Jump to content
  • entries
    5
  • comments
    67
  • views
    6,387

Plus i minus - Hitman Absolution


SanchoPansa

1,476 views

Ocena: 5/10

Minus:

- nielogiczny system przebrań, który udaje logiczny

- nie można strzelac z jednego Silverballera, tylko dwa naraz i już! (mój błąd, nie wiedziałem)

- nie można modyfikowac broni, ani wybierac jej prze misją

- checkopinty ożywiają strażników, cele i w ogóle restartują poziom

- "Magiczne drzwi". Zupełnie nielogiczny układ poziomów - na jednej arenie robimy rozpierdziel z ciężkiej broni, przechodzimy przez drzwi (krótki loading) i już możemy działac po cichu - nikt nic nie słyszał

- nie można samemu zamknąc drzwi, ani nawet zerknąc przez dziurkę

- liniowe etapy

- poziomy trudności

- słaba fabuła

- niektóre etapy są nużące i słabo wykonane

Plus:

+ ładna grafika

+ strzelanie bardziej przyjemne, niż w poprzednich częściach (ale to wciąż kiepski shooter)

+ kilka etapów ma klimat starego hitmana

+ dobry pomysł na przedstawienie fabuły i ogólny zamysł

Początkowo oszukiwałem się, że ta gra jest słodka. Niestety tak nie jest. Blood Money i Silent Assasin przeszedłem chyba 4 razy, na różne sposoby. Do tej, jako do całości, już nigdy nie wrócę.

A teraz coś związanego z Pratchettem:

10 Comments


Recommended Comments

sad_prosty.gif

I tak mi nie wejdzie.

Bloodmoney trzymam na swoim komputerze i co jakiś czas (np. wczoraj, o) przechodzę pojedyńcze misje. Tej grze strasznie by sie przydał edytor poziomów, Hitman byłby przesławny a grywalność BM byłaby Nieskończona i w ogóle.

PS: hit_mal_1.jpg?mduld3

643.jpg

  • Upvote 3
Link to comment

Ogólnie to wszystko ok, ale z ciekawości spytam:

"- checkopinty ożywiają strażników, cele i w ogóle restartują poziomie

W jakiej grze checkpointy działają inaczej? Gdyby tak było, byłyby jeszcze bardziej idiotyczne, niż te z minusa...bo po cholerę miałbym przechodzić znowu przez pusty poziom? Równie dobrze postać mogłaby wstać od razu w miejscu zgonu i udawać nieśmiertelną.

Link to comment

Nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi, ale i tak odpowiem. W tej grze nie zabija się zazwyczaj wszystkich jak leci, więc poziomy nie byłyby puste. Często mamy więcej niż jeden cel. Załóżmy, że zabijasz jeden, idziesz przez pół mapki, zabijasz drugi, zaliczacz checkpint i idziesz do trzeciego. Niestety po drodze giniesz. Zaczynasz od czekpointa, ale 2 poprzednie cele odżywają. Dla mnie to bez sensu. Wolałbym normalne zapisy.

  • Upvote 1
Link to comment

aaa...no to w takim razie faktycznie do bani i nie wiadomo po cholerę to to jest. No cóż...napalony na grę byłem, ale po sporej liczbie recenzji uznałem, że jednak to chyba nie to.

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...