm 8/10

Javelin- naprowadzana wyrzutnia pocisków ziemia-ziemia, gdzy któś namierzy cel laserem możemy atakować lotnictwo i zadawać większe obrażenia pojazdom naziemnym, mało ammunicji, słabe gdy pojazd wroga jest blisko 7,5/10

Miny ppanc.- rozstawiane miny wybuchają gdy najedzie na nie wrogi pojazd, zostają po naszej śmierci, a nawet po zmianie klasy, gzy ustawimy kilka obok siebie każdy pojazd który na nie wjedzie zostanie zniszczony(2 miny zniszczą nawet czołg), a załoga zginie, daje b.dużo pkt., za każdym razem trzeba od nowa ustawiać, 6 min może dać nawe 3 zniszczenia pojazdów,100% skuteczności 10/10

Palnik- możemy nim naprawiać własne pojazdy, oraz niszczyć pojazdy wroga, możliwość użycia jako broń, mały zasięg, przegrzewa się - 8/10

Robot saperski- "TYM SIĘ NIE DA JEŹDZIĆ!!!" - reakcja większości graczy na robota saperskiego, tak jest naprawdę, ale ten robot ma też kilka zalet: to tak naprawde palnik na kółkach, nie przegrzewa się 3/10 (6/10 jeśli umiesz jeździć)

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...