Żyjący benchmark
Zdarza się że raz na jakiś czas powstaje gra, która może nie jest jakoś super genialna, ale jest za to przystosowana do późniejszego jej modyfikowania i dzięki temu staje się wiecznie żywa. Do takich gier należy Half Life 2, czy Quake, ale nie o tych grach jest teraz mowa... Mianowicie chodzi o grę nazwaną płatnym benchmarkiem. Crysis Gra niezbyt lubiana za fabułę, oraz to, że jest po prostu zwykła - z wyjątkiem grafiki. Ona jest po prostu świetna, a twórcy byli na tyle mili, że udostępnili (łał, rym ) zestaw narzędzi umożliwiający dalsze modyfikowanie gry.
Kilka tygodni po premierze, w internecie zaczęły pojawiać się fanowskie mapki do multi, oraz do singla, ale co najważniejsze - modyfikacje graficzne. W edytorze dołączonym do gry jest zestaw narzędzi pozwalający na zmianę pogody, natężenia światła, i innych - graficznie ważnych - rzeczy. Dzięki temu na różnych forach zaczęły pojawiać się screeny z ręcznie zmodyfikowanym narzędziem tod (time of day), a są one po prostu genialne. Fani przyłożyli się do spraw graficznych lepiej od twórców. Screeny te były tworzone na własnych przeważnie mapach (ładnych). Poniżej są linki oraz screeny do najlepiej prezentujących się, fotorealistycznych screenshotów z edytora. Tylko uwaga - opad szczęki gwarantowany
http://www.incrysis.com/index.php?option=c...07&Itemid=1
http://www.incrysis.com/index.php?option=c...26&Itemid=2
http://www.incrysis.com/index.php?option=c...40&Itemid=1
http://www.incrysis.com/index.php?option=c...91&Itemid=2
http://www.incrysis.com/index.php?option=c...68&Itemid=2
A poniżej link do wpisu z moimi pracami:
http://forum.cdaction.pl/index.php?autocom...showentry=11573
3 komentarze
Rekomendowane komentarze