Black Ops Machinima Gameplaye Entry posted by Hunterpl · April 13, 2011 549 views Share More sharing options... Followers 0 Znowu wracam po krótkiej przerwie, tym razem filmik z Black Ops, pierwsza Machinima jaką stworzyłem. Pozdrowienia dla osób pomagających stworzyć ten vid oraz dla wszystkich widzów. Miłego oglądania! Report Entry
tymikolo 2 Posted April 13, 2011 Report Share Też średnio mi się podoba O ile jestem zachwycony większością Twoich filmików, o tyle tutaj dostajemy właściwie znów zwykłe, wycięte fragmenty rozgrywki. Wygląda to dokładnie tak samo, jak te wszystkie zapisy z zabaw 4fun w Black Opsie, które również prezentowałeś (czy w prawdziwej Machinimie ukazuje się ilość fps'ów???)... Myślałem, że nazwa Machinima zobowiązuje i dostaniemy jakąś wartką akcję, z lepszą pracą kamery i lepiej zrealizowanymi efektami Bo tu właściwie mamy do czynienia z lekko wyreżyserowanym gameplayem, wyróżniającym się kamerą TPP. Cóż, pracuj dalej. Mam nadzieję, że pomogłem, bo nie chciałem się czepiać czy wyśmiewać Quote Link to comment
Hunterpl 0 Posted April 13, 2011 Report Share O takie posty mi chodziło. Biorę pod uwagę jak najbardziej. Quote Link to comment
sioka 0 Posted April 13, 2011 Report Share To też dodam od siebie, chociaż moje zastrzeżenia są podobne do tymikolo. Wszystkie twoje filmiki są super, jednak ten najmniej przypaadł mi do gustu. Trochę to wszystko drętwe, mogłoby by być więcej efektów. I fajnie jakby były dialogi Quote Link to comment
tymikolo 2 Posted April 13, 2011 Report Share Proszę bardzo Jeszcze uzupełniając - ja radziłbym zastosować kilka efektów nie kojarzących się ze zwyczajną grą, tzn. będących nadzwyczaj zapadającymi w pamięć (jakiś epicki skok wiary? że np. reżyserujesz rzucającego się w przepaść żołnierza, dalej widać takie jakby urywane fragmenty kamery, gdzie leci on coraz bardziej w dół [oczywiście w rzeczywistości leci na wysokości np. 5 metrów i jest to zapętlenie tej samej akcji, ale dobra praca kamery może wszystko...] - to tylko przykład). Przydałoby się również właśnie więcej momentów, do których widać, że się przyłożyłeś. Porównajmy taki fragment z 0:50 i fragment z 0:55. chyba widać, co prezentuje się ciekawiej... Świetnie natomiast dałoby się wykorzystać akcję, trwającą od 3:30 do 3:38. Wyobrażam sobie już to zakończenie, gdzie lewo żyjący żołnierz, ostatnimi siłami rzuca granat dymny i zjawia się śmigłowiec (warto wykorzystać killstreak np. Care Package, a i druga rzecz - dobrze ujęte nadlecenie ratowniczego śmigłowca, jak np. na końcu kampanii w CoD4, może dać zabójczo fajny efekt!). Zabiera rannego, potem jakaś klimatyczna wstawka, że odlatują czy coś... I masz ekstra Machinimę! Weź moje rady do serca, bowiem sam pracuję z kumplami nad krótkimi filmami, tylko że kręcimy nas samych prawdziwą kamerą. Jestem tam zawsze operatorem i scenarzystą, a w planach mamy niedługo zrobienie długiego filmu o morderstwie (coś jak W11) Czekam na następne dzieło, być może posłużysz się moimi pomysłami... Kto wie, trzymam kciuki! Quote Link to comment
6 Comments
Recommended Comments