Jump to content
  • entries
    100
  • comments
    481
  • views
    54,622

Cdaction słucha głosu ,,rozsądku''?


GunsNroses

364 views

 Share

Przeglądając najnowsze cda, zauważyłem sporą liczbę reklam. Nic dziwnego, nic złego, nic przeszkadzającego - wypasiony numer musi przecież kosztować, prawda?

Jak już mówiłem, przeglądając ten numer zdziwiła mnie jedna reklama : ,,wyjątkowy magazyn o grach na konsole'' - playbox. Co jest, cda reklamuje konkurencję? J do tego, nowy... całkiem NOWY magazyn, ma pierwszą recenzje tak głośnego tytułu, jak crysis2? Coś jest nie halo...

Na szczęście zaraz wszystko się wyjaśnia, gdy dostrzegamy napis ,,cdaction przedstawia''. To dobrze... Ale... zaraz, zaraz... To wyjaśnia nie wiele, a stawia mnóstwo nowych znaków zapytania!

Więc co? Cda chce więcej wyzwań i spróbować zawojować rynek magazynów konsolowych? Kończy z konsolami i daje im większe pole do popisu? Nie będę mógł już czytać o ciekawych grach na innej platformie, bez kupienia czasopisma konsolom, których NIE MAM poświęconych?

Czy może cda rozwija horyzonty i chce głębiej pisać o konsolach, ale także nie rezygnować z nich na łamach swojej głównej pracy?

A może po prostu potrzebują zastrzyk gotówki? Tyle możliwości i wątpliwości potrafi dać jedna reklama... Ech...

Do wakacji już tylko 98 dni...

PS

Mój blog jutro ma jubileusz, więc sądzę, że troch ,, pościeram tu kurze''.

 Share

6 Comments


Recommended Comments

Wątpie żeby ucieli wszystkie możliwe wzmianki konsolowe. Po prostu, w cda i tak mało o nich piszą, tylko recenzje i od czasu do czasu jakiś artykuł. PE(słabe) wypełnia spory numer samymi konsolami, wiec problemu nie widze.

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...