Gentlemen, Turniej Szermierczy
Gentlemen, z okazji mojej wczorajszej absencji, jak i na polowaniu, tak i na kolacji w Villi des Pharaones, postanowiłem przeprosić was, urządzając mały turniej szermierczy, sprawdzający waszą tężyznę fizyczną.
Cały turniej będzie sie odbywał systemem pucharowym. Jeśli wy, panowie fechmistrzowie pozwolicie, narzucę wam pewne ograniczenie, pozwalające baronom z gorszymi umiejętnościami bojowymi też zabłyszczeć wśród grona geniuszy bitewnych. Do wyboru będziecie mieli tylko 3 (słownie: trzy) rodzaje ruchów:
- szybki atak, oznaczany literą a
- silny atak, oznaczany literą s
- obrona, oznaczana literą d
Zasada jest prosta, obrona jest silniejsza niż atak szybki, lecz ulegnie silnemu, doskonale o tym wiecie. Szybki atak łatwo powstrzymuje silny, zaś jest banalnie blokowany. Silny atak niszczy każdy blok, nawet perfekcyjnie postawiony, niestety jest dosyć powolny, przez co może być przerwany przez atak szybszy.
Każdy z dżentelmenów będzie mógł zrobić tylko 8 ruchów, to znaczy obron lub ataków. Jeżeli otrzyma 5 obrażeń, to znaczy kiedy uderzy go celnie 5 ataków, dzielny wojownik przegrywa walkę, a zarazem turniej.
Każdy z dżentelmenów, gdy nadejdzie pora jego walki będzie zmuszony wysłać mi list z glejtem, opisując w nim jakich to ruchów zamierza dokonać podczas potyczki. Tak więc zapędźcie swoich posłańców do treningów, bowiem czeka ich ciężka praca.
A teraz panowie, wpisujcie się poniżej jeśliście chętni na ten turniej, bądź jeśli macie jakieś propozycje bądź sprzeciwy, co do mojego pomysłu. Chętnie ich wysłucham.
PS. Nie, sir HammerHeadzie, machiny latające są w tym turnieju surowo zabronione, tylko broń biała sieczna.
PPS. Gentlemen, zapomniałem dodać. Zgłoszenia przyjmuję do jutra, do godziny 19:00.
15 Comments
Recommended Comments