Prezentacja bolidu - w całości - odbyła się na torze w Jerez (gdzie już kierowcy F1 testowali Swoje tegoroczne bolidy) - w tamtym tygodniu - 11 Marca, tak więc HRT był jedynym teamem, który jako ostatni zaprezentował Swój tegoroczny bolid i w sumie jako ostatni team (no bo kto inny mógł jeszcze zaprezentować Swój bolid )...
I W sumie to wrzucę tutaj tylko parę fotek, ponieważ to główne porównanie zrobiłem już wcześniej...
HRT F111:

^ Na fotce, od lewej: Jose Ramon Carabante - obecny właściciel HRT, facet obok Niego, to pewnie sponsor (jedne z paru) teamu HRT albo jeden z menagerów któregoś z kierowców, pośrodku w oddali: Narian Karthikeyan, po prawej: jeden z mechaników albo inżynierów HRT i obok Niego, Vitantonio Liuzzi - drugi czołowy kierowca zespołu HRT. ^
Vitantonio Liuzzi:

Narian Karthikeyan (Hinduski kierowca F1, który zadebiutował w F1... w 2005 roku, co mało kto pamięta. Jeździł wtedy w barwach Jordana, gdzie zapisał się w historii F1, "świetnym" 4 miejscem w trakcie "haniebnego" GP F1 - GP USA na torze Indianapolis - kto oglądał kwalifikacje wtedy, wie o co chodzi...
CYTAT
"Pod koniec roku nie udaje mu się przedłużyć umowy z zespołem ze względu na niewystarczające wsparcie sponsorów. W zamian testuje bolid Williamsa, pokonując zakontraktowanego na przyszły sezon kierowcę tej stajni - Nico Rosberga."
(Też ciekawostka... ;] ). W tym roku i w tym sezonie, będzie miał szansę pokazać się ze Swojej dobrej strony, przed rodzimą publicznością, w Indiach, kiedy to 30 Października tego roku odbędzie się pierwsze w historii F1 GP Indii, gdzie jednocześnie kraj ten ma obecnie Swojego kierowcę w F1, co będzie sporym wyzwanie dla samego Karthikeyana, jak i dla pozostałych 23 kierowców w stawce w F1 ):


0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.