Będziemy już zbliżać się do końcowych prezentacji tegorocznych bolidów. Dzisiaj to McLaren ukazał na światło dzienne, swój nowy bolid o numerze MP4-26. Jak bolid wygląda na pierwszy rzut oka? Dość podobnie, jak u większości. Anglicy, jak to anglicy, mają dość "specyficzne" poczucie humoru. xD Prezentacja zaczęła się od... składania bolidu przez kibiców. xD Każdy poprzynosił część bolidu, a mechanicy McLarena składali to wszystko razem, co ukazuje pierwsza fotka z prezentacji:
Prezentacja Mercedesa McLaren MP4-26:
Rzeczywiście. Ach ci anglicy...
Teraz czas na pierwsze fotki z prezentacji MP4-26. Prezentacja obyła się w stolicy Niemiec, Berlinie:
Fotos from site: www.F1zone.pl
McLaren Mercedes MP4-26, widok z prawej strony i na kokpit:
McLaren Mercedes MP4-25 2010, widok z prawej strony i z przodu:
McLaren Mercedes MP4-26, widok z tyłu:
McLaren Mercedes MP4-25, widok z tyłu:
McLaren Mercedes MP4-26, widok z przodu i z góry:
McLaren Mercedes MP4-25, widok z przodu i z góry:
McLaren Mercedes MP4-26, widok na tył i przód bolidu:
McLaren Mercedes MP4-25, widok na tylne skrzydło i tył bolidu:
Różnice:
- Na pierwszy rzut oka, widać, że w MP4-26 nie ma "płetwy rekina", która to była nad pokrywą silnika i łączyła się z tylnym skrzydłem w MP4-25, a w nowej maszynie Mercedesa zostało to "ucięte" w dość sporym stopniu i dość mocno przed tylnym skrzydłem: tył bolidu jest taki trochę "goły"
- bolid jest "masywniejszy" - jak u tych zespołów, które mają system KERS w nim
- zupełnie inne boczne wloty powietrza
- zawieszenie z przodu typu push-rod, z tyłu pull-rod
- z tyłu w MP4-26, jest jakiś wylot powietrza chyba - bynajmniej tak to wygląda
- :
CYTAT
Cytat ze strony www.f1wmp.pl:
"Nowa broń ekipy z Woking dość mocno różni się od wcześniej zaprezentowanych bolidów. Zabrakło przetłoczeń na nosie, jednak zamiast tego pojawiły się radykalne sekcje boczne w kształcie litery "L". Wloty powietrza nad głową kierowcy przypominają rozwiązanie zaprezentowane przez Lotus Renault GP, jednak wbrew wcześniejszym plotkom MP4-26 został wyposażony w standardowy wydech."
- w tylnej części bolidu MP4-26, został zmieniony pakiet aerodynamiczny, w porównaniu do pakietu aerodynamicznego w MP4-25
- zmieniona aerodynamika w przednim skrzydle w MP4-26
- "Nos" w nowym MCL jest ładniej wyprofilowany
- Nowe malowanie w McLarenie jest bardziej wyraziste, błyszczące i czerwień jest bardziej intensywniejsza, co nawet trochę "odświeża" bolid
Cóż więc więcej można dodać? Na pewno to, że jeśli w tym sezonie Lewis Hamilton będzie bardziej opanowany, jeśli chodzi o Swój charakter (choć wątpię w to, przy Jego charakterze...) a na dodatek jeśli nie będzie popełniał głupich błędów, to nie będzie musiał potem się zachowywać dość "dziecinnie" - tak, jak to było po GP Abu Zabi. Ogólnie, to pewnie postawa Hamiltona i całego teamu McLaren, będzie musiała być na tyle dobra, by nie dać się wywieść w pole, jak to zrobił Im (a także i Ferrari) Red-Bull. Button pewnie dalej będzie "wspierał kolegę", jak to robił pod koniec zeszłorocznego sezonu, a jednocześnie jestem ciekaw, jak Button będzie dbał o opony - zwłaszcza o miękką mieszankę, bo obecne opony Pirelli - bardzo szybko się degradowały, w trakcie testów w Walencji. No zobaczymy...
Zapraszam do komentowania.
Większość fotek, pochodzi z tej strony: http://motorsport.nextgen-auto.com/Photos-...ren-MP4-26.html, a info ze strony http://www.f1wm.pl/
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.