Skocz do zawartości

MajinYoda

358 wyświetleń

Oglądając pewne anime o tematyce VRMMORPG (recenzję napiszę jak znajdę trochę czasu :D) zdałem sobie sprawę z pewnego ciekawego elementu, który pojawia się w większości RPGów i dotyczy NPCów - zapętlania się po zakończeniu dialogów.

Rozumiem sam zamysł - NPC jasno daje do zrozumienia “nie mam nic więcej do powiedzenia”. Tylko, za każdym razem, zastanawiam się czy nie prościej byłoby gdyby miał 1-2 zdania tego typu zamiast powtarzać w kółko tę samą informację dotyczącą questa? Miało to sens wiele lat temu, gdy każdy szczegół trzeba było albo zapamiętać albo zapisać. Ale w dzisiejszych czasach, w dobie dokładnych zapisów w dzienniku i wielokrotnego “prowadzenia za rączkę” taki zabieg nie ma sensu.

zlbi3.jpg

Źródło

Choć, z drugiej strony, oczywiście wciąż powstają produkcje, w których dziennik jest skąpy. Ale wówczas wystarczyłaby zwykła opcja dialogowa “czy mógłbyś powtórzyć…?”.

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

A co Wy o tym sądzicie?

1 komentarz


Rekomendowane komentarze

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...