Taadam! Oto nowa maszyna, której będzie w tegorocznym sezonie 2011 w "Królewskiej klasie" czyli w klasie MotoGP, dosiadał najsłynniejszy i jedyny w Swoim rodzaju - Valentino "The Doctor" Rossi, Vale, 46 czy jakie tam Rossi ma te ksywki. A w jakim teamie? To wiadome było już od tamtego roku, że przesiądzie się z Yamaszki na Ducati. Valentino Rossi ogłosił w tamtym roku, tak mniej więcej w Czerwcu, że zamierza opuścić poprzedni team w którym jeździł, czyli Fiat Yamahę, gdzie Jego zespołowym partnerem był Jorge "Por Fuera" Lorenzo. Tam było widać od dłuższego czasu, że "znajomości" tych dwojga Panów nie należą do zbyt fajnych i miłych. Niby wszystko było tip top i uśmiechali się do Siebie, czy też potrafili podać Sobie rękę - raz czy może dwa ale jednak... lecz tak naprawdę wszystko pomiędzy Rossim a Lorenzo w tamtym roku, było po prostu "na pokaz i dla picu" tylko. Do tego doszła jeszcze "kontuzja", którą Sobie Rossi Sam "zrobił", ulegając wypadkowi w trakcie treningów do... GP Włoch jak dobrze mnie pamięć nie myli i miał tak długą przerwę od jazdy na motocyklu, że potem nie mógł już nadrobić straty do Lorenzo, bo Ten miał pewny tytuł MŚ w 2010 roku, lecz Vale pokonał Caseya Stonera, który o dziwo - popełniał sporo błędów (min. wywracając się już na pierwszych zakrętach w paru GP) czy też chorował albo i nabawił się kontuzji lub po prostu miał słabą formę w tamtym sezonie, przez co Rossi w końcowej "generalce", był na 3 miejscu. Teraz wszystko jest nowe, nowy sezon i nowe wyzwania, więc prawdopodobnie będzie bardzo zażarta walka o tegoroczny tytuł MŚ w tej klasie. Zwłaszcza, że Lorenzo pokazał, że świetnie jeździ lecz jednak brakuje mu doświadczenia - zarówno w jeździe, jak i też w charakterze (miał parę takich "wpadek", gdzie zachowywał się nieco "nie sympatycznie", że tak to ujmę), a Rossi ma "niesmak" z tamtego roku, że ktoś taki, jak Lorenzo "wyrwał" Mu z rąk kolejny tytuł, który byłby Jego już 10-tym w karierze. To tyle jeśli chodzi o "lekki" skrót z tamtego roku. Tutaj znowu pojawi się mały "cykl" prezentujący tegoroczne motocykle Wszystkich teamów z klasy MotoGP, Moto 2 (czyli dawnych 250cc-tek) oraz 125cc-tek. Zatem, do dzieła!
P.S. - Powiem jeszcze, że Stoner przeniósł się z Ducati do Hondy, ponieważ zeszłoroczna maszyna Ducati, praktycznie "nie pasowała" pod australijczyka i nie mógł On się z nią "dogadać". Dodatkowo powiem, że i tak by przeszedł, ponieważ Rossi od tamtego roku miał w sumie na 99% pewne miejsce w Ducati, więc po co się kłócić. Być może w tym roku, Stoner będzie mógł lepiej się "dogadać" ze Swoją nową maszyną, czyli Hondą i znów będzie w gronie faworytów do tytułu MŚ w tegorocznym sezonie MotoGP.
Na "pierwszy ogień", leci oczywiście team Ducati Motorcycles i Ich najnowsze "cacko" czyli Ducati Desmosedici GP11
Ducati Desmosedici GP11 2011 Valentino Rossiego:
Ducati Desmosedici GP11 2011 Nickiego Haydena:
Specyfikacja Ducati Desmosedici GP11 2011:
CYTAT
DUCATI DESMOSEDICI GP11 Technical Specifications
Engine: liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke, desmodromic DOHC, four valves per cylinder.
Capacity: 799cc
Maximum power: more than 200hp
Maximum speed: in excess of 310 kph/192 mph
Transmission: Six-speed cassette-type gearbox, with alternative gear ratios available. Dry multiplate slipper clutch. Chain final drive.
Carburation: Indirect Magneti Marelli electronic injection, four throttle bodies with injectors above butterfly valves. Throttles operated by EVO TCF (Throttle Control & Feedback) system.
Fuel: Shell Racing V-Power
Lubricant: Shell Advance Ultra 4
Ignition: Magneti Marelli
Exhaust: Termignoni
Final Drive: Regina Chain
Suspension: Ohlins upside-down 48mm front forks and Öhlins rear shock absorber, adjustable for preload, compression and rebound damping.
Tyres: Bridgestone 16.5" front and rear
Brakes: Brembo, two 320mm carbon front discs with four-piston callipers. Single stainless steel rear disc with two-piston callipers.
Dry weight: 150kg
Oto "The Doctor" w pełnej "gotowości", że tak to ujmę
Oba Ducaty w pełnej krasie:
A na zakończenie, dwie tapetki w rozdzielczości 1200x800 pikseli i 1200x900 pikseli, choć w sumie to wszystkie tutaj fotki nowej maszyny Ducati Desmosedici są w takiej rozdzielczości, że Każdy może je mieć u Siebie na pulpicie.
Cykl powstanie z myślą o Wszystkich fanach MotoGP albo po prostu dla tych, co kochają tego typu motocykle.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.