Skocz do zawartości

Recenzje

  • wpisy
    59
  • komentarzy
    194
  • wyświetleń
    58352

Recenzja - Sniper: Ghost Warrior


Snorko2

530 wyświetleń

sniper-ghost-warrior-2.jpg

Sniper: Ghost Warrior to taktyczna gra akcji, w której gracz przejmuje kontrolę nad doświadczonym snajperem i wyrusza w bój przeciwko reżimowi politycznemu wyspiarskiego państwa Isla Trueno. Produkcja została opracowana przez polską firmę City Interactive, mającą w dorobku m.in. serie Code of Honor oraz Terrorist Takedown.Demokratyczny rząd państwa Isla Trueno upada. Kontrolę przejmuje rosnąca w siłę, agresywnie nastawiona junta (władza wojskowa), w związku z czym sytuacja robi się niebezpieczna. Zauważają to władze państwowe krajów Zachodu, które decydują się na wysłanie w miejsce konfliktu specjalnego oddziału żołnierzy, mającego pomóc rebeliantom w przywróceniu do władzy członków obalonego rządu - Gry-Online

Ocena: 9 / 10

Grafika: 9 / 10 - Świetna grafika!

Dźwięk: 8+ / 10 - Bardzo dobry dźwięk!

Komentarz Własny:Sniper: Ghost Warrior, polska gra stworzona przez City Internactive. Trzy słowa - GRA JEST ŚWIETNA!!!. Wydana w 2010 r. budzi podziw i jest na poziomie. Tytuł "Sniper" nie oznacza, że będziemy sterować tylko i wyłącznie Snajperem, oprócz kampienia w buszu mamy styczność z misjami w "terenie". Wędrujemy z M4 i czyścimy teren, jest jeszcze USAS 12 i wiele innych. To jeżeli chodzi o bronie do sieczki. Jeśli chodzi o karabiny snajperskie - łuu - dużo ich, w końcu to gra Snajperska. Uleczamy się standardowo Adrenaliną bez większych skutków bólu głowy. Bohater Terminator, dostaje końską dawkę i dalej ciągnie. Kolejna rzecz to grafika, po prostu jest cudna, grałem na Full Detalach i każdy listek jest dopracowany, aż miło podziwiać w przerwach krajobrazy. Luneta ma "w sobie": miernik wiatru ( w ms), rytm bicia serca i sam celownik. Na średnim poziomie widnieje czerwone kółko które ułatwia celowanie, bez niego jest na prawdę trudno. No właśnie.. co do Trudnego poziomu (to już dla Hardkorów) kółeczka nie ma i musimy polegać na aspektach które pomogą nam pewnie oddać strzał. Gdy na przykład cel oddalony jest o 200m, my jesteśmy wyżej od niego (np. na pagórku czy wieży snajperskiej), wiatr wiele z siłą: 4ms w lewym kierunku. To nie celujemy klasycznie w głowę, tak jak to jest w klasycznych grach tylko bierzemy wszystko w kupę i celujemy o jakieś 2x2 cm w lewo i dół. Wtedy przy odrobinie szczęścia trafimy w głowę i z trybem losowości i szczęścia włączy się nam tryb Bullet Cam; jest to spowolniony tor lotu pocisku od lufy aż po głowę. Jeśli jednak chybimy - o co nie trudno nawet na normalnym poziomie - wróg orientuję się co i jak, prawdopodobnie rozlegnie się alarm i albo koniec misji albo radź sobie w piekle. Dodatkowo mamy do dyspozycji Pistolet z Tłumikiem bodajże kal. 7 mm, i noże do rzucania - tak - twórcy odbiegli od tradycyjnych noży (spotykanych niemal chyba w każdej grze), i zastosowali coś innego. Czasami mamy do dyspozycji Granat odłamkowy i C4. Gra jednak nie jest taka święta... Było kilka bugów. Poważniejszym z nich było AI przykładem jest: stoję sobie na moście, przeciwnik gapi się na mnie jak głupi z wieży strażniczej i nic... Skakałem strzelałem koło jego głowy a on dalej cieszył jape i nic nie robił. Kolejnym problemem było - nie wiem jak to nazwać - "Magazynkowanie", "Racja Amunicji" ? Nie wiem. I tu nie chodzi tylko o tą grę, problem ten jest spotykany chyba we wszystkich FPS-ach. Przykładowo, masz 100 amunicji + 10 w magazynku. Strzelasz z SVD w kierunku celu, po oddanym strzale masz: 100 nabojów i 9 w magazynku. Przeładowujesz... Razor 6-4 "rzuca" podkreślam "rzuca" nie chowa magazynek. Po czym w mgnieniu oka wkłada nowy, magazynek full 10 naboi, a w torbie mamy 99 naboi... Hmm... Skoro wywaliłem 9 naboi powinienem ich mieć 90 a nie 99... To odwieczny problem. Jeśli ktoś przypomina sobie na przykład "Call of Juraez", Rewolwer albo ładowano ręcznie (choć i tak za szybko), albo z Ładownicy. Tak samo strzelba czy Snajperka, ale to zostawiamy twórcom. Przejście gry zajęło mi dokładnie 4h i 14m. Lecz wiem, że to nie było 4h zmarnowane. Bawiłem się na prawdę świetnie. Dla zagorzałych fanów Skradanek i gier Snajperskich - GORĄCO POLECAM!!!

+ Klimat!

+ Dobra fabuła

+ Polska górą :D

+ "Bullet Cam"

+ Dobra jako skradanka

+ Świetny system celowania...

- ...Lecz cholernie trudny!

- Trochę bugów było...

- Głupie AI

Snorko2

5 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Wydana w 2010 r. budzi podziw, bo jest na poziomie.

To jeżeli chodzi o bronie do sieczki. Jeżeli chodzi o karabiny

Na średnik poziomie widnieje czerwone kółko

Tego jest więcej... Czytasz swój tekst nim go opublikujesz?

Link do komentarza

@JackReno

1: Może faktycznie źle

2: Tobie też czytanie się przyda... - po karabiny jest jak wół Snajperskie

3: Pomyliłem się...

Czytam, ale widocznie umyka.

Dzięki za zauważenie.

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...