Skocz do zawartości

Mapping Blog |Lizard|

  • wpisy
    60
  • komentarzy
    116
  • wyświetleń
    13211

Warstorm - Half-Life 2 Mod


LIZARD2012team

418 wyświetleń

Witam po długiej przerwie :)

Szukam ludzi, a właściwie modelerów obeznanych w animacjach i tworzeniu modeli pod gry. Programistów chociaż troche ogarniętych w c++ i najlepiej w silniku Source.

Sam nie posiadam znajomości c++, to co dualo mi się zrobić to już cud. Ale co kilka głów to nie jedna co nie? :rolleyes:

Warstorm jest modyfikacją gry Half-Life 2 opartej na silniku Source wydanym przez firmę Valve.

Został on wydany w 2004 przy okazji wydania sequela gry Half-Life.

Posiada on wiele zaawansowanych technik renderingu takich jak: bumb-mapping, HDR, LOD, czy dynamiczne oświetlenie. Najnowszą wersją silnika jest wersja OrangeBox (2009 rok) na niej opartę są takie gry jak Counter-Strike Source czy Team-Fortress2. Nawet najnowsza wersja odstaje od najnowszych technologi jakie niosą ze sobą silniki takie jak, id4 czy Unreal Engine3. Cała społeczność zajmująca się zgłębianiem tajemnic silnika source i firmy vavle czeka na wydanie Portal-a 2, który może przynieść nową wesję silnika ?Source 2?.

Warstorm oparty jest na najstarszej wersji silnika Source. Zapewnia on stabilność i mało błędów podczas kompilacji. Valve nie było na tyle uprzejme aby dać społeczności działający w 100% kod do wersji z 2009 roku. Poniżej przedstawię listę nowości zawartej w modzie.

Realistic Camera ( ruch ekranu ?przypomina? ruch głowy podczas biegu/spaceru),

Realistic Pick-uping System ( system, który wyłącza możliwość podniesienia broni bez naciśnięcia przycisku ?use?),

Realistic HUD ( nowy HUD, bardziej realistyczny. Będą na nim wyświetlane tylko statystyki trafień i aktualny stan rozgrywki),

Realistic Bullet System ( system, który kontroluje prędkość pocisków, tworzy rykoszety, oblicza algorytmy penetracji, dzięki tej opcji pociski i sama rozgrywka będzie bardziej realistyczna),

Weapon Recoil System ( system ?odrzutu? broni ),

Blood Splash ( overlay wyświetlający się poniżej danej ilości ?hp? ),

15 Nowych broni,

4 Nowe narzędzia.

Mod będzie posiadał tryb multiplayer i singleplayer. Singleplayer będzie posiadał system ?Interactive Play?, który pozwala graczowi na wybranie wielu opcji podczas kampanii dla jednego gracza. Na przykład podczas jednej misji gracz ma kilkakrotnie możliwość wyboru ścieżki, którą pójdzie, jak będzie działał itd. Mam zamiar stworzyć min 4 zakończenia całej gry. Wysoko postawiona poprzeczka, ale takiego czegoś nie ma żadna gra. Tryb multiplayer będzie posiadał min 5 tryby gry (Find and escort, Capture the intel, Escort, TDM, DM ). Możliwe, że uda mi się stworzyć system EXP i LVL, które będą dawać graczowi lekką przewagę nad innymi aczkolwiek musi być to dobrze zrównoważone.

Wszystkie nowości są podane w języku angielskim ponieważ jeżeli chce się trafić do szerszej społeczności to trzeba zadbać o porządne nazwy ;)

Krótki filmik przedstawiający postęp prac.

http://www.youtube.com/watch?v=a2Kl-oECU5o

2 komentarze


Rekomendowane komentarze

Też próbowałem zrobić system XP i LVL.Powiem ci, że jest to dosyć skomplikowane.Bo:

1)Po pierwsze trzeba znać dobrze C++

2)Trzeba mieć bazę danych gdzieś w internecie(domyślam się, że gdyby te pliki były na kompie to od razu gracze by je hakowali :P)

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...