Jump to content
  • entries
    46
  • comments
    175
  • views
    36,619

Splinter Cell: Conviction Gameplay

Sign in to follow this  
Hunterpl

182 views

http://www.youtube.com/watch?v=2UzioxS0-dA

Hej wszystkim :)

Ostatnim czasem jakoś nie miałem czasu żeby siąść i zrobić spokojnie jakiś film więc korzystając z okazji iż jestem właśnie w domu postanowiłem coś nagrać, a mianowicie Splinter Cell: Conviction.

Gra akcji z gatunku TPP mocno mnie zaskoczyła, nie liczyłem na jakiś hit, ale kupiłem między innymi ze względu na tryb kooperacji. Tak więc pograłem godzinkę, dwie i musiałem przyznać, iż rozgrywka jest bardzo dynamiczna.

Mamy oczywiście wybór jak chcemy przejść daną mapę, czy to w stylu terminatora, który strzela do wszystkiego co się rusza, czy też możemy poskradać się w cieniu czekając na odpowiedni moment żeby strzelić przeciwnikowi w

plecy. Osobiście wolę zabijanie po cichu bo chcąc nie chcąc ta gra jest w pewnym sensie skradanką, a oczyszczenie całego magazynu bandziorów bez zaalarmowania ani jednego z nich daje dużą satysfakcję :). W tej części wprowadzono ciekawą umiejętność dostępną dla Sama, która umożliwia zabicie kilku celów w bardzo krótkim czasie poprzez zaznaczenie ich markerem. Jedyny warunek to zabicie kogoś po cichu w walce wręcz (pistoletem w łeb). Co do skradania: mamy wiele możliwości jak zaskoczyć naszego przeciwnika. Możemy zeskoczyć na Niego z dachu, wyskoczyć zza skrzyni, możliwości jest wiele. Ładnie został tu pokazany moment kiedy Sam jest schowany w cieniu, kolory zmieniają się na czarno białe pokazując nam mrok, w którym czai się nasz bohater. Warto opisać trochę SI przeciwników, które moim zdaniem wypada tu średnio. Podczas gdy zostaniesz zdemaskowany, przeciwnikom pojawia się kontur twej postaci, który ma znaczyć twoją ostatnią im znaną pozycję co pozwoli na dogodniejsze wyprowadzenie kontrataku. Oczywiście źli chłopcy nie będą stać bezczynnie czekając na twój ruch: spróbują cię otoczyć, do twojej kryjówki wrzucą granat odłamkowy albo błyskowy, nawzajem informują się gdzie w danej chwili jesteś, ale to wszystko dzieje się w momencie kiedy walczysz już otwarcie, natomiast kiedy nasi wrogowie nie wiedzą o twojej obecności zachowują się jak skończeni idioci. Ja rozumiem, że cień pełni w tej grze dużą rolę, ale to że ja siedzę sobie w mroku, a trzy metry dalej patrzy się w moim kierunku strażnik i mnie nie widzi choćbym skakał, turlał się czy też robił pajacyki - no ja przepraszam, ale to lekka przesada. W SC: Conviction mamy pokaźny zestaw sprzętu.

W trakcie rozrywki będzie można kupować broń, za punkty zdobyte podczas robienia misji. Mamy do dyspozycji pistolety, strzelby, karabiny maszynowe, różnego rodzaju granaty, znajdzie się nawet mina samoprzylepna w której możesz włączyć muzykę, która ściąga strażników. W kooperacji sprzętu jest trochę więcej bo powiększamy go o różnego rodzaju kombinezony i zasobniki z amunicją, ale to tylko w większości duperele, które urozmaicają rozgrywkę w sieci. Tryb multiplayer jest ważną częścią gry, nie chodzi tu o ilość trybów co o możliwość kooperacji co jest odrębną kampanią poprzedzającą przygody Sama. Jeżeli któryś z twoich znajomych posiada tą grę

to przedłuży ci to zabawę o ładnych kilka godzin. Co do grafiki prezentuje się na dużym poziomie, animacje wyglądają naprawdę ładnie a filmiki cieszą oko. Nie ma się praktycznie o co przyczepić, chyba że o większą ilość detali.

Podsumowując;

Plusy:

~Stealth kills

~Grafika

~Tryb dla wielu graczy i kooperacja!

~Sprzęt Sama

~Fabuła

Minusy:

~SI przeciwników

Naprawdę ta gra zasługuje na nic innego jak 9/10!

Konstruktywna krytyka mile widziana. :)

Sign in to follow this  


2 Comments


Recommended Comments

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...