Skocz do zawartości

Labirynt Pacmana

  • wpisy
    16
  • komentarzy
    63
  • wyświetleń
    14260

Supreme Commander a konsole


Demilisz

416 wyświetleń

Oj nie mają szczęścia konsolowcy do Sup Comma, nie mają. Wygląda na to, że i dwójka dołączy do swojego poprzednika i będzie tylko nic nie wartym papierkiem, którym ktoś czasami machnie w wojnie platform. A o co chodzi?

Otóż jedynka nie dość, że wyszła rok później, to jeszcze w wersji konsolowej była właściwie niegrywalna. Po pierwszych recenzjach dwójki wyglądało na to, że jest lepiej. Jednak to tylko pozory.

Dziś zajrzałem w pewnej sprawie na amerykańskie forum gry. Był tam oddzielny dział dla wersji konsolowej. Co przyniosła lektura? Ciekawe informacje. Okazuje się, że Supreme Commander 2 na X0 nie miał żadnego supportu. Tak jak PC doczekało się kilku łatek, tak konsolowcy ani jednej. Oczywiście nie byłoby to niczym złym, gdyby gra była bezbłędna. Ale nie jest, co tylko potwierdzają kolejne posty. Cheaterzy, glitche - trochę tego jest i nikt nic z tym nie robi.

To koniec? Ależ nie, ktoś w GPG postanowił chyba dobitniej pokazać, gdzie ma klientów konsolowych. Dziś wydano pierwsze DLC. Drogie: 10 euro na Steamie (w USA dolarów) lub 800 punktów Microsoftu (kosztujące... 10 dolarów). I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie zawartość. DLC na PC to 10 nowych map, 14 jednostek i nowych technologii do wynalezienia. Wersja Xboxowa to... 8 map. Tyle.

Ktoś nawet posunął się do stwierdzenia, że Supreme Commander 360 jest martwy. Inny założył podobny temat, ale sugerując kupno high end PC, gdyż najwyraźniej Taylor o konsolowców nie dba i dał link do wywiadu, gdzie Chris miałby powiedzieć "Przyszłość gier to PC" (nie obejrzałem wywiadu, więc nie wiem czy te słowa faktycznie padły). Oczywiście szybko doczekał się odpowiedzi w stylu "Taylor tak mówi, bo nigdy nie odniósł sukcesu w RTSach. Inwestorzy będą walić na konsole, bo tam są pieniądze, a PC to tylko WoW". Bezsilna frustracja? Chyba tak, zwłaszcza w stwierdzeniu o braku sukcesów w RTSach (Total Annihilation to pies?).

http://g4tv.com/videos/48866/the-future-of...h-chris-taylor/ - rzeczony wywiad.

2 komentarze


Rekomendowane komentarze

SupCom jest zbyt złożony, żeby odniósł sukces na konsolach i był grywalny na padzie. Imo RTS-y niech pozostaną domeną PC jak mają być na konsolach uproszczoną karykaturą strategi...

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...