Skocz do zawartości

Blog Waka_Waka

  • wpisy
    43
  • komentarzy
    104
  • wyświetleń
    69092

IGNORANCJA KLIENTA W UPC!


Gość

503 wyświetleń

Oto co do nich napisałem:

Witam,

Mój numer ID XXX.

Już bardzo dawno zgłaszałem problem z siadaniem internetu i restartami modemu.

Nadal nie został rozwiązany.

Kiedy to nastąpi?

Czy mogę ubiegać się o reklamacje?

Pozdrawiam.

Z poważaniem,

XYZ

A oto co odpisali:

Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie z dnia 10.05.2010 r. w sprawie prędkości łącza internetowego przekazałam do Działu Wsparcia Technicznego w celu weryfikacji.

Uzyskałam wyjaśnienia, że w rejonie Pana zamieszkania w dniu 29.04.2010 r. przeprowadzane były prace modernizacyjne. Obecnie sieć UPC funkcjonuje prawidłowo, nie odnotowaliśmy żadnych problemów technicznych. Dodam, że specjalista z ww. działu skontrolował prace modemu zainstalowanego w Pana lokalu. Urządzenie pracuje prawidłowo i stabilnie.

W związku z powyższym, jeżeli nadal występują problemy z łączem internetowym proszę o wykonanie testów wg poniższych wytycznych.

Test proszę wykonać pobierając dwa, trzy pliki na raz z poniższych serwerów:

ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-live...kde-desktop.iso

ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-live...i386-rescue.iso

ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-live...ome-desktop.iso

Podczas pobierania proszę wykonać print screen (zrzut ekranu).

Proszę również o przesłanie aktualnych testów dotyczących bieżącej trasy routowania do problematycznych serwerów, za pomocą programu WINMTR. Program dostępny jest pod adresem: http://winmtr.sourceforge.net/winmtr_bin.zip

Po rozpakowaniu uruchamiamy program, i w polu host wpisujemy adres dowolnej strony. Po zakończeniu pomiaru zapisujemy wynik. Proszę go dołączyć do informacji zwrotnej.

W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie proszę o skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.upc.pl/kontakt lub z kontaktu telefonicznego z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 801949480, z telefonów komórkowych 32 4949480.

Z wyrazami szacunku

Monika G.

Starszy Specjalista ds. Korespondencji

Pani Monika chyba nie czyta maili. Kogo oni zatrudniają...

Czy oni są istotami rozumnymi? Bo zaczynam powątpiewać. Ja pisze o siadach modemu, a Ci mi każą testy na prędkość robić. IGNORANCJA KLIENTA! ŻAŁOSNE...

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam.

5 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Xysiu...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ignorancja

To co podałeś, to tylko jedna z definicji. X LUB Y.

A praktyka standardowa. Trzeba ostrych słów, ŻĄDAĆ przybycia informatyka, który to sprawdzi, a jak nie to zagrozić wniesieniem sprawy (bezpłatnie, sąd raczej daruje koszta sądowe, w zależności od dochodu na członka rodziny, ale i tak nie wynosi on zbyt wiele). Zazwyczaj w takim przypadku, wielu rusza zadek i przychodzi łaskawie naprawić złomka...

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...