Skocz do zawartości
  • wpisy
    12
  • komentarzy
    51
  • wyświetleń
    35020

League of Legends - Vladimir - PORADNIK "Może wymienimy się hemoglobinką..."


GuziX

14817 wyświetleń

Dalej?  

24 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jesteście zainteresowani poradnikami do "League of Legends"

    • Tak
      20
    • Nie
      4
    • Jakiś inne niż tylko o Championach! podajcie w kometarzach jakie?
      0

Siemanko!

Drugi już poradnik dotyczący "League of Legends", tym razem przybliżę wam postać VLADIMIRA! Od teraz będę starał się bardziej klarownie układać poradniki.

Zaczynajmy więc...

"Może wymienimy się hemoglobinką..."

Vladimir jest to typowy Nuker, który równa z ziemią każdego w jeden na jeden oczywiście tylko wtedy jeśli umiecie nim grać. Idealnie nadaje się do team-fightów,dzięki dwóm AOE skill`s (umiejętnościom o działaniu obszarowym).

"Umiejętności"(skille)

CHCĘ NAPOMNIEĆ ŻE PRAKTYCZNIE WSZYSTKIE SKILLE VLADIMIRA SĄ OPARTE NA JEGO WŁASNYM ŻYCIU! NIE KORZYSTA Z MANY!

vladimirtransfusion.png"Vladimir Transfusion" - NAJWAŻNIEJSZY SKILL maxujemy go jako pierwszy, zadaje potężny DMG (ok. 400) przeciwnikowi (na 5 poziomy możemy go używać co 3 sekundy), na szczęście nie kosztuje nas NIC A NIC, ( BUAHAHAHAHA, o sorry XD). Działanie? Proste jak budowa cepa, mianowicie, zadaje DMG i leczy nas( leczenie może być zwiększony przez..."Vladimir Tides of Blood" oraz niektóre itemy.

vladimirtidesofblood.png"Vladimir Tides of Blood" - umiejętność o działaniu obszarowym, stackuje się do 4, z każdym kolejnym zwiększa heal który otrzymujemy z naszego najważniejszego skilla.

vladimirsanguinepool.png"Vladimir`s Sanguine Pool" - potocznie "kałuża lub plama"- dzięki niej możemy z łatwością uciec rozwścieczonym przeciwnikom, spowolnić uciekających. Kiedy jesteśmy przemienieni w "plamę" nie można nas zranić przez 2 sekundy, a przeciwnicy którzy są pod wpływem jej, są spowolnieni o 40 %.

vladimirhemoplague.png"Vladimir Hemoplague" - Ultimate działanie obszarowe, róbmy tak, aby od razu złapać w niego jak najwięcej przeciwników. po chwili wszyscy "zarażeni" przeciwnicy dostaną dość pokaźny DMG.

crismonpact.jpg"Crismon Pact" - Nasz skill pasywny jeden z najlepszych w grze. Za każde 40 ptk HP dostajemy 1 AP, a za każde 1 AP dostajemy 1,8 HP.To co dostajemy nie stakuje się razem!

"Summoners Spells"

ignite.png"Ignite" - Czyli podpalenie zadaje DMG, idealne do dobijania wrogów, albo skutecznego i szybkiego "FIRST BLOODA" (pierwszy kill podczas gry dający nam sporo złota jak na początek)Idealnie komponuje się z...

exhaustk.png "Exhaustk" - Osłabienie , albo spowolnienie, redukuje dość mocno prędkość poruszania się wroga.

Oczywiście, możemy wziąć inne SS np. "Ghosta" czy "Flash". LECZ NIE BIERZEMY "HEAL" oraz "CLARITY".

"Zaczynamy"

"Let`s GO SHOPPING..."

Takie itemy powinniśmy mieć, gdy skończymy składać postać:

1."Haunting Guise"

2."Sorcerer`s Shoes"

3."Rylai`s Crystal Scepter"

4." Rabadon`s Deathcap"

5."Void Staff"

6."Abyssal Scepter"

7."Zhonya`s Hourglass"

Kiedy zbierzemy kasę na "Zhonya`s Hourglass", sprzedajemy "Haunting Guise".

Ponieważ mamy naszego ukochanego pasywa to :

1.Na początek kupujemy rubycrystal.gif"Ruby Crystal" - +180 HP, dlaczego? [Patrz pasyw]

następnie zamieniamy ten item w...

1a.hauntingguise.gif"Haunting Guise" - +25 AP, +200 HP, + 20 MP (UNIQUE). Dzięki temu i naszemu pasywowi zwiększa się DMG oraz Survivality naszej postaci.Koszt - 1485 G.

2.sorcerersshoes.gif"Sorcerer`s Shoes" - + 20 MP,+ zwiększona prędkość poruszania się.Koszt - 1100 G.

3.rabadonsdeathcap.gifRabadon`s Death Cap" - Item dodaje nam 155 AP! Zwiększa o 30% posiadane AP, ale trzeba pamiętać, że to jest unikalne i kupienie drugiego itema nie zwiększy posiadane przez nas AP o kolejne 30 %. Koszt - 3600 G.

4.rylaiscrystalscepter.gif "Rylai`s Crystal Scepter" - + 80 AP , + 500 HP, oraz kiedy zadamy DMG od skilla spowolnimy przeciwnika o 35%. Koszt - 3105 G.

5.voidstaff.gif "Void Staff" - +70 AP, +40% MP . Koszt - 2650 G.

6.abyssalscepter.gif"Abyssal Scepter" - +70 AP , +57 Magic Resist ,+ aura redukująca MR wroga o 20 PTK . koszt - 2295 G.

7.zhonyashourglass.gif "Zhonya`s Hourglass" - +100 AP, +50 Armor,+ nakładana tarcza dzięki której nasza postać jest nietargetowalna przez 2 sek.Koszt - 3300 G.

"Gra"

Zazwyczaj Vładkiem idziemy na MID`a , Pierwszy nas spell to "Transfusion", co prawda ma cooldown ok. 12 sek. , ale jest to nasz główny spell leczący i utrzymujący nas przy życiu. Prawdę mówiąc prawdziwa gra zaczyna się nie po osiągnięciu 6 lvl jak u większości postaci, ale po 9 LvL`u, kiedy to nasza transfuzja ma tylko 3 sek CD.

następnie wkładamy punkty w "Tides of Blood", i atakujemy pobliskich przeciwników, stackując ten spell do 4. Zwiększa to nasze leczenie ze spellu nr "ŁAN". Starajmy się jak najczęściej trafiać, leczyć na, wrogim championie, ze względu na wysoki cooldown, natomiast gdy mamy już na 5 poziomie naszą transfuzji wtedy już na spokojnie możemy atakować kogo nam się żywnie podoba. Naszym podstawowym combem którym w.g mnie powinno się atakować:

1."Tides of blood" - zabiera nam trochę życia, i nabijamy sobie stacka (1/4)

2."Transfusion" - regenerujemy życie które nam ubyło podczas walki lub/i HP stracone na spell powyżej.

2a. j.w - te dwie czynności powtarzamy do skutku (czyli śmierci przeciwnika)

3. "Sanguine pool" - Używamy gdy gonimy przeciwnika, lub po prostu do ucieczki przed gankiem/gdy przegrywamy fighta. Pamiętajmy o tym żeby starać się nie używać go na początku walki, gdyż zabiera 20% aktualnego zdrowia.

4."Hemoplague" - Używajmy na początku team-fightu, przez co zwiększa się DMG zadawany przez nas.

"Masteries"

http://www.mobafire.com/league-of-legends/...0-2-0-3-0-3-0-1

Zamiast "Greed" można dać w coś innego, np "Haste" lub "Blink of an eye".

"Runy"

Czerwone:

9 x "Greater Mark of Insight" - 0,95 Magic Penetration

Żółte:

9 x "Grater Seal of Force" - 0,1 AP na poziom (1,8 AP gdy 18 poziomie)

Niebieskie:

9 x "Grater Glyph of Potency" - 0,99 Ability Power

Fioletowe:

3 x "Grater Quintessence of Potency" - 4,95 Ability Power

lub

3 x "Grater Quintessence of Force" - 0,43 AP na poziom (7,74 AP na 18 poziomie)

"Zakończenie"

No to by było na tyle chyba , że znajdę jeszcze jakiś błąd to poprawie, ogólnie poprawiłem nieco wygląd poradnika, jest bardziej kolorowy a przez to bardziej czytelny.

No to biorę się za następny poradnik , na razie trzymajcie się. ;D

p.s. Wyczekujcie następnych poradników, przymierzam się do napisania Lux, Malzahara, oraz LeBlanc oraz Warwicka.

p.s. Poprawiłem wpis o Hemoplague, słusznie zauważył "krzychu"

10 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Słabe runy, void w 99%ach przypadków NA KONIEC, nie jako 3 czy tam 4 item.Exhaust na vladzie to złyyyyyyyy pomysł.Więcej blędów nie chce mi się szukać.Chyba nie jesteś jakoś bardzo doświadczony:D?

Ja nie zmieniam Summoner spelli na żadnej postaci, no wyjątkiem jest fiddle, który must have "flasha", gram grałem takim buildem ze 2 miesiące i nie narzekałem ;)

Składanie itemów tych co są podane to tylko propozycja, każdy może swój poradnik zrobić, i napisać co na danej postaci składa, i jak nią gra ;)

Link do komentarza

@brazz dla doświadczonych się nie przyda ale dla takich początkujących się za to bardzo przyda zauważyłeś to? no możesz też jeszcze dać inne poradniki nie tylko do championów bo taki "ogólny pordanik dla przywoływacza np coś takiego jak "profil przywoływacza" czyli całe menu od deski do deski po podstawy np runy spelle masteries itd i mógłby to by być wstęp twoich poradników co ty na to?

Link do komentarza
[...]no możesz też jeszcze dać inne poradniki nie tylko do championów bo taki "ogólny pordanik dla przywoływacza np coś takiego jak "profil przywoływacza" czyli całe menu od deski do deski po podstawy np runy spelle masteries itd i koniec co ty na to?

Niezły pomysł, o tym nie pomyślałem ;) z pewnością taki napiszę.

Link do komentarza
Vladimir jest to typowy Nuker,

VLAD TO NIE NUKER! Vlad to Spread, a nie nuke!

który równa z ziemią każdego w jeden na jeden

Warwicka na pewno by nie położył

Exhaust dla Vlada to porażka, podstawą jest ghost.

Parę uwag mam do itemów:

-Haunting Guise jest za drogie w porównaniu do przyrostu HP i AP. Zamiast tego lepiej wziąć np. pistolet na spell vamp (kupując na początek książkę na AP), czy też spirit visage (jak kto woli),

-zamiast butów na magic penetration zdecydowanie polecam buty na cooldowny, bo wszystkie cooldowny vlada są strasznie długie (szczególnie ult i basen)

Hemoplague" - Używajmy wtedy gdy przeciwnik nam ucieka

Bzdura, hemoplague używa się zazwyczaj na początku, bo sporo zwiększa dmg otrzymywany przez przeciwników.

Runy kompletnie pomylone, zamiast iść w AP zdecydowanie bardziej opłaca się mieć te zwiększające HP - przydają się szczególnie na początku (grając mirrora na midzie owniwem jak chciałem przeciwnika, który właśnie szedł w AP).

Ogólnie rzecz biorąc, mogłeś się dużo bardziej postarać. Czekam na poradnik malzara.

Link do komentarza
Hemoplague" - Używajmy wtedy gdy przeciwnik nam ucieka

Bzdura, hemoplague używa się zazwyczaj na początku, bo sporo zwiększa dmg otrzymywany przez przeciwników.

Runy kompletnie pomylone, zamiast iść w AP zdecydowanie bardziej opłaca się mieć te zwiększające HP - przydają się szczególnie na początku (grając mirrora na midzie owniwem jak chciałem przeciwnika, który właśnie szedł w AP).

Ogólnie rzecz biorąc, mogłeś się dużo bardziej postarać. Czekam na poradnik malzara.

Przyznam ci rację, jeśli chodzi o Hemoplague , nie zwróciłem uwagi na to co było w opisie skilla ;)

Jednak co do reszty pozostanę przy swoim, moje buildy są dość specyficzne, ale trzeba pamiętać ,że to są TYLKO propozycje rozwoju postaci.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...