Jump to content

The Ring

  • entries
    37
  • comments
    73
  • views
    22,345

g(r)adki! Odcinek trzeci!


Elesshar

384 views

 Share

proba1.png


Po malutkim poślizgu wracamy w 1/2 przeziębieni, ale jak zwykle skorzy do uszczypliwości w stosunku do twórców gier i ich dzieł. W 3 odcinku mówimy o:
- najnowszej odsłonie serii FIFA 12,
- powrocie Maksymiliana Bólu,
- smakowitym, ale odgrzewanym jednak kotlecie od Blizzarda,
- starych, ale wciąż jarych CoDach i grach w klimatach II WŚ,
- EPIC failu BulletStorma,
- plusach i minusach cyfrowej dystrybucji,
- jak zwykle o Wiedźminie 2 (nie potrafimy o nim nie mówić).

KLIKNIJ TUTAJ BY WYSŁUCHAĆ TRZECIEGO ODCINKA G?ADEK


PS: PODZIĘKOWANIA ZA LOGO DLA FANATYKO :)
 Share

10 Comments


Recommended Comments

Później posłucham może, ale nie rozumiem, dlaczego Bulletstorm zaliczył epic fail. Świetna, innowacyjna gra z takim sobie multi, jednak kampania jest rewelacyjna.

A że ludzie wolą shit od innowacji, to już inna sprawa.

Link to comment

Dokładnie, tak jak napisał Elesshar, gra jest świetna, ale uznałem, że to świetna gra słów: Epic fail, wszak PCF zrobiło tą grę pod skrzydłami Epic Games. Ponadto jednak można tu mówić o failu finansowym, bo coś nie zadziałało mimo tego, że gra jest świeża i byłą szeroko i głośno reklamowana.

Link to comment
Ponadto jednak można tu mówić o failu finansowym, bo coś nie zadziałało mimo tego, że gra jest świeża i byłą szeroko i głośno reklamowana.

Tak, zaledwie się zwróciła, wielka klęska.

EA, KIEDY STUDIO PRZYNOSI STRATY, ZAMYKA JE. A z PCF jest nawet zadowolony, czyli nie jest tak źle.

Link to comment

@up

Fakt, jest zaledwie wydawcą. Ale o BS się nie kwasił, zrywając współpracę. A gra się zwróciła, a do tej pory zapewne przyniósła jakiś zysk. Tyle że, o ile wiem, nie przekroczyła 2-3 milionów, o których Chmielarz mówił że OSOBIŚCIE w to celuje.

Link to comment

@Drangir:

Ciekawe tylko, czy sprzedano te 2-3 mln po cenmie premierowej, czy dopiero po zniżce. Zauważ ile osób rzuciło się na BS dopiero po wprowadzeniu go do EA Classics. To ma przecież kluczowe znaczenie.

Link to comment

Chmielarz za osobisty cel wyznaczył sobie 2-3 miliony, i z powodu nieosiągnięcia tego pułapu był niezadowolony, ale Dziennikarstwo Growe uznało to za PORAŻKĘ FINANSOWĄ studia/wydawcy, całkowicie bezpodstawnie. Ale to dane z miesiąca-dwóch po premierze. Sprzedaż teraz zapewne wzrosła, ale takich danych nikt nie publikuje (jeśli nie wyrywają stóp z butów)

o, znalazłem cytat

Sprzedaż poniżej 2 milionów egzemplarzy uznałbym za osobistą porażkę

EA czy Epic nie mówiło nic o pułapie jaki ich zadowoli. A już napisałem, że z BS niezadowoleni nie są. Tzn. ciągle mówimy o sprzedaży.

Link to comment

No dobra, ale sam Cliffy nie zaprzeczał, że nie jest zachwycony sprzedażą BS, więc o czym tu gadać... Toż Wiedźmin 2 sprzedał się juz w ponad 1mln egzemplarzy, a jest to gatunek znacznie mniej popularny niż FPS, w dodatku nie ma multi. Ponadto BS miał równoczesną premierę na trzech platformach, a W2 tylko na PC. Jest różnica?

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...