10 Najczęściej używanych momentów na srebnym ekranie
Nie jaki AVGN zrobił swoją taką listę
http://www.spike.com/video-clips/yc9esh/ci...t-movie-clich-s
To ja podam MOJĄ listę
Ta lista nie ma pokazywać złej strony, ale tylko powtarzjące się momenty
10.Bomby z zapalnkiem czasowym
Jakie to chore, mamy czarny charakter który podkłada taką bombę, a nasz Protagonista(czy ktoś dobry) musi ją rozbroić
i tutaj mamy kilka czyników
1.Bomba niemal ZAWSZE ma czas odmierzjący ile zostało do detonacji, dzięki czemu dobre postacie wiedzą kiedy ją rozbroić (ale zanim to zrobią muszą walczyć z tym złym a potem nastąpi czynik nr 2 patrz poniżej)
2.Bomba zostaje rozbrojona w ostaniej sekundzie (zdarza się też w pół sekundzie przed wybuchem)
3.i ostani czynik coś pomiędzy detonacją a upływającym czasem, otóż bohater nie ma pojęcia który kabelek przeciąć....zdarza się że wszystkie kabelki są tego koloru, albo że zielony to dobry a czerwony zły (skąd my to znamy )
09.Bronie to ozdoba
Typowe dla kreskówek w której przemoc jest karcona
Przykłady
Wojownicze zółwie ninja(np te nowe),można zobaczyć że bronie nigdy nie zabiają ale
1.Słurzą do blokowania ciosów
2.tylko ogłuszają
W innej kreskówce np Spiderman(Są wyjątki)
1.Broń laserowa(jedna z cenzur) nigdy nie trafia (Punkt 08 parz poniżej)
2.służy aby odciągnąć uwagę
08.Syndrom szturmowca
Tak nazwa zapożyczona od Gwiezdnych Wojen i sama w sobie scena pewnie początkiem tego
Otóż mamy grupkę(odział,armię) jakiś pokurczów którzy mają zgładzić dobre postacie ale kiedy do dochodzi do wymiany ognia, to ci dobrzy zdejmują jeden po drugim pokurczu a pokurcze nigdy nie trafiają (zdarza się że trafia ale w dramatcznych momentach lub jakiś pokurcz podejdzie bliżej) w grze Socom 3 można usłyrzeć żartobliwe komentarze naszej postaci kiedy podchodzimy do tarcz strzeleckich(Trochę obraża nas polaków
)
1.So this is were learn miss(więc to tutaj nauczyli się pudłować)
2.Nice Playgrund (Niezły plac zabaw)
07.Nieskończona amunicja
Podobnie z syndromem szturmowca, tyle że nikt NIE PRZEŁADOWUJE broni(Wyjątek laserowa i taka BFG bo jest tak fajna więc po co ją ładować)
tu mamy np dwa czyniki
1.Atak, atakujący zalewają masą ołowiu i przy tym zmniejszają ucieczkę dobrym którym amunicja się kończy
2.Obrona, vice versa do Ataku, obrońcy bronią się wystarczająco długo a amunicja im się nie kończy
06.Pościg Demolka
Taa dobrze nam znane z Kobra 11
Otóż kiedy trwa pościg czy policjny czy ucieczka, to każdy puknięty samochód z ruchu to
1.Efektownie wybucha i staje w płomeniach
2.Uszkadza się tak doszczętnie jakby został rozjechany czołgiem
05.Jazda bez trzymanki
JW.czy to pościg, czy normalna jazda samochodem to postacie NIGDY nie kierują pojazdem z zapiętymi pasami, tak samo z pasażerami, domyślam się dlaczego, aby łatwiej wsiąć i wyśiąść czy uciec z zniszczonego pojazdu
04.Wąż zmiena skórę
Stary trik z GTA
Czyli przemalowany ścigany wóż staje się nie być interesowany przez policje czy bandziorów(co ciekawe aby nie oglądać zbędnego przemalowania, przemalowanie trwa parę chwil)
03.Najsłyniejszy dzwięk
Chyba nie muszę go wmawiać
02.Nr telefonu 555
tja prawie każdy numer w fikcji (prawie) zaczyna się od trzech piątek
01.Sardynki w puszcze
Chyba moje ulubione , otóż podczas pościgu, czy to przez policję czy gangsterów, to w średnim Vanie mieści się około 20!!! ludzi podobnie z kompaktowymi samochodami domyślam się że max osób do 5 w takim kompakcie, a tutaj 10 rosłych ludzi z niego wychodzą.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.