Skocz do zawartości

Mapping Blog |Lizard|

  • wpisy
    60
  • komentarzy
    116
  • wyświetleń
    13205

Ciekawostki odnośnie cp_wilda i wydanie mapy


LIZARD2012team

393 wyświetleń

Tak tak :huh: Przez cztery miesiące moje oczy widziały tylko i wyłącznie kolorowe kreski na tle widoku 3d w edytorze. Los karał mnie za to jak mógł :dry: Kilka razy usunęło mi modele z mapy, następnym razem overlaye. Ale nie poddałem się i mapkę dokończyłem. Teraz oddaję ją w wasze ręce abyście mogli wykryć jej wady i zalety :tongue: A jeżeli mapka stanie się znana i grywalna (miałem taką cichą nadzieję)to może i znajdzie się na liście map przy tworzeniu serwera w Team-Fortress 2 . Chciałbym wam udowodnić i pokazać, że praca z moją nową "córką" lub jak kto woli "synem" :laugh: nie była taka łatwa i przyjemna...

1.Planowanie mapy zajęło mi 3 dni (rozrysowywanie wszystkich ścieżek i "concept arty" )
2.Mapa z założenia miała być typu plr_ we wczesnym jej stadium powstała linia kolejowa oto ona:
Z tego rozwiązania zrezygnowałem z prostego powodu. Brak umiejętności :smile:
3.Tworzenie pierwszej wersji mapy zajęło mi ok 180 godzin. Co dziwne druga wersja mapy zajęła mi tylko 42 :smile: Dziwne co nie?!
4.Zdecydowałem się na rozpoczęcie mapki od nowa ponieważ ... sam nie wiem zawsze tak mam :sleep:
5.Miejscem, które najczęściej zmieniałem było miejsce naprzeciw 2 cp drużyny RED
6.Największy fail : (wyszedł w ostatniej kompilacji )cpwildoptym0000.th.jpg
7.Wiele pomysłów czerpałem z głowy i nie ma na mapie czegoś co jest ściągnięte
8.Kompilacja trwała 27 minut (baardzo mało jak na taką mapę)
9.Wszystkich screenów, które wrzuciłem na swoje konto na ImageShack jest 129.
10.Nie wszystkie ujrzały światło dzienne (łącznie screenów jest: 191 i ważą one: 67,5 mb )
111.O mapie dowiedziało się 5 stron internetowych (hlmaps.noskill, sourcesdk, headcrab, teamfortress i oczywiście użytkownicy Forum Actionum :wub:
13.Pierwszy wrzucony screen :przechwytywanie3.th.jpg
14.Obecnie na dysku zapisanych 14 plików z mapą (każdy wygląda trochę inaczej)

Jeżeli ktoś by był na tyle ciekawy jak powstawała moja mapka napiszcie w komentarzach a wyślę wam paczkę ze screenami i plikami .bsp :)


A teraz gwóźdź programu.............................




~~EDIT~~
Dziś z rana poprawię:
-"rozerwane" displacementy
-nachodzące na siebie modele
-clipping
(Dziękuję Likierowi i kolegą za testowanie:))

9 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...