Jump to content
  • entries
    76
  • comments
    180
  • views
    49,464

10 Najczęściej używanych momentów na srebnym ekranie


Pablo1989

193 views

 Share

:D Nie jaki AVGN zrobił swoją taką listę

http://www.spike.com/video-clips/yc9esh/ci...t-movie-clich-s

To ja podam MOJĄ listę

Ta lista nie ma pokazywać złej strony, ale tylko powtarzjące się momenty

10.Bomby z zapalnkiem czasowym

Jakie to chore, mamy czarny charakter który podkłada taką bombę, a nasz Protagonista(czy ktoś dobry) musi ją rozbroić

i tutaj mamy kilka czyników

1.Bomba niemal ZAWSZE ma czas odmierzjący ile zostało do detonacji, dzięki czemu dobre postacie wiedzą kiedy ją rozbroić (ale zanim to zrobią muszą walczyć z tym złym a potem nastąpi czynik nr 2 patrz poniżej)

2.Bomba zostaje rozbrojona w ostaniej sekundzie (zdarza się też w pół sekundzie przed wybuchem)

3.i ostani czynik coś pomiędzy detonacją a upływającym czasem, otóż bohater nie ma pojęcia który kabelek przeciąć....zdarza się że wszystkie kabelki są tego koloru, albo że zielony to dobry a czerwony zły (skąd my to znamy :D)

09.Bronie to ozdoba

Typowe dla kreskówek :D w której przemoc jest karcona

Przykłady

:D Wojownicze zółwie ninja(np te nowe),można zobaczyć że bronie nigdy nie zabiają ale

1.Słurzą do blokowania ciosów

2.tylko ogłuszają

W innej kreskówce np Spiderman(Są wyjątki)

1.Broń laserowa(jedna z cenzur) nigdy nie trafia (Punkt 08 parz poniżej)

2.służy aby odciągnąć uwagę

08.Syndrom szturmowca

Tak nazwa zapożyczona od Gwiezdnych Wojen i sama w sobie scena pewnie początkiem tego

Otóż mamy grupkę(odział,armię) jakiś pokurczów którzy mają zgładzić dobre postacie ale kiedy do dochodzi do wymiany ognia, to ci dobrzy zdejmują jeden po drugim pokurczu a pokurcze nigdy nie trafiają (zdarza się że trafia ale w dramatcznych momentach lub jakiś pokurcz podejdzie bliżej) :D w grze Socom 3 można usłyrzeć żartobliwe komentarze naszej postaci kiedy podchodzimy do tarcz strzeleckich(Trochę obraża nas polaków :( )

1.So this is were learn miss(więc to tutaj nauczyli się pudłować)

2.Nice Playgrund (Niezły plac zabaw)

07.Nieskończona amunicja

Podobnie z syndromem szturmowca, tyle że nikt NIE PRZEŁADOWUJE broni(Wyjątek laserowa i taka BFG bo jest tak fajna więc po co ją ładować)

tu mamy np dwa czyniki

1.Atak, atakujący zalewają masą ołowiu i przy tym zmniejszają ucieczkę dobrym którym amunicja się kończy

2.Obrona, vice versa do Ataku, obrońcy bronią się wystarczająco długo a amunicja im się nie kończy

06.Pościg Demolka

Taa dobrze nam znane z Kobra 11

Otóż kiedy trwa pościg czy policjny czy ucieczka, to każdy puknięty samochód z ruchu to

1.Efektownie wybucha i staje w płomeniach

2.Uszkadza się tak doszczętnie jakby został rozjechany czołgiem

05.Jazda bez trzymanki

JW.czy to pościg, czy normalna jazda samochodem to postacie NIGDY nie kierują pojazdem z zapiętymi pasami, tak samo z pasażerami, domyślam się dlaczego, aby łatwiej wsiąć i wyśiąść czy uciec z zniszczonego pojazdu

04.Wąż zmiena skórę

Stary trik z GTA

Czyli przemalowany ścigany wóż staje się nie być interesowany przez policje czy bandziorów(co ciekawe aby nie oglądać zbędnego przemalowania, przemalowanie trwa parę chwil)

03.Najsłyniejszy dzwięk

Chyba nie muszę go wmawiać :D

02.Nr telefonu 555

tja prawie każdy numer w fikcji (prawie) zaczyna się od trzech piątek

01.Sardynki w puszcze

Chyba moje ulubione :D, otóż podczas pościgu, czy to przez policję czy gangsterów, to w średnim Vanie mieści się około 20!!! ludzi podobnie z kompaktowymi samochodami domyślam się że max osób do 5 w takim kompakcie, a tutaj 10 rosłych ludzi z niego wychodzą.

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...