Lecimy dalej. Oto nowy Sauber C30. Dzisiaj każdy serwis o tematyce F1 się "ściga" (dosłownie) o to, by być szybszym od przeciwnika, i ukazać jako pierwszy fotki nowych bolidów na ten sezon. Dobra. Oto on:
Sauber C30 2011, widok z prawej strony:
Sauber C29 2010, widok z prawej strony:
Sauber C30 2011, widok en face:
Sauber C29 2010, widok en face:
Sauber C30 2011, widok z przodu:
Sauber C29 2010, widok z przodu:
Sauber C30 2011, widok z lewej strony:
Sauber C29 2010, widok z lewej strony:
Różnice:
- przednie skrzydło trochę zmienione pod względem aerodynamicznym w porównaniu do C29, choć jednak jest trochę innowacji: chyba jest trochę nawet dołożonych tych elementów aerodynamicznym (ale trochę tak)
- "szczuplejszy" w porównaniu do zeszłorocznego modelu
- C30 jest dłuższy od C29: "nos" jest, jak przy Ferrari F150 czy Lotusie T128 - jest jednak bardziej spłaszczony niż w C29 i pochylony w dół, jak przy zeszłorocznym Mercedesie, choć nie aż tak mocno - w porównaniu z Lotusem T128 jednak widać różnice w obu "nosach"
- cała przednia część bolidu (no w sumie "nos") jest węższa niż w C29 - znowu ja to widzę, tak, jak u Lotusa T128
- usunięta "płetwa rekina" nad pokrywą silnika
- zupełnie inne tylne skrzydło (węższe i wyższe nieco od tego z C29)
- wąskie, szerokie i "kwadratowe" boczne wloty powietrza
- szpiczaste zakończenie "nosa"
- ciekawe gdzie "upchali" KERS? No chyba, że go nie będą używać w trakcie sezonu
- bardzo ładne malowanie (chyba lepsze niż przy Lotusie) + czerwone "akcenty"
Wszystkie info pochodzą ze strony: http://www.f1zone.pl/>>> stąd <<< i dotyczą prezentacji nowego bolidu Saubera - C30.
P.S. - Kurdę. Zaraz... Nowy... bolid... Lotusa-Renault!!!
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.