The Elder Scrolls V: Skyrim - pierwsze informacje
Coraz bliżej do 11 listopada, coraz więcej informacji na temat jednej z najlepszych gier świata ever! Wczoraj rano na stronie głównej CD-Action (a także na innych serwisach growych, jak np. gameplay.pl) pojawił się news z podstawowymi informacjami na temat nowej gry Bethesdy. Przyjrzyjmy się zatem co czeka nas w nadchodzącej wielkimi krokami najnowszej odsłonie The Elder Scrolls. W tym celu skomentujemy pare konkretów dotyczących Skyrim

do wyboru będziemy mieli jedną z 10 ras
A więc - zapewne tak jak w poprzednich odsłonach - będą to kolejno: cesarski, nord, redguard, breton, dunmer (mroczny elf), altmer (wysoki elf), bosmer, ork, argonian, khajit. Bez wzlędu na mieszkańców krainy Skyrim (w większości będą to Nordowie), i tak wybiorę mrocznego efla. Zawsze go wybieram - głównie ze względu na ich talent do akrobatyki, długich ostrzy oraz magii destrukcji.
Na niebie pojawią się smoki, a przepowiednia zwiastuje nadejście Alduina, największego spośród nich.
Główny bohater najnowszej odsłony The Elder Scrolls. Tym razem naszym przeciwnikiem będą smoki. Już widzę obronę miast przed atakami grup smoków, i polowanie na ich przywódcę... Tylko jak to będzie wyglądać? Smoki to stworzenia latające, a walcząc mieczem/toporem nie zdołamy ich zabić... Jak więc będą wyglądać walki z takimi stworzeniami?

W Skyrim zwiedzimy pięć dużych miast.
A na mapie widać aż 8 miast... No cóż, na pewno nie jest to taka ilość, jaką mieliśmy okazję zwiedzić w Morrowindzie. Nie mniej - miasta będą rozbudowane. Nie będziemy musieli także oglądać ekranu ładowania, bowiem miasta będą miały otwarty plan, tzn. będą podobne do tych z Morrowinda. Ciekawy jest również fakt, iż smoki będą mogły atakować miasta.
Zachowany zostanie podział na pięć szkół magii: Illusion, Conjuration, Destruction, Alteration i Restoration.
Tutaj bez komentarza - zawsze grywam wojownikiem, więc na czarowanie nigdy w serii nie zwracałem uwagi. Okej - firebolla zawsze można mieć, żeby to przeciwnika przed walką osłabić, ale żeby magii używać zamiast porządnego miecza? To nie mój styl gry.
Pojawi się opcja szybkiej podróży pomiędzy lokacjami.
Opcja znana nam z Obliviona, tak więc nic nowego.
Z innych ciekawych rzeczy: większy rózwój bohatera, skasowanie kilku umiejętności, pojawienie się dzieci, praca jako rolnik/kowal, bardziej zróżnicowane podziemia i lochy, możliwość wyłączenia interfejsu, nowy, lepszy silnik graficzny. Ja tą grę na pewno kupuję, a Wy? 

Youtube Video ->
Oryginalne wideo
__________________________
Cytaty pochodzą ze strony cdaction.pl oraz gameplay.pl
9 Comments
Recommended Comments